Permalänk
Medlem
Skrivet av Inix:

undrar också det, ryktas om att asia servrarna funkar fint.

I can vouch för det Det laggar lite, men Asien verkar vara det enda som fungerar okej just nu

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Error 12 här, inget diablo 3 knutet till mitt konto står det.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inix:

kom också in nu! bara försök om o om igen!

Gjort det sedan 18.15 utan att lyckas!

Permalänk
Medlem

error 37 hör med så fort jag försöker logga in... fan jag som var inne och så tabbade jag ur

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Framme till retrieving hero list efter +1 tim... men får väl sitta vi den i 30 min till. ARGH FU Blizzard

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Framme till retrieving hero list efter +1 tim... men får väl sitta vi den i 30 min till. ARGH FU Blizzard

Vänta bara tills du lyckas komma in och spela för att sen bli disconnected

Permalänk

kom också in men kan inte stara game
!!!

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Medlem

Singleplayer spel ftw :=)

Permalänk
Medlem

retrieving hero list...., inget mer händer...

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Medlem

Hade planerat denna dagen då jag är ledig från jobb och annat tråk imorgon och torsdag dessutom. Men vad gör jag just nu, jo, sedan 18-tiden har jag försökt att logga in och inga servrar fungerar, har testat alla tre. Fantastiskt, tack för ingenting Blizzard. Det får bli uppe med tuppen imorgon och spamma loginskärmen.

Permalänk
Medlem

Blizzard överlag har problem ikväll, kompisar försökte spela SC2 och det laggar där...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nerus:

Du spelar inte på EU servers då antar jag?

Jora enbart EU servers, har väll bara haft oändligt mycket tur får jag anta

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Hjälpsam

Han till lvl5 på en Asien server innan den stängde ner. USA är nere och har Hero List på EU nu.

Hela världen ddosar den server som är uppe.

Tror att blizz tech och serveransvariga svettas lite nu.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Nä det går inte... katastrof dåligt av blizzard.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Kom in efter 1h! Cancelar varje gång..

Visa signatur

AMD Athlon 3000+ @ 2.09 GHZ, 2 gb ddr Pc3200 400 Mhz, GFX 6800GT, 350 Gb HDD.

Permalänk
Avstängd

Vilken usel launch. Epic fail

Permalänk
Medlem

man kanske ska gå å lägga sig å gå upp om 6h igen....

Permalänk
Medlem

om ni kommer till inloggningen så läs på Breaking news dem verkar svettas rätt så bra på Blizzard dem har en hel del problem att lösa skriver dem, många av er kanske redan har läst men ni borde kolla där så ser ni att dem jobbar på det just nu.

Permalänk
Medlem

Början kännas som att bli promotad i sc2, bara vissa blir det : ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuuza:

Error 12 här, inget diablo 3 knutet till mitt konto står det.

Har du skapat ett konto på b.net?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolitus5:

om ni kommer till inloggningen så läs på Breaking news dem verkar svettas rätt så bra på Blizzard dem har en hel del problem att lösa skriver dem, många av er kanske redan har läst men ni borde kolla där så ser ni att dem jobbar på det just nu.

Senaste breaking news var för 50 minuter sedan, det du menar? Tyckte nämligen inte det sa så värst mycket..

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av LiQuiDs:

Kom in efter 1h! Cancelar varje gång..

Avbröt du manuellt efter ett par minuter varje gång du fick Hero list eller vad menar du?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Senaste breaking news var för 50 minuter sedan, det du menar? Tyckte nämligen inte det sa så värst mycket..

aa jag vet inte riktigt när dem updaterade dem men där står att dem håller på att lösa några problem och att det borde fungera 1:30 pm PDT, men om det stämmer har jag ingen aning om bara läste det nu när jag försökte logga in men får (Error 75). :/

Permalänk

Äntligen kommit in till "Choose your class" screenen men får Error 300005 när jag ska "Create Hero"... Kul

Visa signatur

Chassi: Silverstone Temjin TJ11B-W | Moderkort: Asus Maximus IV Extreme Rev B3 | CPU: Intel i7 2600K | Grafikkort: 2x MSI GF 580 GTX Lightning XE 3GB SLI | RAM: Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 920 | Nätagg: Antec High Current Pro 1200W | Systemdisk: Intel SSD 510 250GB | HDD: WD Caviar Black 1TB x2 | Skärm: BenQ TFT 24” XL2410T 120hz | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Black Mamba

Permalänk
Medlem
Citat:

We anticipate all servers will be available for play at approximately 1:30 p.m. PDT. We will provide further updates as necessary.

50 minuter kvar.

Permalänk

Skulle vara roligt att se hur många ex av D3 som sålts, lär vara ungefär lika många som försöker logga in nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Skulle vara roligt att se hur många ex av D3 som sålts, lär vara ungefär lika många som försöker logga in nu

Två miljoner förbokningar säger väl en del... Herregud vilket skämt, och att man aldrig lär sig att Blizzards spel egentligen har release ungefär sju dagar efter det utsatta datumet.

Permalänk
Hjälpsam

Kom in på EU NU

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av gobias:

50 minuter kvar.

Var hittar du den här informationen!?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Kom in på EU NU

Köp en lott!