Permalänk
Avstängd

Aquix"s hörna :D

Här är min hörna inget speciellt men ska köpa ett nytt Skrivbord ikväll så det kommer uppdateringar
Ursäkta för Dom dåliga bilderna är tagit med en Iphone 3gs var det ända jag hade till hands . Och har inte pallat bry mig om sladdragningen för jag visste att jag skulle köpa ett nytt skrivbord ;P men när jag har det nya ska det göras ordenligt nu är specsen med Som ni kanske har sett

Aquix"s hörna

Permalänk
Medlem

Vad är det för högtalare samt förstärkare:)?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Callema:

Vad är det för högtalare samt förstärkare:)?

Det är technics högtalare samt en pioneer förstärkare fast dom är väldigt gamla , Fast dom funkar för mina behöv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aquix:

Här är min hörna inget speciellt men ska köpa ett nytt Skrivbord ikväll så det kommer uppdateringar
Ursäkta för Dom dåliga bilderna är tagit med en Iphone 3gs var det ända jag hade till hands . Och har inte pallat bry mig om sladdragningen för jag visste att jag skulle köpa ett nytt skrivbord ;P men när jag har det nya ska det göras ordenligt

Aquix"s hörna

Ska bli kul att se uppdateringen sen och den förbättrade kabeldragningen!:)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sh1ft21:

Ska bli kul att se uppdateringen sen och den förbättrade kabeldragningen!:)

Jao det får man hoppas Fastblir nog efter helgen eller nått för ska måla det osv dessutom är jag hos mamma nu och ska vara hos pappa i helgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aquix:

Jao det får man hoppas Fastblir nog efter helgen eller nått för ska måla det osv dessutom är jag hos mamma nu och ska vara hos pappa i helgen

Smiley overload.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Avstängd

Det blir ett hörn skrivbord som ska sitta på den gamla ställningen ska nog möblera om då också

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HerrGoreMann:

Smiley overload.

Haha fattar inte vad du menar ? ?

(hade inte uppdaterat sidan så såg inte din kommentar var inte menat att bumpa )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aquix:

Jao det får man hoppas Fastblir nog efter helgen eller nått för ska måla det osv dessutom är jag hos mamma nu och ska vara hos pappa i helgen

Ska det bli ett hemma bygge med riktig bänkskiva då?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sh1ft21:

Ska det bli ett hemma bygge med riktig bänkskiva då?

Nej ska nog köpa en begangad skiva från ett ställe som heter "rondellen " dom säljer komunens gamla grejor så då blir det billigt och bra . Var där och kollade för typ 4 dar sen och då fans det en skiva som passade helt perfect eller nja nästan iaf mitt rum är typ 180 cm brett och skivan var typ 182 den var fin form också , däremot ska jag bygga en skärm upphöjare som man ställer på skivan . Och ska borra hål för att kunna dra sladdarna lite snyggare ;P Tror det kommer bli bra iaf !

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gulbanan:

dart är en av orsakerna till att vi tapetsera om rummet ^^hehe

Jag vet mamma hade det här rummet före mig , hon hade jätte stora gradiner för tapeterna så det har inte blivit bytt
men ska be pappa göra det vilket färg tycker ni? hahah ojj märkte att jag läste fel nu i efterskott men ska be pappa tapetsera om iaf
För snygga är dom ju inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aquix:

Jag vet mamma hade det här rummet före mig , hon hade jätte stora gradiner för tapeterna så det har inte blivit bytt
men ska be pappa göra det vilket färg tycker ni? hahah ojj märkte att jag läste fel nu i efterskott men ska be pappa tapetsera om iaf
För snygga är dom ju inte

En svart fond vägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aquix:

Nej ska nog köpa en begangad skiva från ett ställe som heter "rondellen " dom säljer komunens gamla grejor så då blir det billigt och bra . Var där och kollade för typ 4 dar sen och då fans det en skiva som passade helt perfect eller nja nästan iaf mitt rum är typ 180 cm brett och skivan var typ 182 den var fin form också , däremot ska jag bygga en skärm upphöjare som man ställer på skivan . Och ska borra hål för att kunna dra sladdarna lite snyggare ;P Tror det kommer bli bra iaf !

