SweC BF3 evenemang #1 (Password only)!

Permalänk
Medlem

Plats 38 i kön nu:) Cant wait.

Joinar i Mumble sen också Hoppas det blir kul med folk som snackar

EDIT: 34

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI P55A-G55 | i5 760 Quad @ 2.8 GHz | Cooler Master Hyper 212* Plus | 8 GB Corsair CL9 1600Mhz XMS3 | EVGA GTX680 2GB | Fraktfritt hos inet.se

Permalänk
Hedersmedlem

Skönt röj på Seine Crossing förut!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Skrivet av Flinki:

Gött! men Green Day, really?
EDIT: jaja, det var bandit...
Rise Against e fin krigarmusik

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Håller med!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pixelhund:

Det var ju mer att folk skulle kunna kolla på den. Inte behöva ladda ner den!
Men tack ändå. Även fast jag redan hade koll på dem som du länkade.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Det var ju mer att folk skulle kunna kolla på den. Inte behöva ladda ner den!
Men tack ändå. Även fast jag redan hade koll på dem som du länkade.

Testa vimeo

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)

Permalänk
Medlem

Hur kunde jag hoppa från plats 13 till plats 48 i kön

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk

nu får någon min plats! han fan inte spela, magen vill ha mat....

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Tack för den konstruktiva kritiken.

Det är inget fel på vår server, EA/Battlelog verkar dock vara lite skakigt i kväll, troligtvis p g a patchande på deras sida.

hehe förlåt, men alla är rank 1, jag blev rank 100, alltså, screenen mellan matcherna är helt trasig, ingame fungerar det mesta

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxics49:

hehe förlåt, men alla är rank 1, jag blev rank 100, alltså, screenen mellan matcherna är helt trasig, ingame fungerar det mesta

Det är o-rankat. Ingen har någon rank. Går man in och kollar på sig själv så står det rank 100.

Skrivet av Ohlert90:

Hur kunde jag hoppa från plats 13 till plats 48 i kön

Magi.

Skrivet av Vargaas:

Testa vimeo

Tillåter inte gameplay!
Källa: http://vimeo.com/blog:140

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

2-plats i en Timma nu...

Permalänk
Medlem

Röj på Seine Crossing var riktigt roligt, faktiskt

Permalänk
Medlem

lmao, blev kickad när jag skrev fittnoob till en camper.. bra server

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

lmao, blev kickad när jag skrev fittnoob till en camper.. bra server

Förvånad eller? Bara bra att få ut omogna spelare som inte kan uppföra sig bland folk.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

lmao, blev kickad när jag skrev fittnoob till en camper.. bra server

Verkar som att någon tar spelet för seriöst

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Har ~50 min med material från Foxtrot squad att ladda upp. YouTube har väl en 15 minuters gräns? Finns det andra ställen att ladda upp på som inte har den gränsen?
Löste det nu. Jag kan numera ladda upp klipp längre än 15 minuter.

http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=...

Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Förvånad eller? Bara bra att få ut omogna spelare som inte kan uppföra sig bland folk.

Det roliga är att HAN spawncampar vår uncap bas och blir inte kickad..
när jag (påpekar) att han spawncampar.. då blir JAG kickad

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Det roliga är att HAN spawncampar vår uncap bas och blir inte kickad..
när jag (påpekar) att han spawncampar.. då blir JAG kickad

Så du tycker att det du skrev är synonymt med att du påpekar spawncamping? Intressant tankesätt. Men du kan ju inte bli förvånad att du blir kickad när du skriver det du skrev, speciellt om du skriver det till en specifik person som du gjorde i det här fallet.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Så du tycker att det du skrev är synonymt med att du påpekar spawncamping? Intressant tankesätt. Men du kan ju inte bli förvånad att du blir kickad när du skriver det du skrev, speciellt om du skriver det till en specifik person som du gjorde i det här fallet.

Bad Language, skräpscript. Spelet är 18+

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

lmao, blev kickad när jag skrev fittnoob till en camper.. bra server

Skrivet av zhrooms:

Det roliga är att HAN spawncampar vår uncap bas och blir inte kickad..
när jag (påpekar) att han spawncampar.. då blir JAG kickad

http://geektyrant.com/storage/2011-post-images/explodingheadm...

