Permalänk
Medlem

Byter Ghillie Suit mot silencat vapen eller annat 'tyst' vapen, har också andra saker som jag kan lägga till i en eventuell byteshandel

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K GPU: 2x MSI GeForce GTX 560Ti 2048MB TWIN FROZR II OC RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP HDD: Corsair Force 3 + WD Green 5400 2x 2TB(Raid) Case: Fractal Design R3 PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze MB: MSI P67A-GD55 REV B3 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot andra förslag också iofs!

EDIT: Jag har en fulltankad buss med och tält och byta bort också!

EDIT2: Ett krypskytte gevär kan jag också tänka mig att byta mig till

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K GPU: 2x MSI GeForce GTX 560Ti 2048MB TWIN FROZR II OC RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP HDD: Corsair Force 3 + WD Green 5400 2x 2TB(Raid) Case: Fractal Design R3 PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze MB: MSI P67A-GD55 REV B3 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Behöver mer tält och SVD ammo! Säg vad ni behöver. Dock inte så mycket vapen. AS50, ak, aks kobra. Har även ghullie suits, camo clothing, nvg, range finders etc.

Visa signatur

Intel i5 2500k 3.3ghz | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GeForce GTX 570 1280MB SLI | 750w Corsair | Corsair Cooling Hydro H60 | Corsair Osidian 700D

Permalänk
Entusiast
Skrivet av cottonpicker:

Söker fortfarandet ett tält och SVD ammo. Har ett par extra NVG och en ghullie suit.

Vill tacka för en väl genomförd transaktion

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Vill tacka för en väl genomförd transaktion

tack själv.

Visa signatur

Intel i5 2500k 3.3ghz | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GeForce GTX 570 1280MB SLI | 750w Corsair | Corsair Cooling Hydro H60 | Corsair Osidian 700D

Permalänk
Medlem

Sorry för OT, men är det någon som kan hjälpa mig med att starta en lokal server?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Sorry för OT, men är det någon som kan hjälpa mig med att starta en lokal server?

Googla bara ska tydligen inte vara för svårt

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K GPU: 2x MSI GeForce GTX 560Ti 2048MB TWIN FROZR II OC RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP HDD: Corsair Force 3 + WD Green 5400 2x 2TB(Raid) Case: Fractal Design R3 PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze MB: MSI P67A-GD55 REV B3 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Någon som har en L85A2 AWS? Betalar bra.

Visa signatur

Intel i5 2500k 3.3ghz | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GeForce GTX 570 1280MB SLI | 750w Corsair | Corsair Cooling Hydro H60 | Corsair Osidian 700D

Permalänk
Medlem
Skrivet av cottonpicker:

Någon som har en L85A2 AWS? Betalar bra.

Vad är du villig att betala ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubebenq:

Vad är du villig att betala ?

Kan betala i ghullis, nvg, svd camo med ammo, as50 you name it. Säg vad du vill ha och hur mycket.

Visa signatur

Intel i5 2500k 3.3ghz | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GeForce GTX 570 1280MB SLI | 750w Corsair | Corsair Cooling Hydro H60 | Corsair Osidian 700D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Password:

Bara att droppa en sak på backen, till exempel en fylld ryggsäck och ha två personer som plockar upp den ungefär samtidigt så får de varsin kopia. Finns fler sätt också. Har blivit inflation av high tier saker på servrarna.

Om man kallar ovanstående för exploit så verkar det dessutom finnas rekordmycket konventionellt fps fusk samt lite diverse hacks som kan teleporta folk eller manifestera vad som helst som finns med i opeation arrowhead.

Jag har tagit en paus från spelet tills saker händer. Det finns många hål att fylla. Bl.a. att serverhosters eller admins får verktyg att arbeta med, att duplicering kodas bort eller att nuvarande battleeye ersätts eller förbättras.

Nu när du skrivit i klartext hur dupen går till så hoppas jag att alla hjälper till att sprida detta. Spelet kommer bli helt ur balans om alla vet om och gör detta och det kommer leda till att dom fixar det snabbare samt att de som vet om det får mindre fördel när alla andra gör det också.
Har känt till det länge men hållt tyst om det.
Alltså, fyll ryggsäck med bra skit, lägg på marken,var två eller flera som scrollar till pick up backpack och sen räknar ni till tre på mumble och så plockar alla upp varsin kopia.
Eventuellt ska man logga till lobbyn och sen in på servern igen direkt efter man plockat upp den, kanske fungerar ändå. Nu vet ni varför en del idioter vill byta 5 NVGs mot en SVD etc, dom behöver bara en SVD för att "göra" flera.

Permalänk
Medlem

Finns det någon i närheten av Prigorodky som har en Morphine Auto Injector att skänka/byta? Jag har lite saker att byta mot, t.ex. en rangefinder, en hunting knife, 2st pepsi burkar och en matburk eller en M9 SD med 7 fulla magasin att byta mot. Om någon vill byta M9 SD så vill jag även ha något mer än bara Morphine, t.ex. någon bra ryggsäck som Czech pack, Alice pack eller Coyote pack med 24 slots.

