Permalänk

Dustin vs Komplett

Dags och köpa en dator. Samma dator finns i båda butiker till samma pris. Var ska man beställa? Era synpunkter? Garanti ärenden? Bäst service?
Bor i stockholm om det skulle vara till nån hjälp.

Permalänk
Inaktiv

Jag föreslår att du plockar ihop en själv då du får bättre delar till en billigare peng. Har du länk till datorn du tänk dig?

Permalänk

Ingen erfarenhet av Komplett men har använt Dustin i många år.
I mina ärenden har de alltid varit snabba att skicka varorna, den enda gången jag haft problem var när var ett minneskort till kameran var trasigt vid leverans. Ett kort samtal till kundtjänsten så löste sig allt, förklarade att jag skulle ut och resa med familjen så de skickade omedelbart ett nytt och bad mig skicka in det trasiga inom sex månader!
Hemskt skönt att slippa skicka in det trasiga för kontroll först då detta hade lett till en semester utan det nya kortet.
Kundtjänsten är riktigt trevlig och har för mig alltid svarat inom 24 timmar på mail, oftast inom några timmar under arbetstid.
Jag rekommenderar Dustin varmt då jag endast har positiva erfarenheter av dem!

Är du student brukar de kunna ha trevliga rabatter

Permalänk

Hade tänkt mig en bärbar dator...
http://www.dustinhome.se/product/5010644244/asus-k55vm-ci5-2-...

finns samma på komplett. kan bara inte bestämma varifrån jag ska ha den..

Permalänk
Inaktiv

Jaha okey. Kan säga att jag handlat utav båda vid flera tillfällen och båda har fungerat mycket bra med korta leveranser. Aldrig behövt ringa support då allt fungerat... Spelar nog ingen roll vem du väljer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Pedal:

Jag rekommenderar Dustin varmt då jag endast har positiva erfarenheter av dem!

Samma här!

Permalänk
Medlem

Dustin

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli