Permalänk
Medlem

Rerieving Hero list...

Känner bara för att stämma de...vad fan...vad sysslar de med? De har haft veckor på att fixa alla problem!!! Det är ingen MMO!!!!!

Snart kommer det säkert massa fusk med och serverbaserad hantering av alla drops och items lär bara fungera som värsta DRM skitet nånsin.

Det roliga är att så många accepterar detta? Det är bortom mitt förstånd...Vi snackar om ett singelplayer spel med coop för fyra pers.
Har lirat många MMO spel innan och det normala är att all lagg och inloggningsproblem brukar vara fixat efter ett par dagar...

Här sitter man veckor efter lanseringen av SINGELPLAYERSPELET som inte går att spela.

Är dagens gamers så hjärntvättade att ni accepterar vad som helst eller? En del av er skulle säkert tycka det var OK om Blizzard sagt att spelet blir bara tillgänglig mellan kl 20-02 då statistiken pekar att bara 40% spelar under de resterande timmarna...?

Förstår folk hur detta kan sluta? Det blir som TV. Att ni får tillgång till bestämda produkter under bestämd tid. Inte att man för spela/se det man vill när man själv vill...

Se bara vad som hänt med många spel sedan WoW. Tecknade texturer blev standard känns det som! Nu blir det förmodligen samma när det gäller uppkoppling. Kan Blizzard så kan alla andra...Sedan efter några år kommer de ha några servrar uppe (förhoppningsviss) som ingen kommer bry sig om att sköta då pengarna kommer gå för att financiera nya produkter som hjärntvättade konsumenter köper som grisen i säcken.

Förr i tiden hade vi långa, varierande och intressanta hardcore spel med demos släppta innan så man fixk känna på avd man köpte. Nu har vi korta fördummade repetitiva konsolportar med tecknade texturer och i detta fall ett singeplayerspel som kräver inloggning. Sånt skulle varit oacceptabelt bara för några år sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArtMan:

Rerieving Hero list...

Känner bara för att stämma de...vad fan...vad sysslar de med? De har haft veckor på att fixa alla problem!!! Det är ingen MMO!!!!!

Snart kommer det säkert massa fusk med och serverbaserad hantering av alla drops och items lär bara fungera som värsta DRM skitet nånsin.

Det roliga är att så många accepterar detta? Det är bortom mitt förstånd...Vi snackar om ett singelplayer spel med coop för fyra pers.
Har lirat många MMO spel innan och det normala är att all lagg och inloggningsproblem brukar vara fixat efter ett par dagar...

Här sitter man veckor efter lanseringen av SINGELPLAYERSPELET som inte går att spela.

Är dagens gamers så hjärntvättade att ni accepterar vad som helst eller? En del av er skulle säkert tycka det var OK om Blizzard sagt att spelet blir bara tillgänglig mellan kl 20-02 då statistiken pekar att bara 40% spelar under de resterande timmarna...?

Förstår folk hur detta kan sluta? Det blir som TV. Att ni får tillgång till bestämda produkter under bestämd tid. Inte att man för spela/se det man vill när man själv vill...

Se bara vad som hänt med många spel sedan WoW. Tecknade texturer blev standard känns det som! Nu blir det förmodligen samma när det gäller uppkoppling. Kan Blizzard så kan alla andra...Sedan efter några år kommer de ha några servrar uppe som ingen kommer bry sig om att sköta då pengarna kommer gå för att financiera nya produkter som hjärntvättade konsumenter köper som grisen i säcken.

Förr i tiden hade vi långa, varierande och intressanta hardcore spel. Nu har vi korta fördummade repetitiva konsolportar med tecknade texturer och i detta fall ett singeplayerspel som kräver inloggning. Sånt skulle varit oacceptabelt bara för några år sedan.

En fråga bara, allt whine om DRM.
Vill du ärligt att d3 ska bli som d2 med alla dupes? Att du ska oroa dig över att itemet du precis köpt kanske försvinner om 15 minuter?
Enligt mig kan det vara värt att ha lite servern downtime i några dagar för att slippa alla dupes

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ectazy:

En fråga bara, allt whine om DRM.
Vill du ärligt att d3 ska bli som d2 med alla dupes? Att du ska oroa dig över att itemet du precis köpt kanske försvinner om 15 minuter?
Enligt mig kan det vara värt att ha lite servern downtime i några dagar för att slippa alla dupes

Hur vet du att de ansvariga för alla items kommer sköta sitt jobb? Hur säkra är dessa servrar?