Det spelar ingen roll hur många fiender du dödar, hur många timmar du nu har lagt på BF3, hur många övertagna punkter på kartan du får.
Det är ingen ursäkt att vara otrevlig. Du skrev småsaker i chatten då och som noob och så, inte trevligt.
Jag trodde att folk var tillräckligt mogna för att kunna hålla sina aggresioner för sig själv utan att ta ut dem på andra.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Bad Language, skräpscript. Spelet är 18+

Bara för att det är 18+ ger ju dig inte rätt att kalla andra fittnoob mm.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Gött! men Green Day, really?
EDIT: jaja, det var bandit...
Rise Against e fin krigarmusik

Bättre än telias kömusik som tur är
Synd bara att jag inte fick fullscreen att fungera, får knåda vidare på det tills det är dags igen!

Visa signatur

MSI P55A-G55 | i5 760 Quad @ 2.8 GHz | Cooler Master Hyper 212* Plus | 8 GB Corsair CL9 1600Mhz XMS3 | EVGA GTX680 2GB | Fraktfritt hos inet.se

Permalänk
Medlem

Haha bannad från servern.. dagens skämt

Jag joinar servern.. blir spawncampad i min egna uncap bas.. jag blir jävligt irriterad.. jag skriver ett fult ord i chatten.. jag blir kickad och bannad

YES..

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Haha bannad från servern.. dagens skämt
Jag joinar servern.. blir spawncampad i min egna uncap bas.. jag blir jävligt irriterad.. jag skriver ett fult ord i chatten.. jag blir kickad och bannad

YES..

Skämt brukar vara roliga.
Motsatsen till din attityd alltså.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Skämt brukar vara roliga.
Motsatsen till din attityd alltså.

Men vad tror du? Jag sitter en timme i kö.. kommer in på servern.. det första som händer är att jag spawnar i min uncap bas.. blir instant dödad.. blir arg för jag inte kan spela spelet för jag blir spawnraped.. skriver _ETT_ fult ord i chatten.. blir kickad och bannad

Hur är det rimligt? Förklara gärna hur du tänker så jag förstår.

Det är snarare personen som bannade mig som måste läst chatten och såg ett fult ord, blev helt röd i ansiktet av ilska och tryckte på ban knappen utan att tänka.. bra attityd?

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zhrooms:

Men vad tror du? Jag sitter en timme i kö.. kommer in på servern.. det första som händer är att jag spawnar i min uncap bas.. blir instant dödad.. blir arg för jag inte kan spela spelet för jag blir spawnraped.. skriver _ETT_ fult ord i chatten.. blir kickad och bannad

Hur är det rimligt? Förklara gärna hur du tänker så jag förstår.

Jag kan bekräfta att du har blivit bannad permanent. Om du behöver mer motivering så PM:a mig. Det är inte på grund av ett enda fult ord du blev bannad, utan på grund av din attityd och ditt horribla språkbruk vid ett flertal tillfällen. Nu räcker det med klagomål här i tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ascor:

Hade varit kul om alla använde mumble. Nu kör jag och min polare precis som vi brukar, jag, han och två randoms..

Det var kul att lira med er ikväll.
Även fast jag inte är så jättebra på spelet än så tyckte jag att det var kul. Jag har ~70h playtime medans de flesta andra här på SweC är uppe i 100+.

Jag får väl köra lite till innan jag kommer upp i samma nivå som er andra.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Jag drar mig för i kväll, stort tack till alla sköna SweC:are som har varit med och spelat, och speciellt till er som engagerat sig på Mumble! Sorry för förvirring och lite försening de första minuterna, jag lär mig av mina misstag!

Verkligen enormt kul att se så stort intresse. Information om Event #2 kommer inom kort!

Slutligen en liten påminnelse om att ni som uppskattar att servern finns gärna får donera en liten slant till serverns driftkostnad. Info om hur man donerar finns i första inlägget i stora BF3-server-tråden. Som det ser ut just nu har vi pengar till att köra ungefär 3,5 månad till, så det behöver fyllas på för att säkra serverns framtid!

Stort tack till er som har streamat också!

Permalänk
Medlem

Riktigt kul att spela. Vi var nästan full squad i mumble heala tiden. Han även blir MVP på Karkand innan man blev disconnected from EA online

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***