Sista kollen innan jag beställer!

Permalänk

Sista kollen innan jag beställer!

Tjena. Sorry har blivit 3 trådar på under 1 dag, denna nervositet finns pga att det är första gången jag bygger ihop min egna dator, men nu till frågan.

Här är paketet.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/2034470/2012-07-16-finito

Bra/Dåligt? Kommer internminnena passa? Satte in de precis då de jag hade tänkt köpa var slut. Si/No?

Permalänk
Medlem

Ja det ser bra ut och allt passar. Men ska du inte ha en hårddisk? Och 600W är lite mycket men du kanske ska köra CF i framtiden?

Visa signatur

|CPU: Intel Core i7 8700K |GPU:MSI RTX 2070 |Mobo: ASUS PRIME Z390
|Chassi: Fractal Design |Ram: Corssair 12gb ram |HDD: 500GB samsung SSD
|PSU:
Be quiet! 600W|

Permalänk
Skrivet av lome:

Ja det ser bra ut och allt passar. Men ska du inte ha en hårddisk? Och 600W är lite mycket men du kanske ska köra CF i framtiden?

Hårddisk har jag redan! Bättre att ha extra W än för lite W

Permalänk
Hedersmedlem

ericsson112 man får inte göra flera trådar i samma ämne så jag låser några av dina äldre trådar. Var snäll och läs reglerna så du inte bryter mot fler regler för man kan bli avstängd om man bryter för många av dem och det vill vi inte.

Tack.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsson112:

Hårddisk har jag redan! Bättre att ha extra W än för lite W

Tycker inte att AMD levererar på CPU-marknaden längre, jämför prestanda kontra pris om du kör på en i5 (2500 räcker),
kom ihåg att du behöver ett annat moderkort för Intel, runt tusenlappen bör räcka

Det här är såklart min personliga uppfattning/åsikt, men jag skulle nog valt att lägga pengarna på en i5 istället för 600W's nätagg (om du inte kör CF i framtiden).

Sen kan du ju skippa frakten också,
http://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4