Klart jag inte vill ha massa fuskare men det finns gränser. Varför inte lägga in offline läge där man kör med alternativa karaktärer och items som inte går att använda i onlinespel? Dessutom vi snackar om Blizzard! En av de största i branschen, gott om pengar samt massvis med erfarenhet...Sånt får bara inte hända! De hade råd att trycka massa skivor samt statistik från onlineförsäljningen men inte kunnat fixa nya servrar under tiden spelet varit ute? Nä...det hela luktar illa...

Permalänk
Medlem

Fastnar på "Retrieving Hero List".
Aja, installerar Max Payne 3 nu så skiter jag i Failablo3 Lord Of Error tills de verkligen fixat servrarna.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Medlem

Fastnar också där! Sucks! Jaja man kan ju alltid gå ut i det soliga vädret och... näää vänta nu lite..

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

då vart man kickad ur spelet och får error 37..så jävla glad man blir

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

skitbuggspel!!!!!!!!!!!!!!!! hade 5 valor buffs och skulle precis döda warden så blev man discad

Permalänk

utkickad och nu error 37...

Permalänk
Medlem

Gött, maxad stack NV, precis innan inferno Azmodan. Det var roligt de första tre gångerna, inte nu längre.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Inte sant förfan...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

fick skumt error sen DC. Först stog det leaving game in 10..9.. etc. tryckte cancel. Lirade 2min sen stog det "you cant create your own party" sen DC.
Nu gåe det inte att logga in.. Woot

Permalänk
Medlem

Error-någonting, 'can not create a party' - Inte illa med tanke på att jag idlade på select-char screen.
Kan Blizzard inte bara erkänna att de kickar sina spelar med flit av någon anledning, istället för att försöka låtsas som att det är diverse errors som spökar?

Loggade in igen, fick error 1 direkt ("can not create game" - återigen inte illa då jag inte ens försökt starta spelet), och sen gamla goda error 37.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Jag fick game can not be created och sedan blev jag ur loggad mitt i spelet

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk

haha, inte bara jag som blev utslängd nu då alltså

Som av en slump smsade polaren och fråga om vi skulle glo på film, så han vart säkert också utsparkad

Kul skit det här

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem

pinsamt kasst.

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk

Error 37 igen..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

There was an error creating your own party.

Permalänk
Medlem

Utsparkad... kunde inte skapa ett party med mig själv.
Hoppas verkligen att de får ordning på det snart. De lär ju inte skapa problemen medvetet.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Lyckades komma in för en liten stund sen, dock blev jag utsläng efter nån minut med felmeddelandet "There was an error creating your own party.", bra med tanke på att jag spela solo.

Skrivet av ArtMan:

Är dagens gamers så hjärntvättade att ni accepterar vad som helst eller? En del av er skulle säkert tycka det var OK om Blizzard sagt att spelet blir bara tillgänglig mellan kl 20-02 då statistiken pekar att bara 40% spelar under de resterande timmarna...?

på vilket sätt skulle det vara sämre? då vet man åtminstone när man kan spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derix:

Tredje dagen i rad som jag INTE kan spela när jag kommer hem från jobbet..

Du är inte ensam, börjar bli lite less...

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

brukar saker man hittat under sin spelomgång finnas kvar om det blir error såhär?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

fick skumt error sen DC. Först stog det leaving game in 10..9.. etc. tryckte cancel. Lirade 2min sen stog det "you cant create your own party" sen DC.
Nu gåe det inte att logga in.. Woot

Fick precis samma sak alldeles nyss?

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatzoN:

brukar saker man hittat under sin spelomgång finnas kvar om det blir error såhär?

Det du plockat upp ja. Ingenting som ligger på marken etc.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

otroligt att min HC karaktär inte dött av en DC än..

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem

Hoppas inte att jag dog

Fick oxå "there was an error creating your own party"

Om resten av partyt blev kickat samtidigt är jag screwed. Var bara lvl 23 men ändå

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Det du plockat upp ja. Ingenting som ligger på marken etc.

Bra Då slipper jag gråta mig till söms inatt

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Kul med lite variation iaf. "there was an error creating your own party (Error 1)" har jag inte sett förut.

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem

Error 1, fault while creating your own party ? ett nytt error att lägga till samlingen =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av ultimatte:

There was an error creating your own party.

"There was an error creating your own party. (Error 1)", jasså man är inte ensam....när man äntligen kan logga in möts man av detta

Permalänk
Medlem

Dom kanske behöver 12 år till