Vad göra med Logitech Z-5450 utan huvudenhet?

Permalänk
Medlem

Vad göra med Logitech Z-5450 utan huvudenhet?

Har ett högtalarpaket från Logitech som saknar huvudenhet, men är annars komplett.

Kan man göra nånting med de övriga grejerna eller är det bara att hiva högtalarna och subwoofern?

http://www.logitech.com/sv-se/439/229

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk
Medlem

Skaffa ett slutsteg och bygg om subben till en vanlig hemmabiosub.

Visa signatur

Stationär: Asus P8p67-M PRO, Intel Core i5 2500K 3,3 GHz (Antec Küler H2O 620), Gainward GeForce GTX 550Ti, 8 Gb Ram, Silver Power 400W, Fractal Design Define Mini. Benq G2420HD, Gammlt Dell Tangentbord, Qpad OM-75.

Ljud: Yamaha CR-640 - Dynavoice Magic F-6 | Technics SU-Z22 - Audio-Technica ATH-M50

Permalänk

Jag råkar ha en sådan huvudenhet liggandes från ett Z-5450 system där slutsteget hade pajat.
Har ingen möjlighet o testa huvudenheten, men den ska fungera om du vill testa med den. Jag har ingen användning av den längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LellePrinter:

Jag råkar ha en sådan huvudenhet liggandes från ett Z-5450 system där slutsteget hade pajat.
Har ingen möjlighet o testa huvudenheten, men den ska fungera om du vill testa med den. Jag har ingen användning av den längre.

Låter kanonbra! Har pm:at dig!

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk

Svar skickat till din inkorg.

Permalänk

Så mysigt.
Bra med forum.
Återkom om du fick det att fungera.

Permalänk
Medlem

Ett paket kom fram idag!

Föredömligt inpackad med skumgummi och allt.

Och visst funkar det! Går just nu som 2.1 med center eftersom jag har trådlösa bakhögtalare. Ska plocka isär dom och dra vanlig kabel så ska det nog ordna sig. Ljudet är väl inte direkt hifi, men får gå som förfestanläggning ikväll!

Nu ska jag bara övertyga sambon om att det kan vara såhär under kvällen. Kvinnor har ingen känsla för temporära testriggar

Sammanfattningsvis går veckans största guldstjärna till LellePrinter som tog sig tid att skicka huvudenheten hela vägen från Linköping till Götet. Respekt åt honom! Hoppas att chokladen och drickan smakade bra!

Trevlig helg!

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac