Ny mobil för MAX 2000 kr, MED knappsats

Permalänk
Avstängd

Ny mobil för MAX 2000 kr, MED knappsats

.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk

Haha har nyligen testat just elm och ceder, och har den sistnämnda som arbetstelefon just nu. Finns väl inte så mycket att säga utöver att jag föredrar elm mer, ser bättre ut och är skönare att knappa på Båda har hygglig batteritid.

Är van vid android så tycker inte det finns mycket till funktioner, men allt "standard" finns ju

Visa signatur

Intel i7-2600K @ 4.5GHz| Corsair H100 | ASUS P8Z68-V PRO | Corsair Vengence 8Gb CL9 1866MHz | ASUS Geforce GTX 560 Ti DirectCu II | Corsair AX850 | Fractal Design Arc

Permalänk

Antar att Elm och Cedar som textillim nämner använder sig av Sony Ericssons vanliga eget OS så då borde det väl vara riktigt bra telefoner i användarhänseende iallafall.

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk

Har du funderat på telefoner av "blackberry" typen dom är ju bra om du smsar/mailar mycket? Jag vet att nokia har några sådana (ex nokia c3-00) och det finns nog från samsung osv också.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av GaMeR2K5:

SE Cedar verkar mest intressant för mig just nu då den är så pass billig. Och det är egentligen bara en enda funktion som jag behöver, möjligheten att ringa och ta emot samtal.

Det var mest i början då jag skaffade min iPhone som jag använde några av extrafunktionerna/apparna. Numera ligger den endast på/i bordet/bänken/fickan ifall man inte får eller ringer ett samtal.

Men ifall man läser igenom recensioner av mobiler så verkar ingen numera lägga någon speciell vikt på just samtal? Alltså hur täckningen är, ljudkvalitén på samtal och dylikt.

Ljudkvalitén är klart godkänd, sitter och pratar med kunder i den (cedar) utan problem. Inte jättre bra men kan inte klaga Använder den bara inne på kontoret och har inte märkt av dålig täckning så att säga. laddar den en gång i veckan

Visa signatur

Intel i7-2600K @ 4.5GHz| Corsair H100 | ASUS P8Z68-V PRO | Corsair Vengence 8Gb CL9 1866MHz | ASUS Geforce GTX 560 Ti DirectCu II | Corsair AX850 | Fractal Design Arc