Region ID_WEB_SHOWRECEIPT_NO_REGIONS

Permalänk
Medlem

Region ID_WEB_SHOWRECEIPT_NO_REGIONS

Jag kan inte bytta region det säger ID_WEB_SHOWRECEIPT_NO_REGIONS.

Permalänk
Medlem

Menar du på server browser? För det verkar inte gå att välja region för mig heller där, får dock inget fel meddelande.

EDIT: Fungerar i IE men inte Chrome.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Skrivet av 2000+:

Menar du på server browser? För det verkar inte gå att välja region för mig heller där, får dock inget fel meddelande.

EDIT: Fungerar i IE men inte Chrome.

Har också detta problem, jag kör med IE (vet inte vilken version men det kommer gula rektangulära meddelanden i botten av fönstret nu iaf), på battlelogs forum läser jag att det funkar med Chrome, själv vill jag inte byta till något annat, hoppas de fixar det snabbt bara, kan bara spela på webhallens servrar för de är de enda jag kommer ihåg :/

Permalänk
Medlem

Prova att rensa cachen i Internet Explorer - fungerade bra för mig (IE9)

Permalänk
Medlem

Detta fungerar för övrigt bra nu i Chrome, iaf hos mig.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk

Hade samma problem med IE, först rensade jag cookies, hjälpte inte.
Sen proavde jag att klickade på "Set Default" och laddade om sidan, då fungerar det och felmeddelandet är borta.
Så om någon har lust och testa med att börja med att trycka på "Set Default" och sen ladda om sidan och se om det fungerar så kanske man slipper rensa cookies.