Act 2, Nightmare osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

hur lång tid satt du då? 20min ?
Saken med den bossen är ju att man inte kan göra något misstag, man blir nästan oneshottad då.

Njae, snarare fyra till fem minuter att de sista 30% helt själv. Jag tyckte inte alls att något gjorde speciellt ont, och nära oneshot var varken jag eller min kompis. Kanske hade vi bara flyt och gjorde allt rätt från början, men den upplevdes som alldeles för lätt, trodde den skulle vara mycket värre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

:/ Beror ju lite på gear osv men så som du sa gjorde vi på normal ( DH och Barbar ) jag dog ( DH ) och han soloade 35%. På nightmare fick vi göra om det 3 gånger, kanske pga dåligt gear vem vet

Mjo, vi hade båda köpt lite gear på AH'n så det var inte bara det vi lootat. Däremot är ju blåa/gula mobs en riktig utmaning rent överlag, speciellt dom som lägger rosa snurrande väggar på marken, då dör man fort om man inte flyttar på sig.

Permalänk
Medlem

ja det blev köp iallafall, ni övertygade mig.

hitade att media markt hade d3 som lockvara för 399:- och det känns ju värt för att döda ett par helger!

tack till alla som svarade

Permalänk

Hoppas du blir nöjd får själv mitt d3 på söndag när jag fyller år du skulle inte kunna vara vänlig och slänga iväg en guest pass key i pm skulle vara guld värt du kan även få en key på söndag när jag får spelet

Permalänk
Medlem

Klarade precis av Normal med en kompis. Ska börja med nightmare imorgon.

Babarian tycker jag blir riktigt rolig när man får AoE stun med pull effekt och Earthquake Allt manglas ner!
Ska bli kul när jag får bättre gear, tycker whirlwind gör låg damage..

Permalänk
Medlem

Betan var kanske 1/3 så kul som spelet är, min ärliga uppfattning!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Klarade precis av Normal med en kompis. Ska börja med nightmare imorgon.

Babarian tycker jag blir riktigt rolig när man får AoE stun med pull effekt och Earthquake Allt manglas ner!
Ska bli kul när jag får bättre gear, tycker whirlwind gör låg damage..

Barbarian blir dock en tank i nightmare för annars överlever man inte. Är på Ac2 nu lvl 37 barbarian och det fungerar bra. Jag har dock väldigt defensiv build och mycket vitality. Dog ett par gånger i först akten men det var för att jag klantade mig och fastnade i ett hörn