Steam Bytestråd (Steam Trading)

Permalänk

jag har :

- 2kol
-25% OFF Valve

Steam
Coupon
25% off any one title on Steam listed with Valve as the publisher.
Excludes titles released after January 2nd, 2012.

(Valid January 2nd, 2012 through March 1st, 2012)

Och :

33% OFF Valve Complete Pack

Steam
Coupon
33% off on the title Valve Complete Pack.
Excludes titles released after January 2nd, 2012.

Byta nån ?
Skicka pm

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

Har 3garanterat möjligen 5 kol som jag vill byta (ska snacka med min bror om jag kan få 2) mot en dota 2 key

Permalänk
Medlem

Har en kol, öppen för förslag.

Visa signatur

Dator: i7 6700K @ 4.2 GHz, RTX 2070 SUPER | Rog SWIFT PQ279Q
Laptop: MacBook Pro Retina 13,3 inch, 2015.
Konsol: Playstation 4

Permalänk
Ljusskygg

Jag har 50% OFF Any Valve Game
och 2 Kolbitar + spelet "Oddworld: Much's Oddysee"

Spara era kolbitar! Här är listan av vad ni kan vinna. Mest chans med flera kolbitar:

Visa signatur
Permalänk

kanske lite retard fråga men har någon något skit spel som han/hon kan ge mig så att jag kan börja samla kolbitar?? (mitt förra steam konto blev hackat :/ )

Permalänk
Medlem

Hur får man dessa rabatter!? *förvirrad*

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Sötast

Har 1 kol (vad fan fick jag den ifrån?)
Och Jag kan gifta HL2 och EP1 om någon vill byta det mot något.

Permalänk

Vill byta till mig Counter-Strike: Source, Payday: The Heist eller andra spel i samma prisklass.

Har Day of Defeat: Source
-75% CoD 4: MW
-50% BIT.TRIP.RUNNER
-50% Nimbus
-50% Silent Hill Homecoming

(byter alla dessa mot något av ovanstående)

Permalänk
Medlem

hur tradear man med någon? hur får man gifts? har inte fattat allt än.. har 2 kol och en 33% vet inte vad jag vill ha xD dota 2 kanske

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

HAR:
3x Kol
25% OFF Valve
25% OFF Focus Home Interactive

VILL HA:
Payday: the heist
eller vad som helst

PMa.

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

Någon som har dota 2?

Permalänk
Medlem

Har 33% off valve game. jag har alla valvespel så den är lite onödig.
kan byta mot kol eller nåt annat.
PMa.

Permalänk
Medlem

Jag har 2st kol och valve 33% rabatt skulle gärna byta allt emot Dota 2.
PM ifall intresserad

Permalänk
Medlem

Har en 25% off Valve, någon kan få den för en kolbit om man vill

Visa signatur

Intel i5 2500k - HD6950 2GB - Corsair Vengeance 8GB - MSI P67A-GD65 - Corsair TX V2 750w - Samsung f3 1TB - Fractal Design Arc - 1GB HDD

Permalänk
Medlem

Har:
2 kol
50% off valve

Söker
Dota 2 key
Om du har du kan tänka dig att byta så kan du få alla kol och andra grejer jag får totalt sett med

Visa signatur

Nej

Permalänk

Har en kopia av Portal 1 samt en kupong 33% OFF Vavle games, byter gärna mot kol.

Permalänk
Medlem

Har Half life 2, Half life 2 lost coast kan byta mot vissa spel eller kol. Pm:a förslag.

Permalänk
Medlem

Har 33%-valve
50%-maffia 2:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Avstängd

har 50% på dirt 3
och 3x 50% på valfri valve + 25% valve + 2x 33% valve
och 50% på SuperMeatBoy
intresserad av att byta ngn?

Permalänk
Medlem

Är grymt imponerad av Steams kampanj!
Genom att försöka vinna kolen så upptäcker jag massvist med spel som jag aldrig annars skulle komma på tanken att spela.
Upptäckte nyss att jag gillar platformspel!

Permalänk
Medlem

AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity
25% OFF Valve
50% OFF Blood Bowl Legendary Edition
25% OFF TellTale Games
3 Holiday Coal

någon som vill ha något av dessa? kan tänka mig byta mot något roligt:)

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem

Okej, 7 kol och en 33% off på valve spel
Vad kan jag få för detta

Permalänk
Medlem

söker dota 2 key Någon?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

Har Counter-Strike: Source ifall någon är intresserad

Visa signatur

Datorn styr för många!

Permalänk
Medlem

Kan man ha Counter Strike: Global Offensive som ett wishlist-game? Då det inte har kommit än, menar jag.

Permalänk
Medlem

HAhah Jag fick Half Life 1 och Tropico 4 Special Steam Edit I år kom julklapparna tidigt

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk

Tjenare

Har:
- Men of War: Veitnamn (full game)
- Half life 2 eps 1 (Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One)
- Coal

Söker:
Portal 2
Settlers 7
Shogun 2
(el. Annat kul)

Visa signatur

| Chassi: Nått vitt mög med glas och snurrande grejer -|- CPU: Snabb -|- Moderkort: Vit, många lampor -|- GPU: Långsam -|- Ram: Många -|- Skärm: LG 34" - Gsync" |

Permalänk

Har: Napoleon Total War,Alien Breed 3 och L4D2 om någon är intresserad av byte. Helst mot spel, DOTA 2 key skulle sitta fint.

Permalänk

Har dessa om någon är intresserad,

-50% L.A.Noire
-50% Swords and Soldiers HD
-50% Oddworld: Stranger's Wrath
-25% 1C
-25% idSoftware
-33% Valve
-25% Valve x2
-10% GSCGames
-25% Meridian4

Dota 2 beta key intresserar, kan byta mot ett 100kr valfritt spel

Permalänk
Inaktiv

Klarade Defensegrid utmaningen precis, fick då en kupong på -50% på Defensegrid, så den som gillar TD och vill byta mot något kan höra av sig (med rabatten kostar spelet 2.5euro)