Permalänk
Medlem

Hatar verkligen den äckliga "nörd" klädseln. Byxorna upp till hakan och samma tröja varje dag.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Westernklädsel.
Då syftar jag ej på jeans utan hela munderingen.

Permalänk
Medlem

Svarta Adidasbyxor med vita ränder.
Fjortisar med en fjällrävenjacka som tål 40 minusgrader tillsammans med ett par svarta strumpbxor *facepalm*

Permalänk
Skrivet av Zotamedu:

Ja, varför ens ta på sig kläder om du ändå ska till Ica? Ett par slitna kalsonger räcker väl?
Träningskläder är en annan sak och hör inte hit.

Det finns tillfällen då det passar att klä upp sig och det finns tillfällen där det inte spelar någon som helst roll. Åker jag någonstans för att handla något så gör jag det för att just handla. Jag lovar att de säljer prylen jag vill ha till mig även om jag har mjukisar på mig.
Vad fan spelar det för roll om folk tittar på dig och tänker något i stil med "Wow, titta idioten. Han har mjukisar på sig!" istället för "Wow, titta vilka fina byxor!"? Enligt mig går det på ett ut. Jag är inte utomhus för att andra ska få någon slags ögonorgasm. Jag är ute för att jag är på väg någonstans eller motionerar. Klädvalet beror helt på var någonstans jag ska.