Napoleon Total War BEHÖVER SVAR!

Permalänk
Medlem

Napoleon Total War BEHÖVER SVAR!

Hej! Jo, jag såg på Steam idag att jag kunde ladda ner Napoleon TW gratis från Steam (3 dagar kvar) stod det och jag tänkte: Shit nu måste jag passa på!
Spelet laddar ner nu men undrar en sak...Kommer jag få ha hela spelet föralltid nu eller kommer jag bara kunna spela det i 3 dagar? Lite förvirrad...
Tack i förhand

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Waowt:

Hej! Jo, jag såg på Steam idag att jag kunde ladda ner Napoleon TW gratis från Steam (3 dagar kvar) stod det och jag tänkte: Shit nu måste jag passa på!
Spelet laddar ner nu men undrar en sak...Kommer jag få ha hela spelet föralltid nu eller kommer jag bara kunna spela det i 3 dagar? Lite förvirrad...
Tack i förhand

3 dagar får du spela ^^ Sen är installationen kvar på datorn så bara att köpa om du gillade det!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Hej! Jo, jag såg på Steam idag att jag kunde ladda ner Napoleon TW gratis från Steam (3 dagar kvar) stod det och jag tänkte: Shit nu måste jag passa på!
Spelet laddar ner nu men undrar en sak...Kommer jag få ha hela spelet föralltid nu eller kommer jag bara kunna spela det i 3 dagar? Lite förvirrad...
Tack i förhand

Lol, trodde du seriöst dom skulle ge bort ett ganska nytt spel till alla? Självklart får du ha det i 3 dagar till sen måste du köpa om du vill fortsätta!

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexst4:

Lol, trodde du seriöst dom skulle ge bort ett ganska nytt spel till alla? Självklart får du ha det i 3 dagar till sen måste du köpa om du vill fortsätta!

Det har faktiskt funnits vissa FÅ tillfällen till FÅ spel där hela spelet är gratis i 24 timmar eller liknande. Tänkte att det kanske berodde på att jag redan har ett TW spel(eller 2..). Men det är ju inte värt att vänta på 20GB att ladda ner när det bara är 3 dagar och jag redan har ETW.

Permalänk
Medlem

dom görde lika med mw3 multiplayer liksom free weekend

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexst4:

Lol, trodde du seriöst dom skulle ge bort ett ganska nytt spel till alla? Självklart får du ha det i 3 dagar till sen måste du köpa om du vill fortsätta!

De gav ju bort Portal gratis ett tag Men det är väl en annan femma eftersom det är Valve själva som skapat spelet.

Permalänk
Medlem

Det är ett sätt att locka folk att köpa spelet, då de samtidigt som gratis demo-helg har 50% rea på Napoleon Imperial Edition (den har DLC inkluderat, vet inte om det är allt).