Permalänk
Medlem

Saker jag har förstört.

Lista allt godis som gått sönder pga långa fingrar till vredes utbrott.

Salig hög av minnen, mestadels DDR pga lathet att förvara dem korrekt.
Ett stycke P4 där jag böjt en pinne, lyckades tillfäligt att laga detta med å ta bort pin å trycka in kort kabel i rätt pin hål

Slutat att bränna CD för på nåt sätt så håller dem bara 1-2v innan jag lyckats installera en E4 rätt över dem :?

Tog fram en dator som legat nästan ½år, varav det första som sker är att den blåser 3HDD :/

Igår ledsna jag på min bärbara så den hivade jag i golvet 4m bort, idag så konstaterar jag att endast display var sönder.
Lite missnöjd då jag nästan hellre sett den saken vara död

Vet att många lyckas med alla möjliga saker, så dra en rad oavsett vad som skett, dock är det en installation så ska det stå i misstagstråden.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Våld och datorer hör inte direkt ihop. Brukade puckla på min förra dator och nu måste jag fixa en ny topplåt till detta chassi. Något tangentbord har det väl också blivit. Nöjer mig numera med en rad svordomar och att banka näven i skrivbordet. Man blir väl äldre...

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Att våld å dator inte går ihop vet alla, men man måste få släppa på tyglar över döda ting ibland
Rent förvånad att mina MX1000 möss håller än, dom har fått smaka så de bara ekat inne i rummet. (säkert sådär 50baxar)
Dock klarade inte MX510 mer än 3 sen vek plasten ihop

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Avstängd

3 laptopskärmar o en laptop hdd, moderkortet till en laptop när jag slog på tangentbordet som fö vart som en banan i formen, skoldator så skulle ha kostat 1500 för varje skärm men kom aldrig räkningar.. håller mej till stationära nu för tiden då dem aldrig segar så man blir förbannade på dem, aldrig skadat någon av mina stationära burkar eller tillbehör till dem.

Permalänk
Medlem

Jag har nog bara förstört en 3 möss under vrede men när jag var 11-13 och inte riktigt visste hur el fungerade och jag testade en del egna lödningar och kopplingar i min dator så gick det en PSU. Jag tänkte att om man bytte + till - polerna på en fläkt så skulle den snurra åt andra hållet. Ack va fel jag hade! Hahahaha

Permalänk
Medlem

Spontant så kan jag bara tänka på när jag tog en mus i sladden och slungade den in i väggen, den gick i minst 10 bitar xD plastskit...

Permalänk
Medlem

Många musar när man var mindre och spelade mycket cs nu spelar jag sällan men ibland. Men då är det väll 3 g5 1 par 3.0 sen har man slagit så vatten / cola åkt över tangentbordet 2 st g15. Sen har jag slitit ut 1 par g15. Så blir väll 5 musar / 4 tangentbord. Sen har man väll ssatt sig på lurarna och så Men skärmen den håller en crt från 98.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem
Skrivet av IzC:

Jag har nog bara förstört en 3 möss under vrede men när jag var 11-13 och inte riktigt visste hur el fungerade och jag testade en del egna lödningar och kopplingar i min dator så gick det en PSU. Jag tänkte att om man bytte + till - polerna på en fläkt så skulle den snurra åt andra hållet. Ack va fel jag hade! Hahahaha

gör den inte det?

jag är nog den enda som inte har förstört nånting kring min dator, tror nog inte det har gått sönder en enda grej här

däremot har jag lyckat ta sönder 4 par hörlurar på typ ett halvår

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

har inte förstört något direkt till datorn spelkontroll som jag tappade ner för källartrappen när jag skulle ta ner den till ps2an som vi hade där nere men min kusin har pajat diverse tangentbord och även headset.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem

Verkar som att folk behöver lära att kontrollera sig lite? Själv har jag bara haft sönder 1 tangentbord som jag tappade Cola över resten har man slitit ut..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: P67A-GD65 B3, CPU: intel i5 2500k, GPU: Saphire 280x vapor-x, Minnen: 8 GB Corsair Vengeance 1600 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schdefan:

Verkar som att folk behöver lära att kontrollera sig lite? Själv har jag bara haft sönder 1 tangentbord som jag tappade Cola över resten har man slitit ut..

