Permalänk
Medlem

Jo jag tvivlar på att det är mer än så. Känns som det hela är mest för att få in folk i butiken och kunna köra med klassikern "Nej tyvärr den tog nyss slut. Men denna kostar bara lite mer och är mycket bättre"

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Avstängd

går att lägga i korgen nu , provade precis på vaion

Permalänk
Medlem

Bara jag som noterar hur många invandrare det är?

It's funny cuz it's true!

Dold text

Dock, en Dell XPS L502x för 3k, det är ju taget. Blu-Ray, 720p webcam, Intel i5 och ett NVIDIA 525M kort (som kan klockas till ett 540M lätt). Upplösningen är 1366x768 men betraktningsvinklarna är över förväntan! Köp!

Ett test: http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-XPS-15-Notebook-i5-2... (notera att det dock är 540M som används).

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

går att lägga i korgen nu , provade precis på vaion

Tack! Går nog att beställa nu.. sitter i ett dilemma, vet inte ifall man vill ha en laptop :P.

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Skrivet av Ludde551:

Tack! Går nog att beställa nu.. sitter i ett dilemma, vet inte ifall man vill ha en laptop :P.

Måste vara blind men vart är beställnings knappen?

Permalänk
Medlem

Hittar inget heller så tror dom jävlas lite bara

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Avstängd

Beställde Sony Vaio VPCF13M1E, i5 , BD spelare och 500 hdd för 2999.....

Någon som vet om Nvidia GeForce 425M är något att ha ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av spider__spider:

Måste vara blind men vart är beställnings knappen?

Fortf. där för mig.. går inte att missa.

Känns som att jag endast kommer låta laptopen ligga, därför kanske man ska strunta i det :P...

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem

Ni som påstår er ha köp knappen där kan ju lägga upp en screenshot då istället för att trolla...

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem

Jag köpte en VAIO och en Dell, betalat och klart.
Det känns lite som om man inte kan förlora på detta hur man än gör, en laptop med 500gig hdd, 4gig minne och en i5;a lär gå för åtminstone 4-5 eller så, vilket gör den laptopen jag behåller närmast gratis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikssonNn:

Vad tror ni herrar om denna?
Duger den till film/surf/spotify/office?

http://www.phonehouse.se/Barbara-datorer/Sony/Sony-Vaio-VPCF1...

Det blir en julklapp för ett riktigt sjysst pris isåfall!

Inte en chans. Den kommer hänga sig så fort du klickar på din browser. Du kan glömma office helt, skärmen är för liten. /sarkasm av

Det är klart den duger.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Ni som påstår er ha köp knappen där kan ju lägga upp en screenshot då istället för att trolla...

http://imageshack.us/photo/my-images/13/newbitmapimagemm.jpg/

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem

Men vafan.... -_-

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem

Jag får ett VB-error varje gång jag klickar in på en laptop, men köpknappen fanns dock där;
Beställda produkter
-----------------------------------
Benämning Antal Pris/st
Sony Vaio VPC F13M1E grå 1 st 2999:-
Fraktavgift 1 st 99:-
Dell XPS L502x silver 1 st 2999:-
Bullguard Internet Security V9 non serial 1 st 0:-
Fri frakt fram till julafton! 1 st -99:-
VISA/MasterCard 1 st 0:-

Summa exkl moms: 4798:-
Moms: 1200:-
Totalt inkl moms: 5998:-
Betalsätt
-----------------------------------
Betalsätt: VISA/MasterCard

Permalänk
Medlem

Så det fungerar för vissa men inte för andra? hm.. Något lurt på gång!

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Aja.. köper en Vaio, kan väl lämna tillbaks/sälja till iaf samma pris i värsta fall.

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem

Satan i gatan får inte heller någon lägg i varukorgen knapp :@

Visa signatur

Antec Designer 500| Antec Earth 500W | Asus M3A Socket Am2+ | AMD Phenom 9500 | Kingston 2x1024mb| Sapphire Radeon HD3850| Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200rpm 16MB SATA2

Permalänk
Medlem

Sååå ja, blev en Dell XPS modell. Gick fint att beställa via mobilen på 3g men inte på WiFi eller via datorn... Tackar

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem

haha. Någon som får det att fungera som är sugen att hjälpa en som det inte fungerar för?

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Fast dessa kanske inte blir skickade eftersom folk beställt för tidigt o innan osv... O man har ju ingen orderbekräftelse heller att lita på.

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk

Jag köpte också en Dell xps. Min sambo kommer bli galen på mig. Hade inga problem att lägga beställningen. Jag har betalt och fått en mailbekräftelse.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Skulle inte heller lita på en beställning som är gjord redan nu.

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

Förstår inte hurfan folk får fram köpknapp. Har testat internet på jobbet, hemma och 3g mobilen samt olika browsers. Så ja, jag är fortsatt skeptisk till det hela

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Fast dessa kanske inte blir skickade eftersom folk beställt för tidigt o innan osv... O man har ju ingen orderbekräftelse heller att lita på.

Skrivet av Jilted82:

Skulle inte heller lita på en beställning som är gjord redan nu.

Redan reserverat pengarna från kontot och skickat mail.. antar att det räknas som en order så länge de har varorna i lager.

Men man vet aldrig :P.

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem

Jag sprang och testade på Personaldatorn just och där fungerade det utan problem.

Udda må jag säga...

Edit: Vi får se hur det går. Till skillnad från er andra så beställde jag mot faktura och har inte fått någon orderbekräftelse.

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Precis, mina pengar drogs också direkt - och jag lade min order strax efter midnatt.
Jag är mer kluven om vilken utav de två jag vill behålla, XPS har ju sandy bridge arkitektur, vassare grafik - men VAIO har full HD res, vilket jag förmodar är väldigt gott att ha på en laptop

Permalänk
Medlem

Haha roligt att de funkar för vissa och andra inte. För övrigt så kan jag inte köpa eller boka heller, bor i Umeå provat beställa med 3G och WiFi på datorn och telefonen med 3g + Opera). Umeås IP-adress kanske inte gillas av tph :'(

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk

Testade med norsk VPN och då fick jag fram köp knappen ^^

Visa signatur

Intel Core i9 10850k @ 4.8GHz || Nvidia GeForce GTX 3080 || HyperX Fury RGB 32GB 3600MHZ || ASUS ROG STRIX Z490-H || Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe || Ducky One 2 Mini RGB || Steelseries QcK Heavy || Razer Naga

Permalänk
Medlem

Tror dock inte någon av alla ordrar som lagts inatt kommer skickas.

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

Tror dock inte någon av alla ordrar som lagts inatt kommer skickas.

Varför skulle de inte göra det? Ifall man kan lägga en order så tycker jag inte att de ska annullera den bara sådär :(.

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz