Hjälp med headset - Turtle Beach PX21

Permalänk

Hjälp med headset - Turtle Beach PX21

Hej, tidigare hade jag ett PS3 och då använde jag mitt Turtle Beach PX21 och för några veckor sedan bytte jag in mitt PS3 mot ett Xbox 360. När man köper headsetet får man med en kabel som man ska koppla in till Xbox 360 kontrollen, grejen är att jag antagligen har slängt eller något liknande. Ni vet vad jag talar om? Har ni någon aning om man kan köpa det någonstans? Kan ni vara vänliga att länka en länk med kabel och vart man kan köpa den samt pris? Skulle vara tacksam om någon skulle kunna göra det. Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Vet tyvärr inte var man kan köpa dom, dock så har jag själv en PX21:a och jag har kvar min sån där 360 sladd.
Om du vill så kan jag möjligtvis skicka den till dig då jag inte har en 360:a

Visa signatur

CPU: i5 2500K 4.0GHz Grafikkort: ASUS GTX 560 TI TOP 1GB Chassi: Define R3 Moderkort: ASUS P8Z68-V RAM: G.SKILL 8GB RipJawz 1600Mhz Kylare: CM Hyper 212+ Nätagg: OCZ ModXStream 500W Skärm: Samsung SyncMaster S23A350H

Permalänk
Medlem

Lånar din tråd lite å riktar en fråga till er och alla andra med detta headset.
Hur är dom i "byggkvalité"? Är fästena av tunn plast som känns lite bräckligt?

Dessa skulle vara perfekta nu då jag har alla 3 plattformar men är dom svaga så lär dom inte hålla länge till mig tyvärr.

Hade Koss SB45 tidigare(dom bästa jag haft) men för min stora skalle så höll dom inte så länge, eller ja ~1år innan fästet till ena öronkudden gick av.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Nelek1:

Vet tyvärr inte var man kan köpa dom, dock så har jag själv en PX21:a och jag har kvar min sån där 360 sladd.
Om du vill så kan jag möjligtvis skicka den till dig då jag inte har en 360:a

Tack för att du svarade iallafall. Nää, det är nog lugnt, du behöver inte skicka den. Kan nog hitta en sådan sladd nånstans här hemma eller i någon butk.