Starcraft 2 turnering

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 turnering

Hej, jag representerar Warberg Gaming Society som är en e-sports förening i Varberg.
Vi har för närvarande en Starcraft 2 turnering inplanerad den 26:e Maj.
Turneringen är öppen för alla som är villiga att bli medlemmar i våran förening!

Som medlem i Warberg Gaming Society kommer ni kunna delta i våra spelcuper och få inbjudan till våra kommande arrangemang. Ni kommer även främja föreningen och dess framtida aktiviteter inom e-sport och LAN-verksamhet. Ett medlemskap i föreningen kostar 100:- och sträcker sig till årslutet. Därefter skickar vi en förfrågan om fortsatt intresse.

Vi vill att e-sporten ska växa och bli större, vi kommer även att anordna turneringar i andra spel beroende på intresse.
Det finns även en mumble server och en BF3 server som ni alla är välkomna att använda!

Ni hittar oss på:

http://www.wbgaming.com/
http://www.facebook.com/wbgaming

Permalänk
Medlem

Är det något ni undrar över går det bra att ställa frågor här och på facebook!

Permalänk
Medlem

Undrar bara av ren nyfikenhet, vi har inte haft särskilt bra respons på denna (våran första) turnering.
Och jag undrar ifall det beror på medlemskravet?

Vad tycker ni här på Sweclockers? Om vi ökar i medlemsantal så kan vi erbjuda bättre priser och fler arrangemang.
Hade ni hellre sett en turnering utan medlemskrav och lite sämre priser?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Nu har jag bara tagit en snabb titt på eran hemsida men kostar medlemsavgiften 100kr?
Ifall så är fallet kan det mycket väl vara en anledning till att det inte är så värst bra respons, det var länge sen jag körde sc2, nu är det mest brorsan. Men ifall jag skulle vara med i turneringen skulle jag köra för att vara med och pröva, köra mera casual. Inte för att vinna och då kanske 100kr känns onödigt bara för att ha kul en kväll ( eller hur länge turneringen håller på)
/sugu

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Vi har slopat medlemskravet, nu är det fritt fram för alla att hänga med!
Pris till värde av 500:- till vinnaren, må bäste man vinna!

Följ streamen!

Permalänk
Medlem

Var medlemskapet samt att det kostade som satte hinder, men med det borta så tar jag mig en titt!

Permalänk

Hittar inga krav på skills?

Är själv gold och skulle tycka det var kul att lira men man vill ju inte anmäla sig och ta upp en plats som skulle kunna tas av en dia+ liksom

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem

Ni har lyckats få till en bra timing här borta. Kan inte den 26e, kmr det fler turneringar?

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem

Woxics49: Om turneringen blir lyckad så är det inte helt omöjligt beroende på intresse!

Son of Qwerty: Alla är välkomna oavsett liga, vi har även funderingar kring två separata turneringar i framtiden, en för Bronze/Silver/Gold och en för resterande

Fritter: Yes, det var vårat krav på medlemsskap som var boven. Vi fick in 13 anmälningar så fort vi slopade det!

Stöd oss, gilla oss på facebook för framtida events!

Update: 15/16 anmälda, sista chansen!

Permalänk
Medlem

så anmäld

Visa signatur

| Intel Core i7 5820K 3,3GHz @ 4,2 GHz |PowerColor Radeon HD6950 PCS++ 2 GB | ASRock X99 Extreme4| G.Skill Ripjaws 4 Red DDR4 PC21300/2666MHz Intel X99 CL15 4x4GB | EVGA SuperNOVA G2 750W |Intel 530 Series SSD 240GB |NZXT Source S340 | Cooler Master Nepton 280L |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rhudoc:

Woxics49: Om turneringen blir lyckad så är det inte helt omöjligt beroende på intresse!

Son of Qwerty: Alla är välkomna oavsett liga, vi har även funderingar kring två separata turneringar i framtiden, en för Bronze/Silver/Gold och en för resterande

Fritter: Yes, det var vårat krav på medlemsskap som var boven. Vi fick in 13 anmälningar så fort vi slopade det!

Stöd oss, gilla oss på facebook för framtida events!

Update: 15/16 anmälda, sista chansen!

Hoppas på det då!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem