Chuck Norris + wow = true

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Chuck Norris är bäst, det är ett obestridligt faktum.

"Chuck Norris sleeps with a night light. Not because Chuck Norris is afraid of the dark, but the dark is afraid of Chuck Norris."

Skrivet av beatles-3122:

Äh, Chuck Norris har ändå inget att sätta emot MacGyver.

Jesus could walk on water, Chuck Norris can swim on land.

Nä men med referens till teknik, vem skulle vinna en fight mellan Van Diesel och Chuck Norris?

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Älskar Chuck Norris. Han är helt klart bäst!
Once, while having sex in a tractor-trailer, part of Chuck Norris' sperm escaped and got into the engine. We now know this truck as Optimus Prime.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Avstängd

haha så jäkla bra!
en levande legend

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Vänta bara på The Expendables 2

Visa signatur

Intel i7 920 @ 3.33 GHz | Asus P6T Deluxe V2 | EVGA GTX 780 | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 12GB | CM HAF 932 | Corsair TX 650 W | Windows 7 |

Permalänk
Skrivet av Kogster:

Jesus could walk on water, Chuck Norris can swim on land.

Nä men med referens till teknik, vem skulle vinna en fight mellan Van Diesel och Chuck Norris?

Du har mycket kvar att lära min vän...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FribBe:

Guild Wars 1 var en enorm succé. GW2 har ingen månadskostnad så det kan i princip inte floppa, nästan alla som spelade GW1 kommer att köpa GW2. Samt enormt många nya spelare, det kan endast bli en stor succé och inget annat. ArenaNet ska man inte underskatta då de är ett fruktansvärt bra företag med en enorm respekt av en stor skara spelare. Många utvecklare utvecklar multiplattform för att deras utgivare vill ha in de stora pengarna, från samtliga plattformar. De tycker inte en plattform räcker, helst alla tre.
Blizzard är bra, jag själv tycker om Blizzard något enormt. Men underskatta inte Guild Wars och ArenaNet, speciellt med tanke på att Guild Wars fortfarande har en stor aktiv fanskara än idag.

Jag tänkar gama Guild wars 2

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Medlem

Den var ju kul.

Har man inte hängt på engelska "medier" (forum, youtube, etc) de senaste åren fattar man nog inte Norris-grejen, men så riktar sig nog inte reklamen till den svenska marknaden heller.

"There is no right or wrong, there is only Chuck Norris"

Permalänk
Medlem
Skrivet av spXq:

Den var ju kul.

Har man inte hängt på engelska "medier" (forum, youtube, etc) de senaste åren fattar man nog inte Norris-grejen, men så riktar sig nog inte reklamen till den svenska marknaden heller.

Finns inget att förstå med Chuck Norris, tråkigt och barnsligt.

Visa signatur

Datorn styr för många!

Permalänk
Skrivet av Gs:

Finns inget att förstå med Chuck Norris, tråkigt och barnsligt.

Hört talas om humor? Googla det vettja! Eller kolla länken http://lmgtfy.com/?q=humor

Permalänk
Medlem

Har ni inte sett den här då?
http://lmgtfy.com/?q=where+is+chuck+norris&l=1

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

"Chuck norris once got bit by a cobra, after 5 days of horrible pain, the cobra died"

Chuck norris humor är kul

Permalänk
Medlem

cChuck Norris är kung!

Topp;

"When Alexander Bell invented the telephone he had 3 missed calls from Chuck Norris"

"Chuck Norris doesn't calll the wrong number, you answer the wrong phone"

"Chuck Norris grew a beard at the age of eighteen. Seconds."

Permalänk

Chuck Norris tears can cure cancer, to bad Cuck Norris doesn't cry.

Permalänk
Medlem

Do you know why Chuck Norris sleeps with the light on. Its not because he is afraid of the dark. Its the dark that is afraid of Chuck Norris.

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

Chuck Norris är bäst, det är ett obestridligt faktum.

"Chuck Norris sleeps with a night light. Not because Chuck Norris is afraid of the dark, but the dark is afraid of Chuck Norris."

