Se videon från Apples presskonferens

Permalänk
Melding Plague

Se videon från Apples presskonferens

För den som inte var på plats i San Francisco går det nu att se hela presskonferensen med lanseringen av Apple TV och nya Ipad.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Först!
Får hålla kvar min Ipad 2, var inte så glad över den nya ipaden.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Bli kvällsunderhållning nu innan man lägger sig.

Permalänk
Inaktiv

Installera QuickTime för att se, att det fortfarande används ...

Permalänk
Avstängd

Se på sin IPad

Lustigt att det inte går se klippet på sin IPad.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Galet hur hela världen går bananas över att Apple har uppgraderar skärmen (och några andra smågrejer) på en av deras produkter!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gud vad jag hatar apple och deras mainstream, grupptrycks maskiner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WIRN:

Galet hur hela världen går bananas över att Apple har uppgraderar skärmen (och några andra smågrejer) på en av deras produkter!

Skickades från m.sweclockers.com

Är ju som dom flesta andra som uppgraderat sina plattor , ny skärm, ny CPU/GPU och 4G/LTE och kameran.
Är ju mer än andra gjort på sina plattor vid uppgradering, dom flesta byter ju bara skärm och CPU/GPU.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

Installera QuickTime för att se, att det fortfarande används ...

Quicktime alternative är väl bland det första man installerar vid ominstallationer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av WIRN:

Galet hur hela världen går bananas över att Apple har uppgraderar skärmen (och några andra smågrejer) på en av deras produkter!

Smågrejer? Och hela världen?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av p0k:

Gud vad jag hatar apple och deras mainstream, grupptrycks maskiner.

Och varför hatar du Apple? Är det för att du är en "Pc-Kille som hatar all annan teknik" eller för att det är "inne att hata apple" här på swec forum? Eller för att du inte har råd? Eller för att "alla andra har" ?

Det handlar om teknik, och man tar till sig det man trivs med! Eller som många andra gör, man blandar! Man har Pc, Apple, Windows, iOS, Linux, AMD, Nvidia, iPhone, Andoid, Win Phone 7, etc etc etc!! !! !!

Som ett litet tjurigt barn "Alla andra har, men jag vägrar, fast jag vill" låter det som, och tolkar jag din text!

Varför bara äta en sorts glass, när det finns så många fler Det är ju bara så "#¤&(/&¤%#" dumt.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]