Permalänk
Medlem

Problem med datorn! HJÄLP! snälla

Hej! har nu fått tillbaks min dator från inet och när jag startar den står det:" Datorn har ovänat startat om eller så har ett oväntat fel uppstått ,det går inte att fortsätta installera windows.Om du vill fortsätta installera windows startar du om datorn genom att trycka på ok och därefter starta om installationen"

Min mus lyser men jag kan ej få fram muspekaren så jag kan ej trycka på OK (jag har startat om den med on knappen)

Jag beställde montering så inet har ju monterat den och kollat så allt funkar men jag bestämde inget win7 är detta kanske felet att jag måste ha i en windows7 skiva när jag startar den?Jag har hört att man kan få 30 dagars trial så det ska väll funka att starta utan något?

Behöver all hjälp jag kan få tack i förhand

ps:min Här är min dator : https://www.inet.se/kundvagn/visa/1602851/jeh

Permalänk
Medlem

Avänd piltangenterna för att välja olika altenativ.
Använd enter för att acceptera

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrompf:

Avänd piltangenterna för att välja olika altenativ.
Använd enter för att acceptera

den bilden kommer upp i början och då väljer jag starta windows normalt med piltangenterna och trycker enter men det är sen jag inte kommer längre då kommer detta meddelande som jag skrev i mitt inlägg.

Permalänk
Medlem

Jag hänger inte riktigt med, är windows 7 alltså redan installerat av inet men du fick inte nån skiva eller bad du dem att strunta i att installerade det helt?

Oavsett låter det ju som att windows inte har installerats rätt och då måste du ha skiva/usb minne med windows 7 installation på för att slutföra installationen.

30 dagar har du på dig att sedan skriva in en produktkod för windows, men skiva/usb minne behöver du oavsett.

Jag kanske har missuppfattat din fråga, men hoppas det hjälper.

Permalänk
Medlem

Nej du har ingen trial, har du inte beställt windows kommer inet inte heller installera det.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chryler:

Jag hänger inte riktigt med, är windows 7 alltså redan installerat av inet men du fick inte nån skiva eller bad du dem att strunta i att installerade det helt?

Oavsett låter det ju som att windows inte har installerats rätt och då måste du ha skiva/usb minne med windows 7 installation på för att slutföra installationen.

30 dagar har du på dig att sedan skriva in en produktkod för windows, men skiva/usb minne behöver du oavsett.

Jag kanske har missuppfattat din fråga, men hoppas det hjälper.

Tack så mycket! nej jag köpte inget win7 Jag trodde att jag hade 30 dagar på mig att skaffa ett

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av muppens:

Nej du har ingen trial, har du inte beställt windows kommer inet inte heller installera det.

Okej tack!

Skickades från m.sweclockers.com