Skumt lagg i firefox 9.0.1

Permalänk
Skrivet av buddaz:

Alltså när man går in på siten för det där programmet som du måste ha är det bara att tillåta så installeras det. Den frågar eftersom addons som inte kommer från Mozilla:s egna addon store kan vara opålitliga. Det är till för att skydda dig som användare. Om addonet vill krångla så är det bara att ladda ner det här: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/add-on-compati... som jag har sagt innan. Mozilla jobbar för fullt för att få alla addons att fungera utan det tillägget. Däremot eftersom Mozilla har flera tusen addons i sin databas är det väldigt svårt att få allt att fungera på direkten.

Problemet är att jag läste att utvecklarna själva inte utvecklar för versioner som inte har kommit ut, och därför är det buggigt/fungerar inte. Dock var detta en 1år gammal tråd, så det kan ju ha förändrats. Jag får väl testa.

Permalänk
Medlem

Tja StålNisse! Jag har exakt samma problem på min dator så jag skulle verkligen uppskatta om du skriver i den här tråden om/när du kommer fram till en lösning. Jag lovar att själv göra det.

Jag kör FF 9.0.1 på en MacBook Pro Snow Leopard så det verkar inte vara operativberoende iaf.

Grejen är allt fungerade superbra fram till ett par dagar sedan. Sen började helvetet. Det hände mig faktiskt för ett halvår sedan också men minns inte hur jag löste det då... Kanske installerade om FF och började från början.

Drygt är det iaf!