Permalänk
Medlem

AION Free to play

Tjena

Har läst överallt att AION numera är F2P...
Hur fasen kommer man igång med det då?

Måste ju finnas en fungerande website där man reggar ett konto och laddar ner spelet va?

www.aionfreetoplay.com funkar inte..

Hjälp snälla

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem

Det är bara att vänta lite, de har själv sagt att de har problem just nu. Snart kommer websidan som du linkade att funka. Tålamod.

Permalänk
Medlem

Sån tur att jag inte kan spela förrens ikväll annars hade jag klättrat uppåt väggarna

Använd korrekta tråden för vidare diskussioner
#12009887

Permalänk
Inaktiv

Precis som den sista posten i den stora Aion-tråden säger så är sidan nere och du får helt enkelt vänta tills de har ordnat det.

Permalänk
Medlem

Jag är inne nu muhahha :). tror dock jag kommer lira på mina gamla karaktärer

Permalänk

Behöver man bara registrera sig på den sidan med sen köra efter man installerat spelet ?

Eller är det något mer man måste fixa ?

Visa signatur

Reincarnation of gaming logic at Swedish Tavern - YouTube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Democatai:

Behöver man bara registrera sig på den sidan med sen köra efter man installerat spelet ?

Eller är det något mer man måste fixa ?

Regga, tanka ned Setupen, låta den köra i någon timme, spela

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9