Permalänk
Medlem

Unreal development kit Import

Tjena

Jag håller på med ett projekt i UDK där jag och mina vänner jag göra en modell av min skola i motorn.

Det går ganska bra bara ett problem.

Import av meshes, materials och texturer till UDK.
När man importar saker stannar de bara där temporärt tills man stänger av programmet sen måste man importa sakerna igen.
Vilket är ganska irriterande.

Undrar ifall någon här har erfarenhet av UDK.

(Ja jag har kollat google och youtube och hittat videos men jag frågar här ändå.)

Visa signatur

It's a tarp!

Permalänk
Medlem

Fixa det.

Visa signatur

It's a tarp!

Permalänk

Ni måste spara paketen

Permalänk
Hedersmedlem

Intressant projekt, hur omfattande där det?
Är tanken att det ska vara en bana i något spel och/eller ska man använda det för virtuell presentation?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aqualize:

Intressant projekt, hur omfattande där det?
Är tanken att det ska vara en bana i något spel och/eller ska man använda det för virtuell presentation?

Vi ska ha det som virtuell presentation. Fast jag har satt ut två spawns points till vardera laget och satt ut lite vapen.

Vi ska nämligen spela deathmatch mot min handledare (som är spel intresserad gammal UT/quake, tekken etc lirare)
Fast främst presentation.

Visa signatur

It's a tarp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMDobba:

Vi ska nämligen spela deathmatch mot min handledare

Soft presentation!

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D