Söker medspelare till DayZ 15+

Permalänk

Söker medspelare till DayZ 15+

Tjenare allihopa här på Sweclockers!
Har spelat DayZ ett par kvällar nu och tycker att det skulle vara roligt om någon var intresserad av att bilda en mindre grupp ingame. Jag tycker att det är roligt att hålla sig borta från stora städer såsom Cherno/Elektro, den största staden som jag brukar gå till frivilligt är Stary Sobor då det finns ganska mycket loot där. Har ni ungefär samma spelstil som jag så hör gärna av er i tråden. 15+ som sagt var!

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av stickyone:

Tjenare allihopa här på Sweclockers!
Har spelat DayZ ett par kvällar nu och tycker att det skulle vara roligt om någon var intresserad av att bilda en mindre grupp ingame. Jag tycker att det är roligt att hålla sig borta från stora städer såsom Cherno/Elektro, den största staden som jag brukar gå till frivilligt är Stary Sobor då det finns ganska mycket loot där. Har ni ungefär samma spelstil som jag så hör gärna av er i tråden. 15+ som sagt var!

Jag är intresserad av att spela med folk också, adda min steam om nån är intresserad, trii__110

Permalänk

jag skulle också vilja joina

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad!
Har kört solo ett par dagar nu, och det har nästintill alltid slutat med att jag blivit dödad av andra spelare. Mitt militärfordon har jag använt för att ta mig runt ute på vischan och hållit mig undan större städer. Dog ganska nyligen, så det vore kul att lira i grupp!

Skicka ett PM ts, så får du mitt nick på Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av stickyone:

Tjenare allihopa här på Sweclockers!
Har spelat DayZ ett par kvällar nu och tycker att det skulle vara roligt om någon var intresserad av att bilda en mindre grupp ingame. Jag tycker att det är roligt att hålla sig borta från stora städer såsom Cherno/Elektro, den största staden som jag brukar gå till frivilligt är Stary Sobor då det finns ganska mycket loot där. Har ni ungefär samma spelstil som jag så hör gärna av er i tråden. 15+ som sagt var!

Jag är 14år men det bör duga. Du kan skicka pm så svarar jag med steam id och skype id.

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Vi kör 4-5 pers i taget, kan höra med de andra om de tycker att det är ok med en till spelare

(Allt blir så mycket roligare när man är många!)

Permalänk
Medlem

Jag och min polare är intresserade av att spela med lite fler personer. Pm:a mig

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad, är 23 år, social och med mick.

Dock vill jag spela med folk som är 20+, adda mig Sockerconny på steam

Permalänk

Har spelat nu några dagar och har hittat lite grejer men har ingen att spela med förutom min bror som inte spelar så ofta. Mycket roligar om man skulle vara typ 4-5 pers och köra lite. Är född 1996 har skype och även en egen mumble server föredrar dock mumble.

Permalänk

Adda mig på steam - Hammerakk fyller 16 nu till jul.

Permalänk

Jag är också sugen på att lira med någon. 25 år och har spelat day-z i ungefär 2 veckor. 20+. PM.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja köra i grupp
Efter att kört solo i en vecka så börjar man känna sig lite ensam.

Steamname: Karochi1

17 år (har mic och teamspeak)

Permalänk

Jag vill gärna hänga med, fast jag började köra idag och problem att joina servrar. Vilken version kör ni på? Har provat 1.7.2.3 och 1.7.1.5 utan vidare framsteg.

Steam ID: Fudgie Cars

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja spela med en grupp jag också. Är 23, men har inte några direkta ålderspreferenser gällande andra spelare. Har blandad spelstil. Kör ibland survivor och ibland bandit. Har tillgång till ts, vent mumble skype osv. Föredrar klient med push-to-talk.

michel.hager @ skype

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk

Jag hänger gärna på! Är 18, men även jag bryr mig inte så speciellt mycket om åldern på annat folk inom gruppen. PM för skype/steam!