Så ska det va

Permalänk
Medlem

Alla ni som tror att blzzard är desperat kan inte något om MMOs eller spelbranschen märker man. WoW går fortfarande massivis med plus, det enda blizzard behöver göra är väl att skära ner på servrar och personal så fort subs minskar. Det finns ingen som tror att wow har oändlig livslängd med miljoner men den är jävligt lång. Se bara på spel som everquest 2, hur många spelare har dem? Tillräckligt för att det ska vara lönsamt. Någon gång kommer säkert wow gå ner på den nivån, då kommer blizzard bara anpassa sin modell efter det antalet spelare, mindre vinst men vinst likväl tills det inte är lönt längre ,mendet kommer inte hända i år, troligen inte ens om 5 år.

Permalänk

Chuck Norris doesn't read books, he stares at them until they give up the information he want.

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Medlem

Haha, Intressant att han gör reklam för WoW nu, kommer troligtvis locka många amerikanska människor. Men jag förstår inte vad hela grejen med han är ?
Han fick spö i en gammal Bruce Lee film, och spelade i några B-action filmer. Tror folk på Allvar han är nån slags "super människa" ?

Nu är han iofs gammal, men tror säkerligen nån duktig MMA fighter eller brottare skulle kunna mäta sig med hans ... "styrka" ? eller vad det nu är. Folk får gärna dela med sig om lite vad som gör han så speciell.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SyndroMm:

GW2's release kommer väll bli en flopp, precis som alla andra MMORPG spel, de senaste 7 åren. Även om folk lämnar WoW skulle jag inte tro att Blizzards budget är inom något räckhåll i fara och kommer förmodligen aldrig vara heller. Ett bra företag med MÅNGA bra produkter, om jag inte är helt ute och cyklar.
Fler och fler spel tillverkare går över till konsol baserade spel och blizzard bara flinar åt dom, Vilket jag förstår.. för dom får bara mer och mer andelar på PC-spels marknaden.

Håller med. Blizard tycks lyckas med allt de släpper. De har världens största mmorpg där över 10 milj spelare betalar ca 100kr om månaden och starcraft2 som är överlägsen allt annat i esport. Dessutom utvecklades dota ur wc3 och det kan inte ha sålt dåligt heller. De är överlägsna på storylines och trailers imo även om cata var lite av en besvikelse om man tänker på storyn. Fortfarande lika kul om inte ännu roligare att raida men den där wow-känslan försvann lite. Hoppas på pandaria annars blir det sc2 på heltid för mig

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darker:

Haha, Intressant att han gör reklam för WoW nu, kommer troligtvis locka många amerikanska människor. Men jag förstår inte vad hela grejen med han är ?
Han fick spö i en gammal Bruce Lee film, och spelade i några B-action filmer. Tror folk på Allvar han är nån slags "super människa" ?

Nu är han iofs gammal, men tror säkerligen nån duktig MMA fighter eller brottare skulle kunna mäta sig med hans ... "styrka" ? eller vad det nu är. Folk får gärna dela med sig om lite vad som gör han så speciell.

Det är bara en kul grej, typ som trollface och forever alone osv.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Vaddå Chuck Norris skämt? Det är ju fakta :<

Skrivet av Darker:

Haha, Intressant att han gör reklam för WoW nu, kommer troligtvis locka många amerikanska människor. Men jag förstår inte vad hela grejen med han är ?
Han fick spö i en gammal Bruce Lee film, och spelade i några B-action filmer. Tror folk på Allvar han är nån slags "super människa" ?

Nu är han iofs gammal, men tror säkerligen nån duktig MMA fighter eller brottare skulle kunna mäta sig med hans ... "styrka" ? eller vad det nu är. Folk får gärna dela med sig om lite vad som gör han så speciell.

Reklam har de väl gjort för WoW i typ alla tider..?

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

Vad heter filmen nu igen som chuck är med i?

Permalänk
Skrivet av Darker:

Haha, Intressant att han gör reklam för WoW nu, kommer troligtvis locka många amerikanska människor. Men jag förstår inte vad hela grejen med han är ?
Han fick spö i en gammal Bruce Lee film, och spelade i några B-action filmer. Tror folk på Allvar han är nån slags "super människa" ?

Nu är han iofs gammal, men tror säkerligen nån duktig MMA fighter eller brottare skulle kunna mäta sig med hans ... "styrka" ? eller vad det nu är. Folk får gärna dela med sig om lite vad som gör han så speciell.

Det är en kul grej.

Blanda inte in allvar här för då är det inte kul längre.