Permalänk
Medlem

Om någon skickar mig en key så får jag 3st som jag kan skicka vidare sedan (som jag ska ge tillbaka)? '

Hade gärna velat pröva om det går för sig

Visa signatur

PSU: EVGA 750W HDD1: 2st Corsair Force 3 120GB SSD i RAID 0 HDD2: 2st WD 1TB i RAID 0 GPU: GTX 970 CPU: Intel 4790K @ 4.6Ghz CPU Kylare: Mugen Grand Kama Cross Minne: Corsair 12BG 1600Mhz Mobo: Asus Z97-A

Permalänk

Tjenare, skulle vilja ta del av spelet och sedan dela med mig av dem keysen som man får senare , peace

Permalänk

Hej! Jag skulle gärna vilja ha en beta nyckel till Smite, ger självklart tillbaka dom 3 andra nycklarna jag får.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivius:

tack för nyckeln! jag fick dåligt samvete för att jag bara kunde skicka tillbaka en key så jag sammlar just nu in keys från dem jag get mina andra 2 keys till.

du får några stycken till tillbaka senare!

sådär... nu kan jag inte ha dåligt samvete längre...
jag skickade tillbaka bra många mer nycklar än jag "fick" (fick en!)

om ni vill ha nycklar. posta här så skickar Mr_no_one er 1 nyckel.

sen kan ni skicka en nyckel till en polare och skicka tillbaka 2 nycklar till Mr_no_one. eller så många du kan få tag på som du inte använder.

poängen är som han sagt tidigare.
om du får en nyckel, som du registrerar,
då får du snart 3 nya nycklar.
registrerar du dem så får du 9 nycklar...
registrerar dem 9...
du har 27!! nycklar
1->3->9->27->81->OSV

men var snäll och skicka tillbaka åtminstone en nyckel så att Mr_no_one kan fortsätta ge ut dem här.
tack igen!

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på en key, ska prova gaymet med en polare. danke spanke,

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk

Tar jätte gärna en jag med, PMa ifall du vill göra min dag super!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lixonski:

Om någon skickar mig en key så får jag 3st som jag kan skicka vidare sedan (som jag ska ge tillbaka)? '

Hade gärna velat pröva om det går för sig

Har fått en key av mig.

Permalänk
Skrivet av ghyld:

Har fått en key av mig.

ok.

kalleknas
Skuggfisk
Pope
Davidandersson1

Ni har snart PM.

Permalänk
Medlem

Jag tar jätte gärna en beta key om det finns! säger som dom andra ger gärna bort dom jag får!

Permalänk
Skrivet av RobieRay:

Jag tar jätte gärna en beta key om det finns! säger som dom andra ger gärna bort dom jag får!

Du har PM

Permalänk
Medlem

Skulle inte bli ledsen om även jag fick en key. Skickar ut dom andra direkt.

Visa signatur

Intel i9 10900K + Noctua NH-D15 Chromax | ASUS ROG STRIX Z490-F | Corsair 32GB DDR4 | Seasonic FOCUS GX 850W | Fractal Design Define 7 | Samsung 860 EVO 1TB + Kingston A2000 500GB M.2 NVMe + Seagate BarraCuda 4TB | ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC | Acer 34" Predator X34P IPS Curved 120 Hz G-Sync |

Intel i7 6700K | 16GB RAM | EVGA GeForce GTX 1080 FTW

Permalänk
Skrivet av Stoffeh:

Skulle inte bli ledsen om även jag fick en key. Skickar ut dom andra direkt.

Du har PM.

Permalänk

Jag skulle bli väldigt lycklig utav en betanyckel
Tack på förhand

Permalänk

Jag skulle bli så glad för en betanyckel.:)

Permalänk

Ni har PM.

Då kör vi igen:
Full lista: Ligger här.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Efter ca 30 minuter, då du har registrerat din smite key, så får du ytterligare tre keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Glöm inte att dina polare också får tre keys!

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en key om det finns
Gillar moba, skulle göra min dag

Permalänk

Tjabbalabba grabbar, jag fått en key så småningom kommer jag så fall få 3 till er så fall ju och ja... då kommer jag säg till så vi kan försöka få in alla som vill spela. Ha det gott så länge den håller på patchar 1.4gig just nu.. spännande..:D

Permalänk
Medlem

Säljer Smite betakeys för D3 guld!

Permalänk
Skrivet av evripidesv:

Tjabbalabba grabbar, jag fått en key så småningom kommer jag så fall få 3 till er så fall ju och ja... då kommer jag säg till så vi kan försöka få in alla som vill spela. Ha det gott så länge den håller på patchar 1.4gig just nu.. spännande..:D

Skrivet av Letfik:

Jag tar gärna en key om det finns
Gillar moba, skulle göra min dag

Du har snart PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Ni har PM.

Då kör vi igen:
Full lista: Ligger här.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Efter ca 30 minuter, då du har registrerat din smite key, så får du ytterligare tre keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Glöm inte att dina polare också får tre keys!

tar gärna oxå en om du har fler.

peace

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Permalänk
Skrivet av xReverenDx:

tar gärna oxå en om du har fler.

peace

Skickades från m.sweclockers.com

Du har PM.

Permalänk
Medlem

hejsan vill bara tacka för att jag fick en beta key och så undrar jag bara vart jag kan hitta mina 3 st beta keys som man får automatisk när man startar ett account med beta key? ifall jag har förstått alt rätt

Permalänk
Skrivet av rakarna:

hejsan vill bara tacka för att jag fick en beta key och så undrar jag bara vart jag kan hitta mina 3 st beta keys som man får automatisk när man startar ett account med beta key? ifall jag har förstått alt rätt

https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Permalänk

Hej. Även jag är intresserad av en beta key.
Och måste även få be att tacka Mr_no_one för hans utomordentliga engagemang i att få runt keys till alla.
Ber om ursäkt att jag har ett nytt konto, förstår att det känns ruttet med alla "leechers", då även jag. Aldrig haft anledning att posta någonting förut, är bara en stor fet lurker här.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en nyckel jag med

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk

Ni är PM'ade.

Permalänk

Om någon har en nyckel över så tar jag gärna emot en!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk

Du får PM snart.
Det är min 200:e key btw.

Permalänk
Medlem

Smidigt! Tackar tackar, skickar mina tre nycklar när jag får dom då.

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Skrivet av Mr_no_one:

Du får PM snart.
Det är min 200:e key btw.

Där ser man! Wow, inte illa! Många tack!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system