Permalänk
Medlem

[LoL] spelare till LOL lag :)

finns det några som är intresserade att spela lag på EU nordic/east ?

behöver inte va super seriöst men roligare att lira med svenskar o slippa massa troll picks som pajar allt o feedare osv ...

adda "telgetok" i spelet bara

Permalänk
Medlem

Haha nice, jag antar att du är en sån där bra vettig människa som hejar på SSK ? *high five*

Synd att du inte lirade på EUW vi är några som lirar där som är i lagom ålder alla är nog 20+ ... och brukar försöka vara duktiga men oftast är det väl bara sådär ^^

Om du lirar på euw nån gång kan du ju hojta

Eu NE är väl bara massa galna ryssar ändå ?

Permalänk

Hade det varit på euw så hade jag varit på Är så less på att det alltid är nån som leavar/går afk..

Permalänk

Snabb fråga, jag har precis börjat spela spelet och gjorde mitt account på EU west, är det bättre att köra på EU nordic/east?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillepille:

Snabb fråga, jag har precis börjat spela spelet och gjorde mitt account på EU west, är det bättre att köra på EU nordic/east?

Ifall du gillar ryssar som leavar, feedar etc så ja då är det bättre i eu NE, annars nej

Permalänk
Skrivet av Rillepille:

Snabb fråga, jag har precis börjat spela spelet och gjorde mitt account på EU west, är det bättre att köra på EU nordic/east?

Skulle vilja säga att det är lika jävla dåligt på båda servrarna....

Permalänk

Det är mer: vill du få ett nytt rövhål upprivet på ryska, eller vill du ha det upprivet på engelska? Där ryska är EUNE, och engelska är EUW. Pest eller kolera.
Som svar till Rillepille, givetvis.

Permalänk
Skrivet av PlexGear:

Ifall du gillar ryssar som leavar, feedar etc så ja då är det bättre i eu NE, annars nej

Finns minst lika många idioter på EUW som på NE

Permalänk
Skrivet av PlexGear:

Ifall du gillar ryssar som leavar, feedar etc så ja då är det bättre i eu NE, annars nej

Skrivet av Kimolsson:

Skulle vilja säga att det är lika jävla dåligt på båda servrarna....

Skrivet av traeskapa:

Det är mer: vill du få ett nytt rövhål upprivet på ryska, eller vill du ha det upprivet på engelska? Där ryska är EUNE, och engelska är EUW. Pest eller kolera.
Som svar till Rillepille, givetvis.

Okej jag stannar nog på EU West isf, även fast det finns "idioter".

Permalänk
Medlem

h jag har fixat konto på west men e ju låg lvl men känns som dete mycket bättre och seriösare på west är på lvl 12 tror jag och känns som dom flesta har andra lvl 30 konton .... men afk och andra mega puckon slipper man nog bara om man kör i lag ..

Permalänk

Är själv på EuW och är väl relativt dålig med tanke på tiden nedlagd men är lvl 30 och gillar inte direkt folket jag spelar med i vanliga fall då de kör på liv eller död, så om du är sugen på lite skojsigt spelande men en medioker 17 åring så kan du gärna lägga till M4gik4rp (lite pokemon nostalgi i mitt namn..) Skicka dock gärna ett pm eller något så jag vet vem du är :3

Spelar inte jätte mycket men om folk vill spela säger jag sällan nej!

Visa signatur

| 1080ti Zotac Amp Extreme | Ryzen 1700x | Asus Crosshair VI Hero |
| Corsair h110 v2 | 16gb Corsair 3000mhz ddr4 | Corsair 570x rgb | Corsair hx1000 |