Battlefield 3: Close Quarters i ny trailer

Permalänk
Medlem

Härligt, TDM och SDM är riktigt skojigt.

Synd bara att folk envisas med att spela Operation Metro Conquest i 64-spelarläge och tror att det är så det kommer att bli (den är kul i 24 eller möjligen 32-spelarläge, och absolut inte anpassad för 64 spelare, men tyvärr har en del fått för sig att ju fler ju roligare).

TDM och SDM har i princip noll noobtubespam eller RPGmuppar. Det enda som är irriterande var USAS med fragrounds (blev nerfat sista patchen så det är ett icke-problem längre), DAO-12 (vilket ersatt USAS som noobvapen), M26 MASS och DART-glitchen, samt muppar som envisas med att spela recon och ta sig upp på tak där dom inte hör hemma.

Permalänk
Medlem

Grymt! Små maps is the shieet

Detta skall liras mycket i sommar.

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM

Permalänk
Entusiast

Åhh vad grymt, cod style ftw !!!!!

Armored kill kan slänga sig i väggen !!!!

*Host*

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Påminner lite om en större Showdown från CoD 4. Det är inte alls negativt, speciellt med destruction. Jag är såld!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JsoooN:

Någon aning vad detta kommer att kosta?

Skulle gissa på ~150:-

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Tycker det ser bra ut, dock ser jag fram emot Armored Kill 100 gånger mer. (Som ska ha största Battlefield banan någonssin, playable dvs)

Feta banor med oändligt med tanks och liknande måste vara sjukt skoj!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av timL:

Påminner lite om en större Showdown från CoD 4. Det är inte alls negativt, speciellt med destruction. Jag är såld!

Vi kan alla översätta youtube-kommentarer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Fantastiskt ljud i trailern, det blir A med guldstjärna till de som jobbar med ljud på DICE.

Jag skulle vilja ge dem ett E med en brånsfärgad stjärna, eftersom spelet klarar inte av att spela upp fler än ca 15 röster åt gången. På grund av detta så försvinner en del ljud ibland när det blir mycket ljud. Sen att man kan inte höra fotsteg är skräp, om man nu inte ändrar i PROF_SAVE_profile filen.

Permalänk
Medlem

Nej tack till DLC alá konsol.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monkeyapa:

Vi kan alla översätta youtube-kommentarer

Okej? Vi kan alla hänga på ett forum också

Permalänk

Jaaaa retard suppression galore!!!!!

Får känslan att man inte kommer se ett skit då man ska spränga alla väggar, titta på flygande papper, studsa i takt med explosioner, trippa på totalt uppfuckad suppression.

Det är helt uppenbart att de försöker återskapa succén med Warlord på SF men det är lika uppenbart att de inte kommer i närheten.

Permalänk
Avstängd

Kan faktiskt vara värt ett köp! Jo för fan! Jag ska ha allt bf3 erbjuder!

Permalänk
Medlem

Ser kul ut, blir ett köp då variation aldrig är fel

Visa signatur

Musik rigg: | R5 2600 | RTX 2070 | 32GB | 34" 144Hz |
Gaming rigg: | Xbox Series X | 55" gammel lcd | ikea soffa |
Min musik på Spotify: https://open.spotify.com/track/6JMTNoPXVuMjHkCO2pSA6S?si=8efa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Fantastiskt ljud i trailern, det blir A med guldstjärna till de som jobbar med ljud på DICE.

Tycker ljudet i BFBC2 och BF3 slår konkurrenterna med hästlängder. Dice satsar faktiskt på att få ljudet att låta som ett riktigt slagfält.

Har spelat sönder BF3 lite för mycket men denna trailern lockade faktiskt. Har som många andra saknat lite mer snabb action banor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Det blir nog ett köp Tycker infanteri-spelandet skiljer sig från CoD med hästlängder så jag förstår inte hur folk kan jämföra dom :S

Jag tror att CoD spelarna är lite avis på BF3, typ att dom började spela CoD. testade BF3, och så fattade dom så kassa dom är på BF3.

Skrivet av Sjodden:

Kommer bli 80% USAS-pojkar är jag rädd

Varför är du rädd för dom? Om man tänker till lite, så är det inga problem att plocka dom!

Skrivet av Jeddan:

Äntligen! Saknar banor med snabb action i spelet, tycker de större banorna kan bli ganska dryga ibland.

Jag är som du, älskar snabba banor med högt tempo!
Ser framemot detta släppet jättemycket!

Skrivet av THEBADGUY:

Ännu ett RPG/SMAW/M320 paradis?

Det finns sätt att plocka alla på, oavsett vapen. det gäller bara att komma på det

Skrivet av Virre39:

Alltså, problemet med metro är att det inte finns något "lagom" spelläge. Antingen kör man ett torrt "no explosives" där det ibland är svårt att avancera, eller så kör man vanligt och då står bara folk på en ammolåda och spammar granater. En granat, med perk två, per runda punkt slut. Det skulle lösa så många problem.

Ändras inte detta kommer förmodligen detta pack bli likadant, saker sprängs överallt... Balanserar de alla explosiva vapen, så kan det här bli ett kalasbra komplement till de existerande banorna.

