Battlefield 3: The Experience - Back To Karkand Jet Stunts | Benzla

Permalänk

Battlefield 3: The Experience - Back To Karkand Jet Stunts | Benzla

Tja!

OBS: Bytt namn från 1ron-tjunfisk till Benzla pga vissa "missöden" med fakenick xD

Men Men!
Gjort en ny video som innehåller stunts från Wake Island och Gulf Of Omen! Hoppas ni gillar den! Prövade göra lite mer Cinematic på denna istället för bara 1st person på de andra 2 stunt filmerna jag har.

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=hPowtIx5DQg

Kommentera om ni orkar ^^

Permalänk
Medlem

Själv så kan jag bara flyga typ 100m innan jag kraschar

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Stor tumme upp

Permalänk
Medlem

Skön flygning där Önskar att jag var lika bra

Visa signatur

PC: i5 12400f | GTX1080 | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!

Snabb fråga, hur gör du när du filmar?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Frän video, men spelar du med joystick eller liknande? Du får gärna länka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Riktigt snyggt!

Snabb fråga, hur gör du när du filmar?

Undrar med. Har ni en extra spelare som står brevid med config så denna inte har någon HUD?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Riktigt snyggt!

Snabb fråga, hur gör du när du filmar?

Skrivet av Fyren:

Undrar med. Har ni en extra spelare som står brevid med config så denna inte har någon HUD?

Man skriver "UI.DrawEnable 0" i Console, dock syns fortfarande händerna med ev vapen, så då tar man fram kniv el dylikt som tar minst skärmplats, sen filmar man och zoomar in (crop) på klippet, så att du inte får med händerna där nere med ev vapen.

Skrivet av Erkapekka:

Frän video, men spelar du med joystick eller liknande? Du får gärna länka!

Det är jag som flyger ett par scener på Gulf of Oman, och jag kör med Mus + Tangenbord, vilket jag gjort sedan 2002 i 1942, har 2 sensitivity knappar på min mus också så när jag ska köra med precision eller skjuta någon så väljer jag låg sens, medans när det är dogfight ändrar jag till high sens, då behöver jag inte ens byta och styra med tangentbordet utan får fullt utslag ändå med musen, har aldrig provat Joystick i BF faktiskt, jag kan inte tänka mig att det skulle vara enklare på något vis iallafall.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk

Snygg video och snyggt flygande, tummen upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av irontjunfisk:

Prövade göra lite mer Cinematic på denna istället för bara 1st person på de andra 2 stunt filmerna jag har.

Bra val! Riktigt trevlig film.

Fasen, man blir sugen på att börja leka med filmer igen.

Permalänk
Medlem

Battlefield har postat den på facebook

Permalänk
Permalänk
Medlem

Inget speciellt med detta?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

snygg video
Försök dock att göra detta när du har två som jagar dig ;D (när man lyckas är det hur bra som helst - de kraschar alltid=)

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |