Hur mycket kostar biljett till DHW?

Permalänk

Hur mycket kostar biljett till DHW?

Hej!

Jag vet att biljetterna släpps den första augusti så undrar jag hur mycket kommer den kosta för att köpa en bord? Jag och min kompisar ska dit och det är min ansvar att boka bord så jag skulle uppskatta om ni vet exakt hur mycket bord kostar=) Jag vet att ifjol kostade det 880 kr + 10 avgift så undrar kommer det vara samma priset? Eller brukar dom höja pris?

Varför fråga jag er om det? Jo som sagt att jag ska vara ansvariga för att boka bord osv och dom överföra pengar till mig så därför vill jag veta

Mvh

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Priset säger dom väl inte förens samma dag dom släpper biljetterna?
Brukar vara samma eller en liten liten höjning på priset om jag inte minns fel.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

http://lmgtfy.com/?q=DHW

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Desperate Housewives? :S

Dold text
Permalänk

Oh my bad! DHW = Dreamhack Winter... Det finns två olika typer... DHS = Dreamhack Summer Om ni vet inte fortfarande vad det är... så google det

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaptendum:

Desperate Housewives? :S

Man ser det man vill se

Jag ser dock;

"SMK @ DHW « Dreamhack DHS11
www.dreamhack.se/DHS11/media/smk-dhw/
SMK @ DHW. Slagsmålsklubben was one of the amazing acts at the main stage at DreamHack Winter 2010. Relive the moment again! Check out the gig here!"

Som första länk.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Trodde att dom lade ner serien.

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X