Skickades från m.sweclockers.com

tangentborden han fått har varit såna för typ 199kr som max i pris och det slutad funka på diverse tangenter innan han pajade det
hans headset tuggade katten sönder först på sladden så det såg ut som skit där sen tappade han det i golvet och nu är det ihoptejpat XD

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk

det ända som har gått sönder för mig är en mus som jag hade haft i ca 2-3 år som jag slog till så högerklick fastnade

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Medlem

3-4 tangentbord har man bränt när man råkat hälla öl idem på förfest/efterfest

Permalänk
Medlem

4-5 tangentbord, möss, hörlurar, skärmar och en dator. Givetvis när man var pubertal och spelade CS. Brukade ta tag i mussladden sen svinga musen i väggen 3-4ggr, sen fick man ju sitta och skruva ihop dem igen. Otroligt nog så höll mina MS IE 3.0 (gamla versionen) för en del utbrott. Knäckt tangentbord på mitten, slagit sönder tangenterna. Slagit sönder skärm, sparkade på sidan av chassit så att A) där blev en stor buckla i plåten och B) alla hårddiskarna dog (lyckades givetvis pricka rätt med sparken).

Permalänk
Medlem

tangentbord har jag slagit sönder ingen aning hur många men minst 10 , senaste i raden var black widow! köpt ett Qpad mk-80 nu och har ej slagit på det än , skall ge mig fan på att ja inte ska slå på tangentbordet då ja blir arg i multiplayerspel.. mionix naos 5000 fick ena knappen bortbryten i samma veva som black widow . Men har slagit en gammal CRT skärm i väggen hos en kompis på ett fylle-LAN så den slog upp ett märke i gipsväggen var väl någon quake3 match man blev förbannat i.. (mitt black widow funkar men är helt trasat och 4 knappar är spruckna, men varje knapp fungerar förutom att 2 knappar är borta så om någon vill ha ett tangentbord som funkar men ej är snyggt kan skriva

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

Efter jag installerat Diablo II på min bärbara tog det ungefär en månad innan jag slitit ut vänster musknapp.

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz | RAM: 32GB Vengeance @1600MHz | GPU: Asus HD7970 DCII Top @ 1.0/5.6 GHz | ASRock 990FX Fatal1ty | PSU: Newton R3 800W Platinum | HD: 128 GB Plextor M3 Pro, 300 GB WD Green | triple-boot: Win7-64,WinXP-32,debian-64

Permalänk
Medlem

några möss och runt 10 headset/hörlurar, nu har jag dock köpt ett lite dyrare så jag är mer rädd om det. xD

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar som att folk tar det här med datorer på lite VÄL stort allvar, alternativt har aggressionsproblem.

Lite nyfiken: Är ni så annars också, t.ex. mot människor som gör er arga? Eller är det unikt mot just datorprylar?

Själv är jag inte den som slår sönder något. Vill inte lägga ut pengar på att reparera/ersätta något som egentligen fungerade.

Har däremot en polare som haft sönder ett tangentbord. Bröt det över knäet som en kvist.

Visa signatur

Rigg: Corsair Carbide Air 540 | Gigabyte X570 Elite | R7 3700X | Corsair Hydro H70 V1 | 16 GB G.Skill RGB CL16@3200 MHz | Powercolor RX7900 XTX Red Devil | Samsung EVO 960/500 GB | Samsung QVO 870 8TB | Corsair AX860 | Ljud: Monitor Audio GS20 Frontar | Monitor Audio GSLCR Center | KEF Q7 Surround | Epik Legend Subwoofer | Denon 2310 Reciever

Permalänk
Medlem

I går kväll sulade jag mitt Logitech Wireless Touch Keyboard K400 tangentbord genom vardagsrummet... men det kanske fungerar om jag sätter tillbaka tangenterna och petar tillbaka batterierna?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

aldrig genom ilska har jag förstört, jag tycker om mina dator delar
men dock så skruvade jag inte fast en fläktskruv tillräckligt, så när jag startade upp datorn så vibrerades den ut o landa på moderkortet.
*PANG* *pyysssh* *rök* datorn va död

Visa signatur

jag hade en gång ett aktivt liv, Then i took an arrow to the knee...

Permalänk
Medlem

Knäckte mitt headset, men silvertejp fixar allt

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |