Permalänk
Medlem

Cappa objectives och spotta fiender, precis som med alla andra klasser. Det du bör tänka på är att bara befinna dig vid de caps som gynnar dig med sniper, dvs medium range och gärna ställen där du kan hålla ryggen fri, då det i princip är omöjligt att överleva eller döda någon som har fått första skottet i ryggen på dig.

Några allmäna tips är:
Använd inte ljuddämparen! Ljuddämparen gör det otroligt mycket svårare att döda någon på 100m avstånd då kulan färdas nästan hälften så snabbt mot om du kör utan.
Använd pistolen när du går bakom hörn eller in i byggnader. Tro inte på vad andra säger, att quickscopa beror för mycket på tur och att din fiende ändå inte har sett dig + att du måste sätta kulan i huvudet för att de ska dö.
Lär dig bulletdrop på snipern du använder. Efter ett tag så behöver du inte ens stanna och kolla att ditt skott träffar någon som ligger ner, utan kan bara skjuta iväg ditt skott och sedan iskallt veta att skottet sitter. M98B är snipern med minst bulletdrop och är därför i mina ögon den lättaste att använda.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bellasoda:

Inga problem? Jag skulle vilja se dig köra 1000+ på metro...

Jo, fast nu skall vi vara realistiska! Lyckat att plocka 1000+ i en liten tunnelbana, hah.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Jag har kanske 36h, och mitt rekord är 1411meter. Har _inga_ problem med att plocka folk på en kilometer.

Jag har _massa_ problem med att plocka folk från 1km...ja, ens 100m Missar hela tiden då jag inte riktigt förstår hur man skall sikta då skottet ju inte går rakt hela tiden utan mer som i en båge, eller hur? Trodde nästan det var garanterad headshot även om man inte siktar allt för rätt. I alla fall ser det ut så på de få videos jag kollat på.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag brukar köra väldigt aggressiv recon - detta brukar vara det mest effektiva poängmässigt. Slänger ut en thugs, radiobeacon och sitter med en m98b 8x utan bipod. Jag avancerar mot points och håller mig i utkanten för att cleara. Det är sällan avståndet mellan mig och fienden överstiger 200m.

Väldigt effektivt att hålla dig i utkanten av basen ni tänkt cappa (fungerar bäst i squad om 4) Cleara medans de 3 resterande avancerar, spring fram så fort ni börjar cappa. Sätt ner tugs och Radiobeacon. Simple as that.

Utan att låta som en riktig codunge - vilket jag absolut inte är; Snipers i närstrid (nu snackar vi 10-100m) är väääldigt underskattat. Bara man förstår basics med positionering så att man inte hamnar i LMG korridoren.

Kom ihåg att spamma q ungar! Ger poäng oavsett om det är hardcore eller inte! Spamm spamm spamm.

Nej men en grundläggande aspekt till recon klassen är att limma fingret på q.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mocka:

Jag har _massa_ problem med att plocka folk från 1km...ja, ens 100m Missar hela tiden då jag inte riktigt förstår hur man skall sikta då skottet ju inte går rakt hela tiden utan mer som i en båge, eller hur? Trodde nästan det var garanterad headshot även om man inte siktar allt för rätt. I alla fall ser det ut så på de få videos jag kollat på.

Jag har detta som mått; ungefär 1km? Sikta på 3.5click, använd steady. Använder SV98, så det har ju inte direkt bästa bulletdroppet, men perfekt för att plocka folk bakom lådor på långt avstånd.

1300+meter. Det är den högra jag plockade.

B@ng

Tog runtom 2-3 testskott. Ovan med SV98, tyvärr.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Mocka:

Jag har _massa_ problem med att plocka folk från 1km...ja, ens 100m Missar hela tiden då jag inte riktigt förstår hur man skall sikta då skottet ju inte går rakt hela tiden utan mer som i en båge, eller hur? Trodde nästan det var garanterad headshot även om man inte siktar allt för rätt. I alla fall ser det ut så på de få videos jag kollat på.

Det är mycket svårare att träffa någon i huvudet på 100m än på 20m. Man behöver vara väldigt exakt för att träffa rätt. När du ligger på 600-900m så börjar det bli pixelprecision, en pixel hit eller dit skillnad i siktet är skillnaden mellan en miss eller en HS.

Kulan går i en parabel/båge, så ju längre avstånd det är desto mer måste man kompensera för bulletdropp. Sedan tar det tid för kulan att röra sig till målet, så om målet rör sig måste man även skjuta lagom framför. Hastigheten och bulletdrop skiljer från bössa till bössa och det blir mycket värre med ljuddämpare eller suppressors.

Det är däremot jäkligt go känsla när man sätter headshot på första kulan mot springande mål på 500-600m, det är inte ofta man gör det men när man görr det med flit känns det fiiiiint.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Dackis:

Och hur ofta får du in det? Jag har spelat i 97 h och mitt max är 372 m.... (vilket är ett enormt avstånd på de flesta banor)

Erhm.. har ca.42h played, ca. 900 SV98 (varav 80%~ headshot) kills och mitt max ligger på 768m.

Nu spelar jag typ endast 'Sniper Recon' och Assault på mindre banor, men det är inte speciellt svårt att träffa på distans, gäller att nöta bara i princip.

OT: Det finns 2 'grundläggande' spelsätt som recon;

1: Plocka upp en shotgun/PDW, lägg ut taktisk spawn beacon (där du och ditt lag kan spawna så nära figthen igen som möjligt utan att bli spawn camped), lägg ut sensor beacon (mest för spot assist egentligen), rusha in som en idiot och pumpa folk med bly och se din KDA skjuta i taket.

2: Plocka upp SV98/M98B, ta dig upp på high-ground, placera spawn beacon, 'campa' nu ut deras recon's och tvinga dem att flytta sig bort från sina 'camp positioner' så du kan ge ditt lag backup från distans (skjuta ner sådana som försöker smyga runt eller som sitter bakom saker dina kompisar inte kan nå), du kan även flyga runt din droid och få kills med den när du kör över dem (detta är as kul), GZ! Du är nu den näst med fittiga och hatade spel-typen i spelet, efter USAS-noobs dvs.! (:

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Hejsan, har lagt upp denna förr, men detta är så jag hävdar man ska spela Recon.
Följa med laget, spela lite mer aggressivt.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Avstängd
Skrivet av phoenixdisciple:

Haha, gillar faktiskt att köra liknande. Springa med M14 Mod 0 Enhanced (M39ER), utan scope eller 4x, och pumpa fullt i folk. Annars kör man DOA12 med frag, hihi.

Fast, vanligast är nog revolver och Sv98 4x zoom på maps som grand bazar och starten på Metro CQlarge.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Jag har detta som mått; ungefär 1km? Sikta på 3.5click, använd steady. Använder SV98, så det har ju inte direkt bästa bulletdroppet, men perfekt för att plocka folk bakom lådor på långt avstånd..

Oj vilket skott. Var det SV98 den som alla har i början?

Skrivet av Fluf:

Det är mycket svårare att träffa någon i huvudet på 100m än på 20m. Man behöver vara väldigt exakt för att träffa rätt. När du ligger på 600-900m så börjar det bli pixelprecision, en pixel hit eller dit skillnad i siktet är skillnaden mellan en miss eller en HS.

Kulan går i en parabel/båge, så ju längre avstånd det är desto mer måste man kompensera för bulletdropp. Sedan tar det tid för kulan att röra sig till målet, så om målet rör sig måste man även skjuta lagom framför. Hastigheten och bulletdrop skiljer från bössa till bössa och det blir mycket värre med ljuddämpare eller suppressors.

Det är däremot jäkligt go känsla när man sätter headshot på första kulan mot springande mål på 500-600m, det är inte ofta man gör det men när man görr det med flit känns det fiiiiint.

Då måste folk verkligen vara duktiga om det krävs sådan precision. Men är det inte lite tur inblandat också?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Antingen camp-con eller aggressivt brukar jag alternera mellan.
Camp så kör jag som alla andra bolt-action(M98B) med 8X/12X sikte beroende på bana.
Aggressivt med semi-auto(QBU-88, MK14Mod, SKS o.s.v) ,4X sikte, foregrip och dämpare för att inte bli upptäckt...och sen självklart slänga ut soflam och skit så att Engineers inte QQ:ar
Roligare att spela aggressivt men ibland vill man slänga in ett långt jävla headshot...

Visa signatur

MB: MSI B450 Tomahawk MAX| CPU: RYZEN 7 5700X| RAM: 16GB(2x8) Corsair Vengence LPX DDR4@3200Mhz| GPU: Sapphire Radeon RX 6600 XT Pulse 8GB| PSU: Corsair HX 850W 80+ Silver| SSD: Kingston A2000 500GB NVme|Chassi: Fractal Design Define R4| OS: Win 11 pro | CPU-kylning: Noctua NH-U14S

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Mocka:

Oj vilket skott. Var det SV98 den som alla har i början?

Då måste folk verkligen vara duktiga om det krävs sådan precision. Men är det inte lite tur inblandat också?

Skicklighet på stillastående mål, nöta nöta nöta och lära känna sin bössa. Kan du din bössa och bana (så du kan avgöra hur långt det är til målet och därmed bulletdropp) behöver du max 1-2 skott för att plocka en annan stillastående/liggande sniper på 800m.

En hel del tur på rörliga mål (att förutspå deras rörelse mönster). Har hänt att man till exempel ser någon springa in bakom en container, smäcker iväg ett skott på andra sidan containern och plockar snubben i huvet precis när han sticker fram huvudet på andra sidan efter 0,5-1s traveltime på kulan. Där behövs det en hel del tur, och att det inte är jobbig lagg/rubberbanding etc.

För att lyckas bra med långdistans sniping är det nästan ett krav att ha en mus där du kan ställa om sence/DPI på musen med en knapp så du kan växla mellan longrangescope där du behöver nästan pixelprecision och closerange quickscoping eller generellt bara spring/röra dig.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mocka:

Oj vilket skott. Var det SV98 den som alla har i början?

Då måste folk verkligen vara duktiga om det krävs sådan precision. Men är det inte lite tur inblandat också?

Det är andra snipret man får :>

Inte så mycket tur. Kulorna rör sig varken höger eller vänster. Det är en liten pixel på min 1080pskärm. Enklaste är att sikta så att man ser deras scopeflare.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Spottar MAV automatiskt eller måste man göra det manuellt?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Devil May Cry:

Spottar MAV automatiskt eller måste man göra det manuellt?

"If left unattended, the MAV can continue to provide surveillance, and the operator will gain both Spotting and Motion Sensor Assists. "

http://battlefield.wikia.com/wiki/Micro_Air_Vehicle

Jag har fått uppfattningen man spottar mer om man spammar Q än att låter den vara dock, samma sak som med SOFLAM.

Dock tappar den höjd sakta men säkert om man hovrar med den. Antingen parkerar man den på ett strategiskt ställe, tex ett högt torn eller så släpper man den bara kortare stunder.

Personligen när jag MAVar kör jag den mycket högt tills jag hittar ett lämpligt mål som mina lagkamrater inte noterar eller kommer åt, släpper MAV, kryper fram och skjuter en HS, gömmer mig igen och återupptar MAVandet.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Som engi så uppskattar jag verkligen SOFLAMs.. tyvärr är där inte många igång och vad jag förstått är belöningen ganska liten för recons som sätter ut dom.
Hoppas dom buffar upp SOFLAM belöningen med SOFLAM. Borde åtminstone ge en vehicle kill assist med SOFLAM..

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Den absolut största och viktigaste uppgiften man har som recon är just att spotta fiender, som någon tidigare nämnde; Limma fingret på Q, du ska konstant spotta folk, även om jag har någon i siktet så trycker jag alltid instinktivt på Q innan jag skjuter av.

Du ska som recon ge ditt lag ett strategiskt försprång genom att spotta folk helt enkelt.

Och underskatta inte dina gagets som recon, alla är otroligt användbara.
Nackdelen med MAV är att du själv blir blind så du är ett ganska lätt offer för någon som har vägarna förbi. Men den är riktigt jäkla effektiv om man vill leda fram en trupp och blotta fiender.

T-UGS är klockren att kasta ur när man håller på att cappa en flagga exempelvis.

Man utgör en ganska viktigt roll om man spelar recon, om man nu gör det vill säga och inte bara sitter och campar.
Men åter igen tryck på Q, hela jävla tiden

Permalänk
Medlem

Jag förstår ibland verkligen inte vad vissa folk har emot snipers som campar. Det är ju en taktiksak?
Vore kul om dom i riktiga krig blev förbannade på att snipers campade -.-

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 250D || Processor: Intel i7 4770K || Grafikkort: Zotac GTX 780 3GB || RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance Pro Gold|| Moderkort: ASUS Z97I-PLUS mITX || Nätagg: Corsair CX 750W || Hårddisk: Seagate Barracuda 2TB + Samsung 128GB SSD||

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-quix:

Jag förstår ibland verkligen inte vad vissa folk har emot snipers som campar. Det är ju en taktiksak?
Vore kul om dom i riktiga krig blev förbannade på att snipers campade -.-

Det som folk stör sig på när snipers campar är att dom inte gör något annat, utan dom bara ligger på samma ställe.
Dom använder inte ens SOFLAM, spottar inte, eller använder MAV, utan bara ligger bakom sin sten och försöker få några kills.
Och det gör inte speciellt mycket för laget.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BergErr/
Tycker jag gör ganska bra av mig, 310 surveillance ribbons.

Ligger på 500-900m oftast.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-quix:

Jag förstår ibland verkligen inte vad vissa folk har emot snipers som campar. Det är ju en taktiksak?
Vore kul om dom i riktiga krig blev förbannade på att snipers campade -.-

Jag störde mig själv innan på snipers. Men nu när jag själv håller på att låsa upp alla sniper vapen så är det faktiskt rätt skoj att sätta headshots, speciellt på gubbar som springer. Rätt skön känsla när de går in

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Ja börja iaf inte kampa på bergstoppar som dom flesta värdelösa Recons.

Om du inte är särskilt skicklig med bolt-/semi vapnen i närstrid så kan du alltid plocka en av hagelbrakarna eller PDW'sen, MP7an med extended mag och laser är en personlig favorit. Dock så brukar jag främst plocka L96'an och antingen Magnum .44 eller MP443 Supp när jag kör Recon på frontlinjen. Med en pålitligt sidoarm så kan man göra väl ifrån sig i dom flesta situationerna även om man bara har en bolt action som primär vapen.

Ett bra tips är att också flyga först fram med MAV'n, skanna efter fiender och lämna den gömd nånstans på ett hustak så den fortsätter att fungerar som en rörelsesensor. Det är ett enormt övertag att veta vart fienderna är innan man själv går fram. Där har du riktig Recon spelstil.

Skrivet av Elghinnarisa:

hur kommer det sig att det verkar vara många som kör med sniper + laser sikte? måste ju vara helt värdelöst, då laser siktet endast ger bättre hip fire accuracy fast andra kan lättare se vart du är istället. går ju ifs blänka folk med det men inte speciellt effektivt (så länge det inte ändrats sen sist jag lira vilket va ett tag sen)

Snabbare 'target acquisition' i mörka omgivningar för scopes som saknar färgade hårkors. Det är iaf anledningen jag kör med lasern på snipers, hårkorset på 7x siktet är ju helt svart annars. Har för mig att lasern även visar vart skotten kommer landa, räknar alltså ut bulletdropen på vissa snipers.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

Lyckades gå från 230m till 812m idag, jäklar vad högt ovanför man lär sikta.
Själv trycker jag på Q konstant & försöker röra mig lite ibland. Vissa är ju så sjukt snabba & springer runt i gröten & dödar med ett skott hela tiden...dom hatar jag..haha. Man börjar väl få taskig reaktionsförmåga.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-quix:

Jag förstår ibland verkligen inte vad vissa folk har emot snipers som campar. Det är ju en taktiksak?
Vore kul om dom i riktiga krig blev förbannade på att snipers campade -.-

Dom flesta har nog inga större problem sålänge campande snipers håller sig till motståndarlaget, det betyder bara att det är lättare att vinna matchen. Har man däremot campande snipers i det egna laget kan man bli lite irriterad då dom knappt hjälper laget att vinna.

Visa signatur

AMD R7 5800X | MSI MPG B550 GAMING PLUS | HyperX Fury Black RGB 32GB | EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA | Corsair RM750X V2 | Corsair iCUE 4000X RGB | Asus Rog Swift PG279Q | Windows 10

Permalänk
Avstängd

Jag har börjat använda recon som Assualt.. L96 med Halo sight.. sjukt nice

Visa signatur
Permalänk

Lås upp USAS, spring runt och håll in knappen. Så spelar man som Recon!

Permalänk
Medlem

Provade nån runde igår efter patchen.

Det verkar som om det lysande klotet man ser som "tracer" när man skjuter med bössorna har blivit större än före patchen.
På avstånd över 500m (ca) täcker det hela gubben man skjuter mot. Tyckte även det saknades "damm" som brukade komma då man missar.

Svårade att korrigera aim tyckte jag spontant igår. Nån mer som märkte detta?

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

hur kommer det sig att det verkar vara många som kör med sniper + laser sikte? måste ju vara helt värdelöst, då laser siktet endast ger bättre hip fire accuracy fast andra kan lättare se vart du är istället. går ju ifs blänka folk med det men inte speciellt effektivt (så länge det inte ändrats sen sist jag lira vilket va ett tag sen)

Lasersikte heter det! Har inte snipers IQ för att fatta att de duktiga aldrig spelar som sniper?

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ozric:

Lasersikte heter det! Har inte snipers IQ för att fatta att de duktiga aldrig spelar som sniper?

Hamnat lite fel lilla gubben? I den här tråden diskuteras recons och deras roll i BF3, om folk särskriver heller ej känns ganska irrelevant. Eller ja, det vill säga om man inte är en riktig besserwisser som måste hävda sig, men faktum är att du inte per definition får större e-k*k bara för att du hackar på någon som särskriver. Din kommentar om snipers får mig dock att misstänka att du inte är många pisskvarter bortom 14 år, så dina besserwissertendenser kanske helt enkelt kan förklaras med att du nyss har kommit i puberteten och nu är allmänt kinkig och förvirrad?

Permalänk
Medlem

35 år, ingenjör. Alla som ser särskrivningar borde säga något för det går ju fan knappt läsa. Angående snipers har jag rätt.

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!