Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa border lands med alla dlc, dead island men funderar om det är värt med dlcena

Vet någon hur 2 worlds är ? eller kan någon rekommendera ett annat bra spel som inte är för dyrt

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 CPU Ryzen 3900x CPU-kyl Corsair Hydro H115i GPU Asus ROG RTX3080 SSD 1TB Samsung 860 RAM Corsair DDR4 16GB 3600Mhz PSU Corsair RM 850W 80+ Gold Modulär
BILD LG 48" OLED48CX6LB @ 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av timL:

Missa inte flashdeal på Batman serien, prisvärt med tanke på att Arkham City vunnit en hel del fina priser.

ARRGGHH bara för att du skrev det dära så kliade i fingret och jag köpte Batman med:D

Många spel man inte har spelat nu;)

Men det blir ju vinter snart igen.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

ARRGGHH bara för att du skrev det dära så kliade i fingret och jag köpte Batman med:D

Många spel man inte har spelat nu;)

Men det blir ju vinter snart igen.

Funderar på batman jag också köpte du frenchis ?

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 CPU Ryzen 3900x CPU-kyl Corsair Hydro H115i GPU Asus ROG RTX3080 SSD 1TB Samsung 860 RAM Corsair DDR4 16GB 3600Mhz PSU Corsair RM 850W 80+ Gold Modulär
BILD LG 48" OLED48CX6LB @ 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HiZeY:

Funderar på batman jag också köpte du frenchis ?

Köpte faktiskt bara Arkham city, blev bara 9.5€ då, kände att det räckte

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Nästan så jag sitter och hoppas att det ska komma dåliga deals och dåliga spel på rean så jag slipper spendera så jävla mycket cäsh...
286 spel på Steam nu...

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Grimrock kommer snart få 60% rabatt, kom ej ihåg vad det var i förrgår på det spelet dock.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

ARRGGHH bara för att du skrev det dära så kliade i fingret och jag köpte Batman med:D

Många spel man inte har spelat nu;)

Men det blir ju vinter snart igen.

Hehe, det blir det. Har säkert en 15-20 spel på steam som jag inte har rört ännu..

Permalänk

Köpte 2 spel, Killing floor (runt 10 euro) och Company of Heroes(runt 5 euro). Nöjd!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Köpte 2 spel, Killing floor (runt 10 euro) och Company of Heroes(runt 5 euro). Nöjd!

Båda är riktigt roliga kebaben:)

Killing floor har jag o 3 till kört grymt mycket(alla har varsinn gubbe på max level) svinaktigt kul.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Skrivet av jonthan:

Båda är riktigt roliga kebaben:)

Killing floor har jag o 3 till kört grymt mycket(alla har varsinn gubbe på max level) svinaktigt kul.

Heh, yes! Dock så blir jag kickad ofta pga att jag är i lvl 1 Måste ta och "levla" upp nu!

Är även jäkligt sugen på att köpa de andra på CoH, Tales of valor och opposing fronts.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

ARRGGHH bara för att du skrev det dära så kliade i fingret och jag köpte Batman med:D

Många spel man inte har spelat nu;)

Men det blir ju vinter snart igen.

Tack för tipset, slog till direkt. Har sett att Batman fått bra betyg men att priset varit för högt för att bara "testa".

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Köpte faktiskt bara Arkham city, blev bara 9.5€ då, kände att det räckte

Passa på och köp Harley quinn expansion, fett bra

Permalänk

Är Cities XL 2012 kul ? Funderar på om de är något för mig, älskar t.ex. Tropico

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Är Cities XL 2012 kul ? Funderar på om de är något för mig, älskar t.ex. Tropico

Utan tvekan värt 9,99€

Påminner mer om Sim City 4 än om Tropico dock.

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Utan tvekan värt 9,99€

Påminner mer om Sim City 4 än om Tropico dock.

Inte spelat Sim City, haha. Missat den genren helt. Köpte Tropico i vintras på rean och insåg att bygga städer/länder är fett. Blir nog ett köp, finns de något spel som påminner om Tropico?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Inte spelat Sim City, haha. Missat den genren helt. Köpte Tropico i vintras på rean och insåg att bygga städer/länder är fett. Blir nog ett köp, finns de något spel som påminner om Tropico?

Köpte på mig Tropico 4 precis:)

Blev lite sugen på det, alltid gillat bygga städer spel.

Spelat sim city sen nintendo 8 bit tiden, men Citys XL 2011 var riktigt dåligt, men 2012 ser mycket mer lovande ut:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Samma här, har inte testat så många city simulator, så bör man välja Tropico 4 eller Cities XL 2012? Försöker att inte spendera alldeles för mycket pengar nu så båda är inte ett alternativ x), väntar på andra spel :P.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Inte spelat Sim City, haha. Missat den genren helt. Köpte Tropico i vintras på rean och insåg att bygga städer/länder är fett. Blir nog ett köp, finns de något spel som påminner om Tropico?

Skrivet av zelxi:

Samma här, har inte testat så många city simulator, så bör man välja Tropico 4 eller Cities XL 2012? Försöker att inte spendera alldeles för mycket pengar nu så båda är inte ett alternativ x), väntar på andra spel :P.

Anno 1404 är det bästa och charmigaste city building spelet jag någonsin spelat.

Cities XL är ren och skär city building, Tropico 4 är lite charmigare. Det händer alltid saker 'runtomkring'. Men gillar du att bygga storslagna städer är Cities XL 2012 bättre än Tropico

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Samma här, har inte testat så många city simulator, så bör man välja Tropico 4 eller Cities XL 2012? Försöker att inte spendera alldeles för mycket pengar nu så båda är inte ett alternativ x), väntar på andra spel :P.

Tropico handlar om att bygga upp en stad/land där du är president/diktator, du bygger olika byggnader till personerna som bor i staden. Du ska få ekonomin att gå runt, gillar inte folket dig så dom göra uppror ( Du kan ha en arme så du dödar dom som gör uppror). Annars är du bara en snäll president och de flesta gillar dig.
Cities verkar mer handla om att bara bygga en stad. (Vet inte så mycket, är själv sugen på att testa)

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Anno 1404 är det bästa och charmigaste city building spelet jag någonsin spelat.

Cities XL är ren och skär city building, Tropico 4 är lite charmigare. Det händer alltid saker 'runtomkring'. Men gillar du att bygga storslagna städer är Cities XL 2012 bättre än Tropico

Ok, är det värt att skaffa DLCs till Tropico? De kostar typ lika mycket som spelet själv.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Left 4 Dead 2 för 4.99 euro va nice

Har det erbjudandet gått ut?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Medlem

Ni som funderar på att köpa Saints Row The Third med all DLC så kan man få de billigare om man plockar ihop allt själv.

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av husqvarnaff:

Har det erbjudandet gått ut?

Erbjudandet har försvunnit ja, men jag har det, så vi kan göra ett byte om du vill mot tex mount and blade:warband??

Kostar 9.99€ nu(alltså L4D2)

Mount and blade kostar 4.99€:)

EDIT: L4D2 taget av husqvaraff:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Nu har man handlat för cirka 900kr :/
Trodde jag skulle kunna behärska mig men det gick åt helvete direkt..

Visa signatur

CPU: i5 3570K | GPU: GTX 670 DirectCUII Top | PSU: Corsair AX 850W | Moderkort: Asus Sabertooth Z77 | RAM: Corsair Vengeance 16GB | HDD: WD Caviar Black 1,5TB | SSD: A-Data Premier Pro SP900 128GB | Chassi: Corsair Obsidian 550D | CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Fläktar: Corsair AF120 Quiet Edition x6

Permalänk

Jag slog till på Serious Sam-paketet med alla Serious Sam-spel för 19,99€. Perfekt när man vill spela nåt hjärndött spel och bara kötta. Nu måste jag bara övertala polarna till att köpa det så att man kan coopa

Permalänk
Medlem

Rösta på Just Cause 2! pls!

Permalänk
Medlem

nej gta4

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av puppisen:

Rösta på Just Cause 2! pls!

Skrivet av saaade:

För mig fungerar det inte ens att rösta nu. :/

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saaade:

Synd att du missade GTA-dealen för några månader sen. Köpte alla (utom ett? Eller San Andreas? Minns inte) för 185kr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av smacked:

Synd att du missade GTA-dealen för några månader sen. Köpte alla (utom ett? Eller San Andreas? Minns inte) för 185kr

Skickades från m.sweclockers.com

Finns ju GTA Complete pack med
GTA
GTA II
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA IV
GTA IV Episodes from Liberty City

för omkring 172 :- just nu (50% off). Är väl inte helt omöjligt att det blir ännu bättre om GTA IV vinner omröstningen.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.