Sett på TV: Laptop med dubbla touchskärmar, touchskärm istället för tangentbord.

Permalänk
Medlem

Sett på TV: Laptop med dubbla touchskärmar, touchskärm istället för tangentbord.

Jag skulle vilja veta vad det var för dator, någon som har en aning? Har för mig att dom sa asus eller acer, lyckas dock inte hitta den.

Permalänk
Medlem

googlade lite fort.. denna kke?
http://www.zdnet.com/blog/computers/double-vision-acers-new-i...

edit: undrar du vad jag googlade på?.. "double touch screen laptop", japp, så lätt var det

Permalänk
Medlem

Det där var nog en av dom mest idiotiska produkter jag nånsin sett, inte att den har 2 skärmar, utan att det är en laptop med standard komponenter och OS, men att den saknar tangentbord helt

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Visa signatur

DATOR, har jag ingen, för då måste man betala TV -licens till RADIO -tjänst...

Permalänk
Skrivet av ggustavsson:

Det där var nog en av dom mest idiotiska produkter jag nånsin sett, inte att den har 2 skärmar, utan att det är en laptop med standard komponenter och OS, men att den saknar tangentbord helt

Med en prislapp på 14000:- undrar man nästan om det handlar om ett aprilskämt.. å andra sidan väger den bara 2,8kg, riktigt smidig liten sak

Permalänk
Medlem
Permalänk

Löjligaste på länge.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem

Lite frän är den ändå för vanliga användare som har lite för mycket pengar.

Permalänk
Skrivet av Evolved:

Jag skulle vilja veta vad det var för dator, någon som har en aning? Har för mig att dom sa asus eller acer, lyckas dock inte hitta den.

Har sett och prövat den för 1 år sedan ca, och det är ingen höjdare, mjukvaran som ingår för att underlätta navigering till vissa media saker är buggig och att skriva på touch har aldrig varit bättre än vanliga tangentknappar, dock är den händig att man kan multitaska lättare.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO