Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av konkan70:

Hur kan du orka sitta så nära en 32" skärm, känns det inte i ögonen efter en stund?

Permalänk

Vart är all info om datorn?? Får en etta för du sitter och förstör dina ögon med en 32a

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

Hur kan du orka sitta så nära en 32" skärm, känns det inte i ögonen efter en stund?

eller känner han ens något
tror du att den är en tv eller dator skärm? han ser säkert vart enda pixel XD

btw fin setup, clean och fet tangenbord

Permalänk
Medlem

intressant med 2 bilder och ingen text.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gulbanan:

eller känner han ens något
tror du att den är en tv eller dator skärm? han ser säkert vart enda pixel XD

btw fin setup, clean och fet tangenbord

Ja har suttit så där nära en 32" tv nu då man väntade på att få flytta till sitt nya rum, Tyvärr var det ju ingen full-hd så det blev ju att köra i 1360x768 eller vad det nu är.. Men efter man suttit ett tag så blev det faktist rätt så härligt om jag ska vara ärlig.. Lilla 24" känns rätt liten nu :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166065:

Ja har suttit så där nära en 32" tv nu då man väntade på att få flytta till sitt nya rum, Tyvärr var det ju ingen full-hd så det blev ju att köra i 1360x768 eller vad det nu är.. Men efter man suttit ett tag så blev det faktist rätt så härligt om jag ska vara ärlig.. Lilla 24" känns rätt liten nu :/

fet, har själv suttit och spelat på 42tummare (nära och borta) tycker att det var sjuktsvårt och se/hitta fiender, kanske spela bilspel men inte fps, tv var en hd ready plazma, såg alla pixlar även på 1080i :/ kunde du också se pixlarna? skulle gärna vilja skaffa mej en 27" och en 24" bredvid, tror att man vänjer sej med tiden! jag har en ny mus men använder fortfarande den gamla XD

Permalänk

Luktar troll.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gulbanan:

fet, har själv suttit och spelat på 42tummare (nära och borta) tycker att det var sjuktsvårt och se/hitta fiender, kanske spela bilspel men inte fps, tv var en hd ready plazma, såg alla pixlar även på 1080i :/ kunde du också se pixlarna? skulle gärna vilja skaffa mej en 27" och en 24" bredvid, tror att man vänjer sej med tiden! jag har en ny mus men använder fortfarande den gamla XD

Jo alltså jag var ju ju tvungen att kör ai 1360x768.. så ja man såg ju pixlarna. men annars var det rätt härligt. Om den hade klarat av 1920x1080 så tror jag inte pixlarna hade vart så stort problem faktist, särskilt inte om tvn står en bit ifrån.

Permalänk
Medlem

Nej det gör det inte

Permalänk
Medlem

fint fint vad heter din bakgrundsbild ?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Strom Trooper MB: Asus Sabertooth x79 CPU: Intel i7 3820 3.6Ghz + Corsair h80 kylare RAM: 8Gb DDR3 Corsair Vengance 1600Mhz SSD: Intel 120Gb 520 HDD: 640Gb Wd Extern HDD: 1TB USB3 WD GPU: Asus GTX680 2Gb PSU: OCZ 750W 80+ Skärm: 37" LG TV