Diablo III Beta öppnas för alla

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narien:

enligt https://twitter.com/#!/Bashiok ska det inte ha betydelse.

Tack, då slipper man ladda ner en ny klient i onödan

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Jävla skit.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

Är det Blizzards onliggningsystem och deras accountmanagementsystem som ska stresstestas? För när jag väl lyckades komma förbi inloggningen inne i klienten så behöver jag nån jäkla battletag och blir skickad till Battle.net's inloggning... som inte helle funkar som den ska... och jag som trodde att inloggningsservrarna var ett annat system?

Permalänk
Medlem
Skrivet av swesen:

Bashiok ‏ @Bashiok
@Mackieirl The open beta is *only* being held on "The Americas" region.

För 25min sedan. Kunde ju informerat om det i förväg tycker jag.

Permalänk
Medlem

Spelar nu går helt okej blivit level 5.
bara fortsätta trycka enter på us servern så kommer man in tillslut.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

You have completed Diablo 3 Beta.. tråkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xKylax:

You have completed Diablo 3 Beta.. tråkigt.

Så, logga ut nu så kommer jag in!

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Avstängd

Hur lång tid tar det att bli 13 då?

Visa signatur

<enis-P 25cm @30cm@1.337v>

Joina våran World of Tanks klan!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1420257-swec-world-of-t...

Permalänk
Medlem

Har suttit nu i nära 90 min att logga in sen servrarna väl gick upp utan att en enda gång komma förbi inloggningen..
Battletag hade jag skapat innan till och med!
Helt klart under förväntan av Blizzard.. De är inte direkt nya på det här.

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk

gah dom har updaterat breaking new grunkan...dom jobbar på att öka kapaciteten men dom har låst den för tillfället.

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

Klarat betan o är level 8

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Nu kom jag in.

Permalänk
Medlem

You've been disconnected från battle.net

Någon mer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

You've been disconnected från battle.net

Någon mer?

Jadå Försöker för fulla muggar!

Visa signatur

[Gigabyte Z97X-Gaming 3 | 4790k 4,7Ghz | Gtx Titan SLI | Yamakasi Catleap Q270 2560 x 1440 | Corsair Dominator 1600Mhz 16Gb | Noctua NH-D15 | Crucial m4 128Gb + Samsung 840 EVO Series 120Gb + Samsung 850 EVO 250gb | Western Digital 500Gb | QPAD 5K | Ducky Shine 3 Cherry MX Red | Fractal Design Define XL R2 Black | DT990 Pro 250ohm | Sennheiser HD650 | Audio Technica ATH-M50 | Audioengine a5+ | Asus Essence STX
Ljudanläggning: Högtalare | Dali Rubicon 8 | Förstärkare | Yamaha 3050 + Primare i32

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofqvist:

Jadå Försöker för fulla muggar!

Låter bra:)

Permalänk

Över två timmar sedan betan startade nu men har inte kommit in en enda gång. Bra jobbat Blizzard, bra jobbat.

Permalänk
Skrivet av Subdubwise:

Över två timmar sedan betan startade nu men har inte kommit in en enda gång. Bra jobbat Blizzard, bra jobbat.

http://minfil.se/L6me/facepalm.jpg

i vote for the double face palm version and a foot...

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk

JAG KOM IN NU GÖTT

Visa signatur

Chassi: Define R4 Nätdel: NZXT HALE 90 80+Gold 1000W CPU: Intel i7 3820 Mobo: Msi x79 gd-45(8d) GPU: Gtx 590 Minne: Kingston 16GB 1600MHz SSD:Intel 520 Helt vattenkyld Ek watercooling

Permalänk
Avstängd

Så redan klar Allt är slut efter att man dödat skelleton king va?

Permalänk
Medlem

Error 37...suck!!!!

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Sådär då har man spelat ut betan som Warrior!

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Seriöst . Tog ledigt från jobb för att testa. Suttit 2 äckliga timmar och spammat ett par tusen gånger och kommer ändå inte in. Och helt plötsligt får jag felmeddelande om att min info är fel ? Trots samma mail och lösenord anges som jag har på battle.net.
E så sjukt trött på FIT**GA blizzard som totalt kastat bort tiden för mig under denna fredagskväll.. Så äckligt irriterande.
Frustration på max........

Visa signatur

Amd 5900x phantom 4090 Corsair ddr4 3600. Kingston FURY Renegade 2GB .Lg c2 OLED 42

Permalänk
Medlem

Spela som Wizard och Demon hunter och klara "The black king" stängde ner nu för tid och sova. Spelet kändes riktigt bra ångrar verkligen inte min bokning!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nuffing:

Roligt hur folk sitter och klagar. De har inte släppt spelet ännu, det är en BETA. Förstår ni ens vad det betyder? Om ni bara ska klaga på blizzard kan ni lika gärna skita i att spela spelet för det är sådana personer som ni som skapar hat på internet, som en priest som inte healar...

Du gillar Björn Gustafsson.

Permalänk
Medlem

Funkar det för er att invita friends?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Skäggig legend

Då var jag klar med demon hunter. Imorgon blir det andra bullar. God natt

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Kul för alla som fick prova på att lira, själv har jag suttit i nära 3h vid inloggningsrutan, nej jag är inte bitter
Imorgon är en ny dag!

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Medlem

Så irriterande, kommer inte in på mitt Battle.net konto. Mobile Authenticator har f**kat upp för mig och vart enda kod så kommer jag inte in på mitt konto. Ska man be Blizzard ta bort den så verkar det vara huller och buller ID/Körkort/Pass? O_o
Jätte kul, kan inte göra ett piss, tänker verkligen inte skaffa mig ett nytt konto, har SC2 och andra spel på kontot... Känns som den är förlorad nu.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk

polaren kom in på första försöket för en timma sen. själv sitter man med en termos kaffe och försöker för fulla muggar... tur man är ledig från jobb imorgon!

Visa signatur

Jaaa men just precis.

Permalänk
Medlem

Ni som inte kommer in, kolla så ni valt Americas servern. EU funkar inte för öppna betan.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580