Permalänk
Medlem

Nytt GTX 570 DCU II Project =)

Måste ha varit snäll för fick ett fint paket på posten i dag från CDON

CDON har lyckats supa bort chassi också, så kommer uppdatera detta så snart som möjligt!

Dock är det min brors dator...

Nytt GTX 570 DCU II Project

Permalänk
Medlem

Skriv gärna in lite specifikationer i texten.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Fick ett svar från CDON.com

De va den strörsta kompensationen jag har varit med om på länge måste jag säga!

Hej,

Vi beklagar misstaget från vår sida.

Jag har kontaktat vårt lager och de skickar den saknade produkten till dig snarast möjligt. Den skickas då utan någon ny debitering. Fakturan i den första leveransen gäller.

Som kompensation för det inträffade bifogar vi en rabattkod till ett värde av 29 kr.
Denna gäller i 6 månader från dags datum och kan inte kombineras med andra rabatt- eller värdekoder. Den gäller endast på fysiska varor.

Permalänk
Medlem

Chassi: Fractal Design Define R3
CPU: Intel i5 2500K
GPU: Asus GTX570 1280MB
RAM: Corsair 8GB DDR3 1600MHz VENGEANCE
Keyboard: STEELSERIES Keyboard 6Gv2
Mus: SteelSeries Sensei
Power: Corsair TX 750W V2 /80+ Bronze
MoBo: ASUS P8P67 B3.1 Socket1155 DDR3 ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arpo:

Fick ett svar från CDON.com

De va den strörsta kompensationen jag har varit med om på länge måste jag säga!

Hej,

Vi beklagar misstaget från vår sida.

Jag har kontaktat vårt lager och de skickar den saknade produkten till dig snarast möjligt. Den skickas då utan någon ny debitering. Fakturan i den första leveransen gäller.

Som kompensation för det inträffade bifogar vi en rabattkod till ett värde av 29 kr.
Denna gäller i 6 månader från dags datum och kan inte kombineras med andra rabatt- eller värdekoder. Den gäller endast på fysiska varor.

haha 29 kronor cdon då...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

haha 29 kronor cdon då...

Snacka om att dom lekte jultomten där alltså!