vart är alla helikoptrar

Permalänk

vart är alla helikoptrar

jag har letat efter helikopter crash site dom senaste 2 dagarna men hittat 0 jag har varit runt story sabor och novy sabor och flybasen men inga har dom tagit bort dom eller är det jag som har otur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av laserturkar:

jag har letat efter helikopter crash site dom senaste 2 dagarna men hittat 0 jag har varit runt story sabor och novy sabor och flybasen men inga har dom tagit bort dom eller är det jag som har otur?

Hittat en vid "windy mountain" har inte vågat närma mig än lol. Hörde några skott och det ligger 4 lik framför helli.....ska hitta sniper nooben först

Visa signatur

Cooler Master Storm Trooper,MSI Z77A-G45,ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP,Corsair 8GB 1600MHz/CL9/VENGEANCE,OCZ 750W ZS,Intel Core i5-3570K 3.4GHz,Cooler Master HYPER 212 EVO,Arctic Cooling ARCTIC F12,Be quiet ShadowWings 120mm PWM

Permalänk
Medlem
Skrivet av laserturkar:

jag har letat efter helikopter crash site dom senaste 2 dagarna men hittat 0 jag har varit runt story sabor och novy sabor och flybasen men inga har dom tagit bort dom eller är det jag som har otur?

Crash sites så har du nog haft otur. Hela flygande helikoptrar däremot finns vara 1 per server och d är oftast kontrollerad av större klaner.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Crash sites brukar man kunna hitta om man börjar lite sydväst om NW airfield och sedan tar sig söder och öster ut. Sen ska du ha turen att ingen annan har lootat dem

Permalänk

ska nog dra vidare till airfield och see om det finns något roligt där

Permalänk
Medlem
Skrivet av laserturkar:

jag har letat efter helikopter crash site dom senaste 2 dagarna men hittat 0 jag har varit runt story sabor och novy sabor och flybasen men inga har dom tagit bort dom eller är det jag som har otur?

Otur. Helt klart Brukar hitta 2 - 3 st varje gång jag spelar Gäller bara att veta vad man ska leta

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Antingen är du för långt söder ut eller så har du bara grov otur, sen är det kanske möjligt att de kan stängas av på specifika servers. Brukar hitta ett par stycken varje gång man är inne, även om jag inte riktigt bryr mig om dem längre, då jag mest är intresserad av Stanag SD mag till min M4A1 SD, vilket jag hittills aldrig hittat i crash sites (om det ens går vet jag inte).

EDIT: Gå runt NW airfield och kika runt där, brukar alltid finnas någon i närheten, ibland även mitt på landningsbanan, problemet är ju att det då blir extremt riskabelt att loota den.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

jag har en magasin om du vill ha

Permalänk
Skrivet av laserturkar:

jag har en magasin om du vill ha

Haha, tack, men är ingen större brist just nu, tror vi har runt 20-25 stycken som två stycken ska dela på, letar mest efter en bra server nu, för på våran förra så startade de om servern helt utan förvarning, vilket ledde till att våran nyligen funna och lagade pickup truck försvann, vi var ute och körde när vi plötsligt blev disconnectade, när vi kom in igen var bilen försvunnen, och fanns inte heller kvar på det ställe där jag tidigare hade sparat den :/

Vilken server kör du på?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Haha, tack, men är ingen större brist just nu, tror vi har runt 20-25 stycken som två stycken ska dela på, letar mest efter en bra server nu, för på våran förra så startade de om servern helt utan förvarning, vilket ledde till att våran nyligen funna och lagade pickup truck försvann, vi var ute och körde när vi plötsligt blev disconnectade, när vi kom in igen var bilen försvunnen, och fanns inte heller kvar på det ställe där jag tidigare hade sparat den :/

Vilken server kör du på?

jag hoppar runt på dom lägre player serverna för att sist jag var i en 30+ dog jag hela tiden haha