Diablo III Hardcore Streaming - Hell Progression

Permalänk
Sötast
Skrivet av Zorgie:

Nu är jag med! Vi har en monk i gruppen som har en passiv ability som gör att när han dör får han 35% hp och spirit (90s cd). Så det jag sade var att om han dör kommer han ändå ressa

Åh... nice skill

Mitt hjärta slog för dig (okej, det lät fel) igårkväll när jag såg dig droppa långt ner haha.... lagom panik.

Är 52 Wizard själv i HC, men är lite smått rädd för Hell då jag inte har någon att lira med.

Permalänk
Medlem

Live. Act 1 inferno progress. Var nyss på 3.9% HP, nu vet vi att enrage-timers även finns på champion packs.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Fractal Design Newton R2 650W | Asus Maximus Gene V | Asus GTX 680 | i7-2700k @ 4.6GHz w. Kühler 620 | 2133MHz 8GB RAM | A-data S510 SSD 120GB

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Åh... nice skill

Mitt hjärta slog för dig (okej, det lät fel) igårkväll när jag såg dig droppa långt ner haha.... lagom panik.

Är 52 Wizard själv i HC, men är lite smått rädd för Hell då jag inte har någon att lira med.

Wizard solo hell är inga problem. Du får skippa glass cannon bara och satsa på mer defensiva passiva och aktiva skills så går det fint.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Sötast
Skrivet av NoArmsButCookies:

Wizard solo hell är inga problem. Du får skippa glass cannon bara och satsa på mer defensiva passiva och aktiva skills så går det fint.

Skulle aldrig spela en gubbe med den attityden, slutar med döden