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk

Jag hänger också gärna på , är 16 år.

Skicka iväg ett pm till mig för steam/skype

Permalänk
Medlem

Jag behöver också någon/några att spela med då min kompis är bortrest :/

Började för inte så länge sedan så räkna inte med att jag kan mycket PM:a mig för nick på steam

Permalänk
Medlem

skulle även vilja spela med någon då jag spelat solo i ett par dar. är 15 år och ålder spelar igen roll. pma för skype + steam.

Spelare med bloodbag skulle uppskatas men det är en bonus!

Visa signatur

Mb: Asus ROG maximus Gene V Z77 CPU: Intel i5 3570k @4,6ghz CPU kylning: Corsair H80 RAM: Corsair vengeance 8 gb (Red) 1866 MHz GPU: Asus geforce gtx 670 top oc PSU: Corsair AX 750 SSD1: A-Data 510 120gb SSD2: Corsair force gt 60gb HDD: seagate Barracuda 1tb Chassi Cooler master Storm trooper. Citera för svar! Inet Fri Frakt Mina uttalanden är högst mina egna åsikter och bör tas med en nypa salt.

Permalänk

Vill spela med folk jag med! 18 år med skype/mumble/ts/vent/vad ni vill.

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem

Tänkte spela nu, är 24 och kör helst med skype. Någon?

Permalänk
Medlem

Söker också folk!, c.A 16 år med skype / ts / la la .. Adda skype : playah247 , Är online ofta !

Permalänk
Medlem

Söker personer / grupp att spela med. 15+ har skype, teamspeak, eller mumble.

PMa för intresse. Har spelat ett tag nu

Permalänk
Medlem

Är 18 år och söker spelare, Har mic och börjar få mycket kunskap om spelet, Hör av er om ni vill spela !

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av stickyone:

Tjenare allihopa här på Sweclockers!
Har spelat DayZ ett par kvällar nu och tycker att det skulle vara roligt om någon var intresserad av att bilda en mindre grupp ingame!

Skrivet av Trii:
Skrivet av laserturkar:

jag skulle också vilja joina

Skrivet av SirNicky:

Jag är också intresserad!

Skrivet av emilgf:
Skrivet av Kagamex:

Vi kör 4-5 pers i taget, kan höra med de andra om de tycker att det är ok med en till spelare

(Allt blir så mycket roligare när man är många!)

Skrivet av Denxor:
Skrivet av kwanztah:
Skrivet av doe_sphilp:

... Mycket roligar om man skulle vara typ 4-5 pers och köra lite...

Skrivet av Plastslev:
Skrivet av challemann:

Jag är också sugen på att lira med någon...

Skrivet av karochi1:

Jag skulle gärna vilja köra i grupp ...

Skrivet av FudgieCars:

Jag vill gärna hänga med, fast jag började köra idag...

Skrivet av snakedad:

Skulle gärna vilja spela med en grupp jag också. Är 23, men har inte några direkta ålderspreferenser gällande andra spelare...

Skrivet av aadam1337:

Jag hänger gärna på!

Skrivet av Coffemedkronan:

Jag hänger också gärna på...

Skrivet av Kabeltv:

Jag behöver också någon/några att spela med då min kompis är bortrest :/

Började för inte så länge sedan så räkna inte med att jag kan mycket...

Skrivet av cediop:

skulle även vilja spela med någon då jag spelat solo i ett par dar...

Skrivet av aadam1337:

Vill spela med folk med!

Skrivet av svinpepp:

Tänkte spela nu...

Skrivet av Sajmon37:

Söker också folk!

Skrivet av Stakz:

Söker personer / grupp att spela med...

Skrivet av klotim:

Är 18 år och söker spelare!

Dold text

Sweclockers har en mumble-server som är öppen för alla användare, med egna kanaler för DayZ. Imorgon ska jag lägga till en kanal med 18+ och en 30+ då det fanns önskemål på detta.

En installations-guide finns i:
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1053609-swec...

Server-uppgifterna är:

  • IP-adress: 188.126.64.11

  • Port: 64738

  • Lösenord: pannkaka

Dom senaste dagarna har vi haft minst 10-stycken DayZ-överlevande i mumble varje dag, så det är ett bra ställe att hitta trevliga medspelare på. Vi satsar på en schysst stämning med god hjälp för nya och gamla spelare. Kom och häng med SweC folket!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Dold text

Sweclockers har en mumble-server som är öppen för alla användare, med egna kanaler för DayZ. Imorgon ska jag lägga till en kanal med 18+ och en 30+ då det fanns önskemål på detta.

En installations-guide finns i:
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1053609-swec...

Server-uppgifterna är:

  • IP-adress: 188.126.64.11

  • Port: 64738

  • Lösenord: pannkaka

Dom senaste dagarna har vi haft minst 10-stycken DayZ-överlevande i mumble varje dag, så det är ett bra ställe att hitta trevliga medspelare på. Vi satsar på en schysst stämning med god hjälp för nya och gamla spelare. Kom och häng med SweC folket!

Förstår hur du tänker men det känns enligt mig ganska konstigt om det blir ännu mer frånskilt och uppdelat i åldrar. Mao kan det vara vissa unga som är jobbiga och andra inte, att alla blir drabbade för det känns som ett omoget beslut. Tycker hellre att de som betér sig illa ska få varning/kick/ban.

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av emilgf:

Förstår hur du tänker men det känns enligt mig ganska konstigt om det blir ännu mer frånskilt och uppdelat i åldrar. Mao kan det vara vissa unga som är jobbiga och andra inte, att alla blir drabbade för det känns som ett omoget beslut. Tycker hellre att de som betér sig illa ska få varning/kick/ban.

Det finns allmänna kanaler för alla, en samlingskanal där man söker andra spelare och för de som vill (vilket vissa ville här i tråden) kommer möjligheten finnas att sitta med andra åldersgrupper. Det är inget tvång att sitta separerat, tvärtom är det väl roligare med en mix.

Jag lägger ingen vikt i att spela med olika åldersgrupper, spelnöje kan ju vem som helst ge och dela.

Våra regler på mumble är samma som på forumet men det handlar bara om trivsel och vanligt folkvett egentligen. Inget svårt.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Det finns allmänna kanaler för alla, en samlingskanal där man söker andra spelare och för de som vill (vilket vissa ville här i tråden) kommer möjligheten finnas att sitta med andra åldersgrupper. Det är inget tvång att sitta separerat, tvärtom är det väl roligare med en mix.

Jag lägger ingen vikt i att spela med olika åldersgrupper, spelnöje kan ju vem som helst ge och dela.

Våra regler på mumble är samma som på forumet men det handlar bara om trivsel och vanligt folkvett egentligen. Inget svårt.

Ok! Trodde att du endast delade upp i ålder.

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av emilgf:

Ok! Trodde att du endast delade upp i ålder.

*skratt* Nej, nej. Vi ger bara möjligheten åt användarna att sätta sig i en kanal där en neutral part (serverkanalen) förklarat tydligt genom kanalnamnet att personerna i kanalen föredrar äldre medspelare. Vilket är lite mer neutralt än att spelarna själva eventuellt sårar någon genom att avvisa dem, eller hur?

Det finns inget tvång eller fördömmande, bara möjligheter till roligt spel på det sätt som användarna efterfrågar.

Själv spelar jag ofta med folk som är både yngre och äldre än mig själv, det är ju personen och inte åldern som är viktig.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

Roligt att så många är intresserade av att lira lite, adda antonnobelius på skype. e bortrest men kommer hem till söndag.

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Medlem

Skall kolla in Swec mumble serven i kväll och se om man får någon att lira med, bättre med 2 vapen en ett.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.