Hackare och fuskare [video]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Jag gillar hur han raderade sitt namn på Sweclockers igårkväll 22:12 haha.... Inget svar fick vi i tråden heller...

Lite dålig stil av 1337-kidden tycker ni inte?

https://dl.dropbox.com/u/23896733/Screenshots/Cheater.png

Vad heter nollan nu?

Visa signatur

Cooler Master Storm Trooper,MSI Z77A-G45,ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP,Corsair 8GB 1600MHz/CL9/VENGEANCE,OCZ 750W ZS,Intel Core i5-3570K 3.4GHz,Cooler Master HYPER 212 EVO,Arctic Cooling ARCTIC F12,Be quiet ShadowWings 120mm PWM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Jag gillar hur han raderade sitt namn på Sweclockers igårkväll 22:12 haha.... Inget svar fick vi i tråden heller...

Lite dålig stil av 1337-kidden tycker ni inte?

https://dl.dropbox.com/u/23896733/Screenshots/Cheater.png

Svar kan du få, tycker det är imponerande att du orkar

Sen var hela poängen med videon att det skulle svida i folks ögon, verkar onekligen ha lyckats. Tack för att ni gett mig views!

Permalänk
Sötast
Skrivet av MunchiZe:

Svar kan du få, tycker det är imponerande att du orkar

Sen var hela poängen med videon att det skulle svida i folks ögon, verkar onekligen ha lyckats. Tack för att ni gett mig views!

Det är lugnt, de flesta viewsen kommer ifrån cheating sektionen i dayzmod forumet ändå
"Daice" blir nog också glad när även hans konto bannas (Ja, doh, du har ju glömt redigera ut båda era namn) rätt roligt faktiskt

Sen att det tog dig 2 dagar att komma på ett så häftigt svar gör det bara ännu värre... shit, du måste verkligen haft svårt att forumera dig på ett så coolt vis

Permalänk
Skrivet av MunchiZe:

Svar kan du få, tycker det är imponerande att du orkar

Sen var hela poängen med videon att det skulle svida i folks ögon, verkar onekligen ha lyckats. Tack för att ni gett mig views!

Du är patetisk.

Permalänk
Medlem

Mycket knasig skit kommer nog tyvärr ifrån det faktum att Arma i sig som utgör grunden har en del problem. Inte minst med nätverkskoden. Nästan alla Arma spel (inklusive Operation Flashpoint) har llåtit som skitroliga online och sedan när de kommer ut och man testar så lever det aldrig upp till förväntningarna. Man försöker ha överseende med mycket, men det är ofta för glitchigt helt enkellt.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av MunchiZe:

Svar kan du få, tycker det är imponerande att du orkar

Sen var hela poängen med videon att det skulle svida i folks ögon, verkar onekligen ha lyckats. Tack för att ni gett mig views!

Må någon hacka ditt YT konto och sätta betalningskonto till välgörenhet din veiws-jägare!
Hade velat skriva något fult men du verkar vara för liten för att kunna ta kritik.

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk
Medlem
Skrivet av MunchiZe:

Svar kan du få, tycker det är imponerande att du orkar

Sen var hela poängen med videon att det skulle svida i folks ögon, verkar onekligen ha lyckats. Tack för att ni gett mig views!

"2000 wiews och 77 dissar???? Det blir typ 89öre....inte så stora pengar för en sån stor idiot som dig.
Tycker fan synd om dig...

Visa signatur

Cooler Master Storm Trooper,MSI Z77A-G45,ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP,Corsair 8GB 1600MHz/CL9/VENGEANCE,OCZ 750W ZS,Intel Core i5-3570K 3.4GHz,Cooler Master HYPER 212 EVO,Arctic Cooling ARCTIC F12,Be quiet ShadowWings 120mm PWM

Permalänk
Avstängd

Poänglös tråd. Inget diskussionsvärde, bara för att trolla.

*tråd låst*

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB