Räcker prestandan i MBA till studier på KTH?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weps:

Då blir det ett köp den 25e tror jag

Grattis till platsen och lycka till med studierna då (farkostteknik är väldigt nice från vad jag hört från polarna i NKM )

Visa signatur

"Riktig fakta? kolla ut genom fönstret på snön och all jävlighet där har du riktig fakta, eller de som går där i kylan, idioter, det är riktig fakta" -- Ett fyllo på bussen, ganska trevlig ändå :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weps:

Det är farkostteknik jag ska gå!

Då ses vi den 13e!

Jag har en MBA mid '11 med SB, jag förväntar mig att det ska funka hyggligt. I värsta fall så får man köra de tyngre grejerna hemma. Antingen när man kommer hem eller via TeamViewer eller liknande

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Processor: Intel i7 2700k @ 4,6 GHz | Kylare: Thermalight Silver Arrow | Grafikkort: Asus GTX 560Ti DirectCU II TOP | Chassi: NZXT H2 | Mobo: MSI Z68-GD55 (B3) | RAM: Corsair Vengance Black Low Profile 16 GB | HDD: 2x 1 TB Segate Barracuda 7200 RPM | SSD: N/A | Nätagg: Corsair 560 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av B4rret:

Då ses vi den 13e!

Jag har en MBA mid '11 med SB, jag förväntar mig att det ska funka hyggligt. I värsta fall så får man köra de tyngre grejerna hemma. Antingen när man kommer hem eller via TeamViewer eller liknande

Jasså? Var ska du börja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weps:

Jasså? Var ska du börja?

Farkost......

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Processor: Intel i7 2700k @ 4,6 GHz | Kylare: Thermalight Silver Arrow | Grafikkort: Asus GTX 560Ti DirectCU II TOP | Chassi: NZXT H2 | Mobo: MSI Z68-GD55 (B3) | RAM: Corsair Vengance Black Low Profile 16 GB | HDD: 2x 1 TB Segate Barracuda 7200 RPM | SSD: N/A | Nätagg: Corsair 560 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av B4rret:

Farkost......

Jasså, jäklar vad kul!! Riktigt spännande måste jag säga. Hur känner jag igen dig den 13e då?

Permalänk
Medlem

Röd näsduk i höger bakficka och en ros i kavajslaget.. Haha skoja bara Jag är lång och blond, jag brukar synas rätt så bra xD

Vet du något om klädkod i Blå Hallen den 12e?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Processor: Intel i7 2700k @ 4,6 GHz | Kylare: Thermalight Silver Arrow | Grafikkort: Asus GTX 560Ti DirectCU II TOP | Chassi: NZXT H2 | Mobo: MSI Z68-GD55 (B3) | RAM: Corsair Vengance Black Low Profile 16 GB | HDD: 2x 1 TB Segate Barracuda 7200 RPM | SSD: N/A | Nätagg: Corsair 560 W

Permalänk
Medlem

Shit, nej inte ens tänkt på det. Ganska proper skulle jag gissa på, frågan är om kostym är overkill eller om det räcker med en skjorta å chinos typ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weps:

Shit, nej inte ens tänkt på det. Ganska proper skulle jag gissa på, frågan är om kostym är overkill eller om det räcker med en skjorta å chinos typ

Vet inte hur det är på KTH, men jag färgade håret cerise pga att det va min linjes färg på chalmers, det gjorde gott

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Beställt datorn nu! Men levereras mellan 7e och 9e Augusti. Känns segt å sitta å vänta, kompisen fick sin på 1-2 dar. Kan det ha något med att göra att hans var 4gb ram? Han hade nån express leverans, men det alternativet fanns inte när jag köpte min? Finns det nått sätt att snabba på det hela? :/