Permalänk
Medlem

Väljer du WP7 står det mellan Lumia 710 eller omnia W och då skulle jag tagit Lumia 710 PGA nokia drive och några andra nokia appar.

Väljer du Android har sony några bra alternativ i den prisklassen. Sen har du motorola defy plus i ungefär den prisklassen (vattentät osv)

Skrivet av Swedish Berserk:

Hmmm okej. Jag vet inte om fyrkantiga ikoner är så värst nyskapande? Alltså Metro. Du kan skapa dig mer av ett eget utseende på Android. Det är helt enkelt mer öppet vilket jag föredrar.

Ja symbian kan du också modifiera ui i men det har jag inte hört många kalla nyskapande Men visst WP7 är inget för de som tycker om att pyssla med sånt. Båda platformar har sina för och nackdelar. Just nu har jag en Motorola defy mini som jag är väldigt nöjd med, men saknar fortfarande vissa saker som fans i min optimus7.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Ja symbian kan du också modifiera ui i men det har jag inte hört många kalla nyskapande Men visst WP7 är inget för de som tycker om att pyssla med sånt. Båda platformar har sina för och nackdelar. Just nu har jag en Motorola defy mini som jag är väldigt nöjd med, men saknar fortfarande vissa saker som fans i min optimus7.

Nej det är klart. Det tycker jag också. Jag rekommenderade en Lumia 710 till min syster som hon är nöjd med. Jag kör själv Xperia Arc som jag är väldigt glad för. Jag gillar nog Android mer eftersom det är mer öppet och man kan ändra en hel del i utseendet. Har du sålt din Optimus 7? Det trodde jag inte! Ja Defy Mini ser trevlig ut den också.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Nej det är klart. Det tycker jag också. Jag rekommenderade en Lumia 710 till min syster som hon är nöjd med. Jag kör själv Xperia Arc som jag är väldigt glad för. Jag gillar nog Android mer eftersom det är mer öppet och man kan ändra en hel del i utseendet. Har du sålt din Optimus 7? Det trodde jag inte! Ja Defy Mini ser trevlig ut den också.

Japp blev sugen på en Defy mini eftersom batteritiden är bra och den är vattentät, sen gillar jag att byta lite då och då är la lite "prylnörd" så sålde optimusen till min far. Men nog oftopic nu

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Väljer du WP7 står det mellan Lumia 710 eller omnia W och då skulle jag tagit Lumia 710 PGA nokia drive och några andra nokia appar.

Väljer du Android har sony några bra alternativ i den prisklassen. Sen har du motorola defy plus i ungefär den prisklassen (vattentät osv)

Ja symbian kan du också modifiera ui i men det har jag inte hört många kalla nyskapande Men visst WP7 är inget för de som tycker om att pyssla med sånt. Båda platformar har sina för och nackdelar. Just nu har jag en Motorola defy mini som jag är väldigt nöjd med, men saknar fortfarande vissa saker som fans i min optimus7.

w00t???

Har du svikit WP7??

Haha, jag skojade... Det är en fri värld (än så länge). Lycka till med din Defy (fast jag tror ändå att du kommar att återvända till WP iom apollo som verkar bra).

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Medlem

hum så det är Nokia 710 är det som gäller för WP i den prisklassen alltså?

Men vilken gäller för andriod då? finns ju en hel uppsjö av mobiler runt 2.5k. Har kollat på
Huawei U8860 Honor, ZTE Blade 2, HTC One V, SE Xperia Arc S. har ingen aning om vilken jag ska ta?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av LaloThe1:

hum så det är Nokia 710 är det som gäller för WP i den prisklassen alltså?

Men vilken gäller för andriod då? finns ju en hel uppsjö av mobiler runt 2.5k. Har kollat på
Huawei U8860 Honor, ZTE Blade 2, HTC One V, SE Xperia Arc S. har ingen aning om vilken jag ska ta?

LG optimus 2X, rootad med cyanogenmod. Det kostar dig 2500 idag. Säg inte att det inte är en bra affär

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Nu vart jag klar, tack för alla råd. Men det blev en Samsung Galaxy S2, som jag fick utav min polare för 2000:-
Är riktigt nöjd med den!

Visa signatur

Detta är min fina signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av willzor91:

Nu vart jag klar, tack för alla råd. Men det blev en Samsung Galaxy S2, som jag fick utav min polare för 2000:-
Är riktigt nöjd med den!

Sweet!
Föreslår också att du köper samsung 2000mAh extended battery för ett par hundra. Tycker luren ligger bättre i handen o lite extra batteritid är inte fy skam.