En helt vanlig kväll på Sweclockers ...

Permalänk
Medlem

Guided Missle (rockets?) till piloten är så OP. Jag hoppas dom nerfar den så piloten kan gå tillbax till att välja Stealth så jag som gunner slipper det och kan ha autoloader där iställlet.

Annars tycker jag som dom flesta att motståndet va obefintilig i den här videon.

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem

Trevlig video. Är verkligen inte något flygarfenomen själv. Mitt bästa vapen är att krocka med fiendens helikopter/flyg. Markstrid är bättre! Kul att ni lägger upp lite "lokala" filmer från sweclockers servern där man känner sig lite mer bekant.

// Theocke

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalaklas:

Trevlig video. Är verkligen inte något flygarfenomen själv. Mitt bästa vapen är att krocka med fiendens helikopter/flyg. Markstrid är bättre! Kul att ni lägger upp lite "lokala" filmer från sweclockers servern där man känner sig lite mer bekant.

// Theocke

Tackar! Nä, är heller inget flygarfenomen (som så många har redan poängterat), men jag tycker det är trevligt att lägga ut små lite mer personliga filmer från servern.
Vi syns inne på servern ocke.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk

Bra video, fick mig att vilja lira BF3. Tycker det är mycket bättre att man som ni verkar spela, bara pratar när det behövs. Korta enkla kommandon och uppmaningar istället för massa löst tjaffs. Får lite mer känsla i spelet då med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinEdquist:

Nee jag tycker också de är smidigare för man glömmer trycka in mic knappen hela tiden + att jag dör ibland för att jag håller inne den och därmed förlorar ett finger

Du behöver ju inte köra med PTT i mumble. Provar man mumble så inser man nog att det är betydligt bättre än skype när det gäller latency och ljudkvalitet...Sen inställningsmöjligheterna om man har en server är riktigt bra också.

Inget fel på Skype men skulle inte använda det i spelsammanhang.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag använder TS3 med voice activation, tycker det är bäst hittills av alla VOip man testat, mumble ligger på stark andraplats.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Hedersmedlem

Mycket bra spelat! Kul att duktiga spelare lockas till SweC-servern. Det märks snabbt när man spelar på andra servrar att spelarnivån på vår server är både ett och två snäpp högre!

Permalänk

edit:

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Medlem

håller med, det är precis som en vanlig runda på servern.
32 pers har skoj och 32 not so much, antingen byter man lag eller server.

Känns som att det finns en del att förbättra i "matchmakingen" på laguppställningen

Visa signatur