Main quest på Skyrim för kort?

Permalänk

Sådär, 255 timmars spelande senare så har jag äääntligen tagit mig igenom huvudstoryn också. Kan absolut hålla med om att jag blev lite paff över hur kort den var. Tidigare så hade jag "bara" kommit till Alduins Wall, och trodde att det fortförande tillhörde inledningen av storyn Men det var ju inte långt kvar till slutet.

Alduin var inte heller direkt svår, jämfört med många andra "bossar" man stött på i spelvärlden (Var runt lvl 28). Det enda som blev lite klurigt för mig var att jag inte hade tillräckligt med mat och dricka med mig till Sovngard för att behålla min fulla styrka (Använder Basic Needs). Blev lite kämpigt när man skulle slåss mot massivaTsun Men sen fann jag lite paj och bira i Shor's Hall som tur var.

Men jag är int bitter, då jag som sagt inte bryr mig så mycket om huvudquests. Känner nu snarare att jag har en miljard intressantare grejer kvar att göra/avsluta efteråt.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

jag klarade också av mainquesten igår och efter att jag snackat med arngeir eller va han hette så kändes det bara som att mainquesten va där som en inledning till själva spelet. innan tyckte jag att det bara va i vägen, intressant kanske men jag vågade liksom inte gå och plocka och utforska för mycket då det jag pillar på i grottor kanske skulle sabba mainquesten.
nu när jag inte behöver oroa mig för den längre så kan jag gå balls out stänga av allt va kompass och UI heter och dra ut i världen med lydia och äventyra.

Visa signatur

flamin bag'o shit