Permalänk
Medlem

Tar gärna ett guest pass för att testa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Jag hade som trogen medlem sedan 2003 blivit enormt glad ifall det fanns en vänlig själ som hade lust att pm:a ett guest pass, dock även informera resterande i denna tråd om just detta, så att inte tre pers skickar tre st unika guest passes.

Och jag som trogen medlem sedan 2001 går då före dig

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Jag hade som trogen medlem sedan 2003 blivit enormt glad ifall det fanns en vänlig själ som hade lust att pm:a ett guest pass, dock även informera resterande i denna tråd om just detta, så att inte tre pers skickar tre st unika guest passes.

Jag loggade in nu på morgonen, laddade hem D3 tog kanske 20min, sedan testade jag att logga in.. och nu har jag D3 Starter Edition.. testa om de funkar för dig med..

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Kommer ett Yorgo.
Har ett andra hängande i luften just nu... väntar på svar från PM.

Permalänk
Medlem

Är också mycket intresserad av ett guestpass ifall någon vänlig själ vill avvara ett.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

nvm, ja behöver ingen!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Tar gärna ett guestpass. skicka gärna pm.

Permalänk

Om ni läser vad jättemånga redan skrivit så har de inte behövt något guest pass, har ni verkligen testat att det inte funkar utan för er också?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Japp, har testat flera gånger. Står bara att jag inte har en Diablo 3 nyckel reggad :/

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Då var båda mina borta..

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna ett guest pass om någon har ett över!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Om ni läser vad jättemånga redan skrivit så har de inte behövt något guest pass, har ni verkligen testat att det inte funkar utan för er också?

Nej det har jag itne för jag sitter på jobbet. Men om jag inte förstår det helt fel så får alla som va med på betan spela utan guestpass.
Jag kollade igenom mitt battle.net konto och där fanns det inga notiser om att jag skulle kunna spela.

Permalänk
Medlem

Hade varit jätte tacksam ifall jag fick ett guest pass!

Permalänk
Medlem

Jag skulle verkligen vilja ha ett guest pass, mitt d3 kom inte med posten idag så har någon vänlig själ ett guest pass över skulle jag vara otroligt tacksam

Permalänk
Lego Master

Finns det GP's över är jag inte ledsen ifall det dyker upp ett hos mig heller.

[EDIT]
Got one. ^^

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Skrivet av Lofving:

Nej det har jag itne för jag sitter på jobbet. Men om jag inte förstår det helt fel så får alla som va med på betan spela utan guestpass.
Jag kollade igenom mitt battle.net konto och där fanns det inga notiser om att jag skulle kunna spela.

Okej, har för mig att någon tidigare sagt att han varken kört på open eller closed beta, men kanske läste fel
Dock tror jag inte någon hade fått någon notis om att de kunde spela, men att det funkade när de provade?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig spelat något Diablo-spel. Skulle vara sköj om någon har ett Guest-Pass över så jag skulle få testa spelet som alla säger är så episkt. ^^

Permalänk
Medlem

Om någon mot förmodan skulle ha ett guest pass över så skicka pm!

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Skrivet av ^fel:

Jag har aldrig spelat något Diablo-spel. Skulle vara sköj om någon har ett Guest-Pass över så jag skulle få testa spelet som alla säger är så episkt. ^^

Jag har två stycken, var av ett är reserverat till sambon (förutsatt att hon vill ha det), ska höra med några polare om någon av dem är osäker på om de ska köpa eller inte, om alla är bestämda så är min andra nyckel din

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Jag skulle också gärna kunna ta ett guest pass om någon har över

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Även jag hoppar på och bönar om ett guest pass! Perfekt anledning att slippa kärringen idag/imorrn
tack på förhand! ^^ Och om jag mot förmodan skulle få mer än en skickad till mig så ser jag till att vidarebefodra det till andra i nöd!

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag tar gärna ett guest pass om någon har ett över?

Tack på förhand

Visa signatur

Core i5 750 // GA-P55M-UD2 // XFX 5770 1 GB // ocz vertex 2 // 4 gb 1600mhz // 2 TB hdd // Fractal design r2

Permalänk
Medlem

PLX vill ha ett !

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Medlem

Det skulle vara mycket uppskattat med ett guest pass om någon har över Tack på förhand.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Här är 2 Guest Pass keys:

64PY6F-WJXB-67X4H8-44RT-7HG6WZ

78NBHZ-RGYY-PHXPJD-KX4X-Z9P4EF

GL HF

Permalänk
Medlem
Skrivet av demz:

Här är 2 Guest Pass keys:

64PY6F-WJXB-67X4H8-44RT-7HG6WZ

78NBHZ-RGYY-PHXPJD-KX4X-Z9P4EF

GL HF

Tack tog den översta

Visa signatur

Core i5 750 // GA-P55M-UD2 // XFX 5770 1 GB // ocz vertex 2 // 4 gb 1600mhz // 2 TB hdd // Fractal design r2

Permalänk
Medlem
Skrivet av demz:

Här är 2 Guest Pass keys:

64PY6F-WJXB-67X4H8-44RT-7HG6WZ

78NBHZ-RGYY-PHXPJD-KX4X-Z9P4EF

GL HF

Skit också, hann inte med!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hmm, för mig funkar de inte utan guest pass iaf, så får helt enkelt be om ett här!

Är sjukt osäker på om jag ska köpa spelet då jag aldrig kört innan men samtidigt lockar youtube videos jag sett.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hade varit underbart med ett pass, fick inte spelet idag. Posten är inte alltid snabb.
Och swtor är precis stendött idag 18 pers online på hela min server nu vid 16:20 hehe

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Om någon skulle kunna skicka ett guestpass till mig hade jag blivit skitglad!

Visa signatur

Citera för svar!