Som en skärm upphöjare kan du köpa detta blev bra för mig!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60054801/#/2009434...

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20054563/

Köp gärna lite led-belysning blev riktigt härligt på kvällen med lite mys belysning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aquix:

Jag vet mamma hade det här rummet före mig , hon hade jätte stora gradiner för tapeterna så det har inte blivit bytt
men ska be pappa göra det vilket färg tycker ni? hahah ojj märkte att jag läste fel nu i efterskott men ska be pappa tapetsera om iaf
För snygga är dom ju inte

haha men krigstemat* är riktigt fet,men dock inte den gröna:/ blå är sjuktsnyggt(enligt mej:) ) om jag var du skulle jag har tapetserat alla väggar vita förutom en som är svart/mörkgrå/turkos med något mönster på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

Som en skärm upphöjare kan du köpa detta blev bra för mig!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60054801/#/2009434...

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20054563/

Köp gärna lite led-belysning blev riktigt härligt på kvällen med lite mys belysning.

ännu en orsak till att åka till ikea

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

ännu en orsak till att åka till ikea

Ikea FTW!!

Permalänk

1. Kabeldragning *
2. Skulle vara roligare med specs då jag inte tror att så värst många bryr sig så mycket om din bakgrund (inget illa menat)

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Currybarnet:

1. Kabeldragning *
2. Skulle vara roligare med specs då jag inte tror att så värst många bryr sig så mycket om din bakgrund (inget illa menat)

Jag vet men skrev jag inte att jag ska uppgradera min dator väldigt snart så pallade inte skriva Specs
och om du hade läst vid bilderna hade du sett varför ja hade så dålig kabeldragning :S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sh1ft21:

En svart fond vägg

Exakt det jag tänkte
Både med svart vägg och med led belysningen fast tror jag ska ha en bakom skärmen och typ 3 under sängen

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gulbanan:

haha men krigstemat* är riktigt fet,men dock inte den gröna:/ blå är sjuktsnyggt(enligt mej:) ) om jag var du skulle jag har tapetserat alla väggar vita förutom en som är svart/mörkgrå/turkos med något mönster på

Joo funderar på en bara en helsvart "fond vägg" och sen ska jag göra ramar och dra svarta dukar över ramarna så det blir som Tavlor fast med tyg .
Tänkte göra en stor svart En lika stor vit och en till lika stor svart som jag her upp på den vänstra väggen , tror jag blir bra Uppdateringarna kommer att komma i omgångar:DTänkte att "tavlorna" ska bli nästan lika stora som väggen OBS : jag valde dom där tapeterna när jag var 6

Permalänk
Skrivet av Aquix:

Jag vet men skrev jag inte att jag ska uppgradera min dator väldigt snart så pallade inte skriva Specs
och om du hade läst vid bilderna hade du sett varför ja hade så dålig kabeldragning :S

Om du nu skulle göra det och nu inte orkade skriva specs borde du väntat med galleri eftersom det mesta på Sweclockers galleri handlar om att man vet specs på datorn. Även om det är dåligt och du snart ska köpa nytt.
Och jag frågade inte varför du hade dålig kabeldragning. Jag rättade ditt fel "sladdragning".

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Avstängd

Och sorry guys kommer inte bli uppdate efter helgen för den skivan jag skulle köpa var redan såld :S så jag ska göra en egen ist
så det blir inte ett hörnskrivbord iaf .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aquix:

Och sorry guys kommer inte bli uppdate efter helgen för den skivan jag skulle köpa var redan såld :S så jag ska göra en egen ist
så det blir inte ett hörnskrivbord iaf .

Jaha därför

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sh1ft21:

Jaha därför

Jag är på semester nu så har inte möjlighet att uppdatera det just nu blir när jag kommer hem + då har jag nytt grafikkort