Det kallas för tålamod!! Har man inte det, ska man inte spela Metro!! Som är en riktigt rolig bana, när laget med mest tålamod och skicklighet bryter igenom, det är då kicken kommer
Ett Samarbetat team med duktiga revives, och man har brytit "dödläget" Och då kommer belöningen, att komma bakom fiendes linje. Fy fan vad kul det är!! !!

Skrivet av phreec:

Ugh, att Battlefield sjunkit så lågt...

Själv tycker jag att BF har höjts!

Skrivet av Arginj:

Metro 2.0.

Skulle nog utifrån klippet vilja höja det med valfri X.X , så j*vla kul det verkar

Alla tycker inte om att springa på en gräsmatta, och köra/flyga fordon.

Några av oss gillar C S stucket, med snabba banor och inomhusmiljö!! Och att det äntligen kommer till BF på riktigt är så kul! Tycker jag.

Det är väl kul med valfrihet, ibland så känner jag för att springa på gräsmattan, köra lite fordon, flyga, etc!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Som några andra säger så tycker jag att variation förhöjer nöjet väldigt mycket och att kunna välja att springa runt på öppna fält en round och trängas i små utrymmen i en annan är för mig helt perfekt. Längtar!

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar väldigt likt Crysis 2 minus nano-suite'n dvs

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Ännu ett RPG/SMAW/M320 paradis?

Visa signatur

APLUS Case CS-Twin # XFX 750W 80+ Bronze # ASUS P6X58D Premium # i7-920 # Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB # Corsair SSD Performance 64GB # WD caviar black 640GB # WD caviar black 500GB # 2st XFX HD5870 1GB Crossfire # Samsung 22X DL # win7 Home

Permalänk
Medlem

Läääängtar stort!

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjodden:

Kommer bli 80% USAS-pojkar är jag rädd

USAS har nerfats.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Inte så sugen på småbanor men nu när jag sett alla nya vapen kan jag nog inte låta bli att köpa det. TAR-21 och Steyr Aug FTW

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING - AMD Ryzen 7 5800X3D - Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 - G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C - PNY GeForce RTX 4080 - Asus ROG Swift PG279Q

Permalänk
Medlem

Blir väl förmodligen som 6 nya metro... BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Blir väl förmodligen som 6 nya metro... BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM

Tror inte de kommer bli lika många flaskhalsar som i metro med tanke på de flera våningarna så kanske mindre BOOM BOOM BOOM BOOM ?

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Bara jag som la märket till SCAR-H med shotgun crosshair?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Tror inte de kommer bli lika många flaskhalsar som i metro med tanke på de flera våningarna så kanske mindre BOOM BOOM BOOM BOOM ?

Det tror inte jag tragiskt nog och det är endast pga av att Metro är den mest spelade banan. =p Dice vill ju pampra metro-barnen.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

Jaaaa retard suppression galore!!!!!

Får känslan att man inte kommer se ett skit då man ska spränga alla väggar, titta på flygande papper, studsa i takt med explosioner, trippa på totalt uppfuckad suppression.

Det är helt uppenbart att de försöker återskapa succén med Warlord på SF men det är lika uppenbart att de inte kommer i närheten.

Suppression kommer nerfas i nästa patch.

Skrivet av Atlas Tasume:

Nej tack till DLC alá konsol.

Imo är det stor skillnad på 6 nya banor och 8 nya vapen och bara 3 banor som CoD har släppt. För att inte tala om Mass Effect.

Skrivet av Sjodden:

Kommer bli 80% USAS-pojkar är jag rädd

Då kan man spela på servrar som inte tillåter USAS (som de flesta redan har bannat), det är ju självklart att alla spel är några balansfel så då letar man upp ett par servrar som passar just dig.

Skrivet av Virre39:

Alltså, problemet med metro är att det inte finns något "lagom" spelläge. Antingen kör man ett torrt "no explosives" där det ibland är svårt att avancera, eller så kör man vanligt och då står bara folk på en ammolåda och spammar granater. En granat, med perk två, per runda punkt slut. Det skulle lösa så många problem.

Ändras inte detta kommer förmodligen detta pack bli likadant, saker sprängs överallt... Balanserar de alla explosiva vapen, så kan det här bli ett kalasbra komplement till de existerande banorna.

Eller så spelar man något annat än 64-players 2000 tickets.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av phreec:

Ugh, att Battlefield sjunkit så lågt...

Haha you know it

Mordor gråter ju blod

MVH Willertz

Permalänk
Medlem

Gillar att folk klagar, dvs folk som rantar runt och säger "bluuuh varför fick vi inte det här i original spelet DICE ska alltid hålla på o mjölka nu när dom är uppköpta utav EA"...

Ni inser väl att BF1942 SAMT BF2 också hade liknande mini expansioner?

Permalänk
Medlem

Kommer bli stirrigt, kommer bli rörigt, kommer bli kaos kommer bli COOOOOOOOOOOOOLT!!!!!!!

Permalänk
Medlem

mmm längtar ska bli gött me lite hektiska banor!

Visa signatur

[I9 10900K][Z490 Auros Master][32gb G.Skill 3600mhz CL16][RTX 3080 Auros Master]
Don't take life to seriously, you'll never escape it alive anyways.