Permalänk

FPS Hörnan

Beskrivning
Nyligen flyttat till kumla och fått fiber så jag tänkte börja "logga" byggandet av min hörna!

Headset: Laccess 7.1
Musmatta: Steelseries Qck SK Gaming Edition
Mus: Logitech G400
Skärm: LG W2240 21,5"
Moderkort: Gigabyte GA-P67-DS3-B3
CPU: Intel Core i5 2500K 3,8GHz
HDD: 2st 1TB Western Digital Caviar Black
SSD: *Beställd*
Grafikkort: XFX Radeon 6870 DD
Nätaggregat: Random 500 Wattare

FPS Hörnan

Permalänk

åååh naab varför har du en baslåda som ställ till skärmen , ååååh nooooooooob!

Haha skoja bara, fett snyggt, ser fram emot updateringen !

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Med dagsbild menar man inte att man inte sätter en liten lampa så att det blir ljust.. Och en kartong som skärmhöjare?!? 1p för affischerna

Permalänk

Jobbar liksom på bygget, Skärmhöjare ska byggas på måndsag.
Patience!

Permalänk

1p för löjlig röd led fläkt

Visa signatur

i5 3570K | Corsair Vengeance 8GB | ASRock Z77 EXTREME4 | Gigabyte GeForce GTX 670 | Asus Xonar D1 | Samsung 830 128GB | Corsair HX 650W | FD R3

Permalänk
Medlem

1p för skärmen

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Lär dig stava. Ta bättre bilder. Röstar inte ens.

Permalänk

Som sagt det är ett "påbörjat Projekt" sluta klaga och säg istället vad som ska ändras

Permalänk

så du ska ha ett nvidia chassi och köra 6870 i de?

Visa signatur

NZXT H700i - ASUS Z390-F Strix - 32GB Vengeance PRO 3200Mhz - Intel I9 9900k - PALIT 2080 TI - Corsair HX850 - 500Gb Sandisk Ultra SSD - 1TB Samsung SSD - Custom Watercooled

Corsair K70 Lux RGB - Logitech G502 - Astro A50 - Acer Predator 35" Curved 200hz

Permalänk
Entusiast

Skippa affischerna, du är väl äldre än 12? Några sköna tavlor med ungdomligt tema kanske?

Permalänk

Ähh, sluta klaga på killen!
Om bilderna inte var bra så visst. Men ''lär dig stava''? Kom igen...

Tycker det var en mysig hörna du hade, ser fram emot uppdateringen.

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk

Japp (hatare Kommer Hata)

Påbörjat inköpet av tavlor

Tack! ska bli trevligt att få uppdatera också

Permalänk
Medlem

Varför ett AMD kort och ett Nvidia chassi?

Permalänk

För att jag bara har ett AMD kort, Nvidia kort ska skaffas!

Permalänk
Skrivet av xxviproxx:

För att jag bara har ett AMD kort, Nvidia kort ska skaffas!

gött annars kan de se lite dumt ut.

Nu är de så att jag är rätt lat, men vad gick chassit på? de såg annars riktigt trevligt ut, och jag känner att jag vill byta ut mitt chassi som är lite p12-varningar på, bl.a klistermärken här och där >.<

Trevligt bygge!

Permalänk
Skrivet av Kim_shady:

gött annars kan de se lite dumt ut.

Nu är de så att jag är rätt lat, men vad gick chassit på? de såg annars riktigt trevligt ut, och jag känner att jag vill byta ut mitt chassi som är lite p12-varningar på, bl.a klistermärken här och där >.<

Trevligt bygge!

Riktigt prisigt chassi då det gick på 1,7K (Dyraste jag nånsin köpt nästan XD )
Men stort är det ju iallfall!

Permalänk
Medlem

Man har alltid sätt detta chassi (neongröna Nvidia versionen) på nätet och tänkt "undra vem som köper ett sådant chassi? " Så jag tackar dig för att du tar steget och köper chassit som fångar allas blickar men ingen skulle köpa! Nice! 4p för de

Och det blev riktigt najs! ;D

Visa signatur

| Intel Core i7 950 4,20GHz | EVGA Classified 3SLI X58| Corsair H80 | GIGABYTE Geforce GTX 670 OC SLI x2 | Corsair 12GB (6x2048MB) CL8 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD FORCE 120GB | Fractal Design Newton R2, 1000W modulärt |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coraydus:

Man har alltid sätt detta chassi (neongröna Nvidia versionen) på nätet och tänkt "undra vem som köper ett sådant chassi? " Så jag tackar dig för att du tar steget och köper chassit som fångar allas blickar men ingen skulle köpa! Nice! 4p för de

Och det blev riktigt najs! ;D

Exakt vad jag tänkte, fångar blickar men personligen tycker jag att den är grymt ful.

Blir 3p för mig, eftersom du var nog moddig att köpa den.

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Skrivet av Coraydus:

Man har alltid sätt detta chassi (neongröna Nvidia versionen) på nätet och tänkt "undra vem som köper ett sådant chassi? " Så jag tackar dig för att du tar steget och köper chassit som fångar allas blickar men ingen skulle köpa! Nice! 4p för de

Och det blev riktigt najs! ;D

Skrivet av JohanFalk:

Exakt vad jag tänkte, fångar blickar men personligen tycker jag att den är grymt ful.

Blir 3p för mig, eftersom du var nog moddig att köpa den.

Jodu tänkte köpa 690 chassit men det var för litet tycket jag
Dessutom gillar jag grön så det var inget svårt val i sig

Sen ska jag skaffa mera "neon" sen om det blir en sleevad neon slang eller neon fläktar det är den andra frågan

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxviproxx:

Jodu tänkte köpa 690 chassit men det var för litet tycket jag
Dessutom gillar jag grön så det var inget svårt val i sig

Sen ska jag skaffa mera "neon" sen om det blir en sleevad neon slang eller neon fläktar det är den andra frågan

när man ändå börjat varför inte göra de extremt ;D

Visa signatur

| Intel Core i7 950 4,20GHz | EVGA Classified 3SLI X58| Corsair H80 | GIGABYTE Geforce GTX 670 OC SLI x2 | Corsair 12GB (6x2048MB) CL8 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD FORCE 120GB | Fractal Design Newton R2, 1000W modulärt |

Permalänk
Skrivet av Coraydus:

när man ändå börjat varför inte göra de extremt ;D

Precis!

Sen funderar jag på att köpa en 7970 bara för att folk ska störa sig på det