Hur har Ni förberett er inför inatt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin2:

Jag hoppas det är värt det! Du kommer att dö vid 40.

Skrivet av Nivity:

Då börjar man om och köttar till 60.

Nivity: Bästa inlägget på länge

Permalänk
Medlem

roligaste tråden jag har sett!!:)

Permalänk
Medlem

Försökt sova länge idag så man är pigg inatt, köpt en jäkla massa mat/godis och drinka så man klarar sig hela veckan utan att gå ut.

Permalänk
Medlem

1 st 1,5 liters cola
en stor skål med smågodis.
En Bowmore Whisky
Ja, jag är redo

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alecz156:

De är riktigt goda indeed Aldrig sett en stor påse förr så de ska bli spännande om jag klarar av den innan min tunga dommnar bort.

Har för mig att jag alltid skinnflår min gom med dom suringarna

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Jag lovar att minst en halv miljon personer kommer sitta vid inloggnings skärmen på D3 och glo sig blind på en klocka och vänta tills den slår 00:00.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem

3x8pack billys
2plattor redbull
4chips påsar 200gr med dipp
1kg smågodis'
2x6 pack pepsi max

vid datorn: Minikyl , mikro samt kaffekokare.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 4.5GHz |Mobo: ASUS Maximus IV Extreme |RAM: Corsair Vengeance DDR3 8 GB (4x2) 1600MHz |Grafik: 2x RadeonHD 5870 CrossFire |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Corsair Obsidian 800D |Hårddisk: Intel 80GB X25 |Nätagg: Corsair 750W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av azz0n^:

Jag lovar att minst en halv miljon personer kommer sitta vid inloggnings skärmen på D3 och glo sig blind på en klocka och vänta tills den slår 00:00.

jag kommer vänta på 00:01. går inte logga in innan

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk
Medlem

Sova tills 05.30, gå upp göra i ordning frukost och sen boom iväg till jobbet. Ibland har man det riktigt bra......

Visa signatur

Här sitter jag och känner in rummet och spelar dataspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Sova tills 05.30, gå upp göra i ordning frukost och sen boom iväg till jobbet. Ibland har man det riktigt bra......

Hahaha, tyvärr gäller samma sak för mig med. Fast jag e lite mer hardcore och går upp 05.15.

Permalänk
Medlem

Hmm beställt ifrån webhallen kommer förhoppningsvis imorgon!!
Så jag får drömma D3. Skall också upp till jobbet kl 5 hade inte orkat ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jointss:

Hahaha, tyvärr gäller samma sak för mig med. Fast jag e lite mer hardcore och går upp 05.15.

En annan har ju sovmorgon till 5:45!

Permalänk
Medlem

Dem som inte har fått sitt spel ännu kan ju iaf gotta sig i skadeglädje när det kommer upp massa trådar "spillde kaffe i datorn" osv

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk
99:e percentilen

Från en som aldrig har spelat Diablo eller liknande spel: Varför?

Alltså: Varför är just Diablo III ett spel som av så många ska köpas och spelas direkt efter släpp?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuggmate:

Från en som aldrig har spelat Diablo eller liknande spel: Varför?

Alltså: Varför är just Diablo III ett spel som av så många ska köpas och spelas direkt efter släpp?

För att det är så cooolt, som äpple är!
Nä men för att det är generellt välgjort och efterlängtat?... Folk gillar det uppenbarligen och det är ju subjektivt.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zuggmate:

Från en som aldrig har spelat Diablo eller liknande spel: Varför?

Alltså: Varför är just Diablo III ett spel som av så många ska köpas och spelas direkt efter släpp?

Spelet har en race-anda, att levla så fort som möjligt till max-leveln för att kunna börja leta utrustning sedan, mycket likt WoW i den aspekten. Plus att det är ett spel många väntat och hypat länge, klart de vill lira direkt!

Mitt spel kommer tisdag / onsdag, hoppas på onsdag. Stort slutprov på onsdag förmiddag, vilket jag borde plugga till på tisdagen, något som blir omöjligt om D3 trillar in..

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Känner mig tvungen och gå till skolan... Nationellt prov. Kanske drar hem efter det i så fall.
Eller kan alltid göra det någon annan gång.

( Vill ha era åsikter! )

Prioriterar du D3 före Nationella provet är du korkad på riktigt är min åsikt... Kom igen nu, liiiite långsiktigt tänkade klarar man väl även i den åldern

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Så underbart vrickat

Permalänk
Medlem

Jag har druckit öl och ska käka kyckling med potatissallad här.. ha en trevlig natt alla.

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Laddat upp med att.........invänta 00.00 och få läsa alla paniktrådar typ " WTF!!!12!"1221 DIABLO LADDAR INTE HJÄLLLLLLLLLLLLPPPPPP!!!1111"222

Spelar inte den typen av spel själv så har lite svårt att förstå hypen

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggiz89:

3x8pack billys
2plattor redbull
4chips påsar 200gr med dipp
1kg smågodis'
2x6 pack pepsi max

vid datorn: Minikyl , mikro samt kaffekokare.

H e r r e g u d.
Du lär ju inte må tipptopp om ett par dagar =D

Permalänk
Medlem

Tror man måste spelat de andra 2 för att förstå. Det är tidernas största spelsläpp för mig. Det är 16 år sedan jag spelade första spelet på min första PC. Mycket nostalgi och så vill man se vad de hittat på med den nya storyn. Många obesvarade frågor efter Lord of destruction.

Hade tänkt försöka sova ett par timmar då jag ska jobba imorrn men de skiter sig då jag inte kan somna. Blir att spela ett par timmar inatt bara måste till jobbet vid 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Prioriterar du D3 före Nationella provet är du korkad på riktigt är min åsikt... Kom igen nu, liiiite långsiktigt tänkade klarar man väl även i den åldern

Ändå direkt på morgonen, och bara 100min.
Göra det sen sticka :3

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

SÅHÄR FÖRBEREDER JAG MIG:

Permalänk
Inaktiv

Är det skämmit att jag väntat på det här spelet i x antal år och följt all info de senaste månaderna med lupp.. men ändå var jag stensäker upp till för 10 sekunder sedan att spelet skulle släppas 00:01 på onsdag.. inte tisdag..?

Permalänk

7L cola~ kexchocklad chocklad, doritos,och sweet chili chips! en fetingsnus på det me !

Visa signatur

Gigabyte Z87-X OC ,4770K@4.5,Vengance 16GB,Asus 980Ti Strix ,3x Dell Ultrasharp U2412M [5760x1200]

Permalänk
Medlem

Själv har man inte beställt spelet, missade open-betan och har aldrig spelat något av de tidigare Diablo spelen. Flame on!

(Ska dock inköpas snarast)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk

Full tankad fiddy så man kan åka iväg och handla ifall det behövs.
1st pall Monster
4st 10 pack cola
4L Vatten (LOKA)
Baguetter
Godis
skumbananer

Dock har jag 2st prov imorgon Tysk prov på onsdag Religions prov.... BULL!!

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem

Nu blev jag lite avis.. Hmm.. göra lite KANELBULLAR tills inatt dåå.. Mumss

Permalänk
Medlem

Jag har 2 paketer kaffe och ett par burkar snus. Sedan har jag en hög bananer också fall jag skulle uppleva att jag behöver leva på mer än bara coffein och nikotin. Men det bör väl räcka till minst lv50...