vilka är de bästa internet sidorna man köper konsol spel på?

Permalänk
Medlem

vilka är de bästa internet sidorna man köper konsol spel på?

Vilka sidor är bäst där man köper konsol spel på? typ xbox eller andra konsol spel. Jag vet webhallen.com spelbutiken.se men de är ju så dyra.. vet någon var man kan hitta fina fynd? (inte begnade)

Permalänk
Medlem

play.com är en site i Storbritannien som är jädrigt billiga. Kolla svenska priserna på Morrowind för Xbox som jämförelse t.ex. Dom skeppar till Sverige fraktfritt, men givetvis löper man som vanligt risken att fastna i tullen. En polare har beställt från dom c:a 5 ggr och bara fastnat en. Jag vet inte vilka extra avgifter man åker på (moms??), men när dom är så billiga så går det väl jämt ut i värsta fall.

Visa signatur

Xbox 360: Gallilee
PS3: Gallilee

Permalänk
Medlem

så du menar att om de fasnar i tullen så får jag betala? nä det har jag nog ej lust med men några andra sidor?

Permalänk
Medlem

Jag brukar söka efter spel på www.pricerunner.com
sen handlar jag där det är billigt och från butiker som verkar seriösa med snabba leveranser om jag inte känner till butiken.

Visa signatur

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

Permalänk
Medlem

Kolla in www.Dvdcrave.com, billiga även med frakten ifrån Australien.

(Skulle gjort en klickbar länk om jag hittade hur man gör..)
Edit, det var ju inte så svårt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gallilee
play.com är en site i Storbritannien som är jädrigt billiga. Kolla svenska priserna på Morrowind för Xbox som jämförelse t.ex. Dom skeppar till Sverige fraktfritt, men givetvis löper man som vanligt risken att fastna i tullen. En polare har beställt från dom c:a 5 ggr och bara fastnat en. Jag vet inte vilka extra avgifter man åker på (moms??), men när dom är så billiga så går det väl jämt ut i värsta fall.

Fan vilken duktig polare du har som har lyckats fastna i tullen fastän det skickades inom EU.

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nurfen
Fan vilken duktig polare du har som har lyckats fastna i tullen fastän det skickades inom EU.

Det gjorde jag också, det var nån som skrev att de skickar från Essex som inte hör till EU eller nåt sånt...

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Det gjorde jag också, det var nån som skrev att de skickar från Essex som inte hör till EU eller nåt sånt...

Hmm, det var fan inte bra! Jag som trodde han snackade i nattmössan... Jaja.

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

Lik-sang var najs förrutom man ville ha färdigmoddade grejer, fast nu är det lite värre då M$ stämde dom så dom har slutat med dom färdigmoddade consolerna, dom har dock rätt kul grejer fortfarande.
www.lik-sang.com (ligger i hong-kong)

Permalänk

www.cdon.com ä rätt billiga på konsoll spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Det gjorde jag också, det var nån som skrev att de skickar från Essex som inte hör till EU eller nåt sånt...

men essex ligger i uk ju?

Permalänk
Medlem

konsol spel
konsolspel annars

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
konsol spel
konsolspel annars

Nej, konsollspel.

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man kan köpa Xbox billigast? Hittar bara sidor med 2490 + 2 spel. Blir galen om man måste ha med spelen, vill ju ha enbart konsolen och handkontroll, blir ju billigare då plus att man får då köpa egna spel som intresserar mig rejält.
Annars får jag väl strunta i min lilla racing stol och köpa dessa förbenade Xboxar med spel erbjudanden

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]