Permalänk
Medlem

Hittade en M16A4 ACOG i barracken idag som jag är villig att byta.

Kom med förslag!

Permalänk
Medlem

Skulle vilja byta till mig en ghille suit. Har letat som en jäkla dåre efter en sådan utan lycka. Skulle kunna erbjuda Fn Fal med nightvision eller en vanlig fn fal. Har även en M24,m16 Acog. Samt alla tillbehör, om det är någon som vill byta är det bara citera eller slänga iväg ett pm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreeM:

Skulle vilja byta till mig en ghille suit. Har letat som en jäkla dåre efter en sådan utan lycka. Skulle kunna erbjuda Fn Fal med nightvision eller en vanlig fn fal. Har även en M24,m16 Acog. Samt alla tillbehör, om det är någon som vill byta är det bara citera eller slänga iväg ett pm.

Byter gärna bort Ghillie Suit mot M24 eller liknande

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K GPU: 2x MSI GeForce GTX 560Ti 2048MB TWIN FROZR II OC RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP HDD: Corsair Force 3 + WD Green 5400 2x 2TB(Raid) Case: Fractal Design R3 PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze MB: MSI P67A-GD55 REV B3 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Finns det någon i närheten av Prigorodky som har en Morphine Auto Injector att skänka/byta? Jag har lite saker att byta mot, t.ex. en rangefinder, en hunting knife, 2st pepsi burkar och en matburk eller en M9 SD med 7 fulla magasin att byta mot. Om någon vill byta M9 SD så vill jag även ha något mer än bara Morphine, t.ex. någon bra ryggsäck som Czech pack, Alice pack eller Coyote pack med 24 slots.

Har morfin och annan medical supply såsom blood packs, epi-pen etc. Dessvärre bara en ryggsäck som jag måste behålla själv. Är intresserad av en range finder om du har till övers.

EDIT: Jag är i närheten

Permalänk
Medlem

jag har Antibiotika om nån är sugen...och en m4 holo

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk
Medlem

Någon som har NVGs, rangefinders och G suits övers?

Permalänk

Jag har Antibiotika, Ghillie Suits, och SVD CAMO. är intresserad av NVG, M9 SD mags och coyote backpack.

Permalänk
Medlem

Vi är precis i fart med server byte och skulle vilja tjäna lite på alla våra fordon osv. Vi har 2 ATV, 3 Traktorer, 1 buss, 1 cykel och en mini van. Sakerna är på servern Norway 24. Vi har fortfarande en M24 som vi är villiga o byta med. Vi söker: Ghille suit, AS50/DMR, L85A2 AWS. Har ni något annat bra som ja inte tänkt på är jag öppen för förslag :D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik K:

Jag har Antibiotika, Ghillie Suits, och SVD CAMO. är intresserad av NVG, M9 SD mags och coyote backpack.

Du har PM.

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Har en As50 TWP, som jag vill byta då jag inte ser någonting bra med den. Vill ha ett riktigt sikte.. byter mot as50 med vanligt sikte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Har en As50 TWP, som jag vill byta då jag inte ser någonting bra med den. Vill ha ett riktigt sikte.. byter mot as50 med vanligt sikte.

Det finns bara AS50 med vanligt sikte. Alla andra är någon som har fuskat fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Det finns bara AS50 med vanligt sikte. Alla andra är någon som har fuskat fram.

Vad försöker du säga?? jag har fortfarande en AS50 TWP som jag vill byta.

Permalänk

Letar också som många andra efter en SVD Camo.
Vi har i stort sätt allt annat i vårt läger så kan byta i princip vadsomhelst.

Är borta ett par dagar så kan inte göra bytet förrän senare i veckan, men är öppen för förslag tills dess.

Visa signatur

[CPU] Ryzen 5 5600 [RAM] 16GB DDR4 @ 3600MT/s [MB] MAG B550 Tomahawk [GPU] GeFore RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Vad försöker du säga?? jag har fortfarande en AS50 TWP som jag vill byta.

Det finns inga AS50 TWP i Dayz, de är någon hacker som har lagt scriptat fram den.
Genom att ha inneha ett hackat vapen så blir man flaggad i databasen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingulf:

Det finns inga AS50 TWP i Dayz, de är någon hacker som har lagt scriptat fram den.
Genom att ha inneha ett hackat vapen så blir man flaggad i databasen.

Dom kan väl fan inte banna mig för att jag hittar ett hackat vapen? är väl deras fel som ens är så kassa att dom låter hackare fixa in sånt. Blir jag bannad nu så kommer jag bara skratta åt dom som ligger bakom arma2/DayZ. För jag har inte gjort något fel, mer än att dödat en spelare och tagit hans saker. Då får dom väl kolla i sina loggar att jag lootat vapnet och inte hackat fram det. Visst om dom tar bort det, men att banna mig..

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Dom kan väl fan inte banna mig för att jag hittar ett hackat vapen? är väl deras fel som ens är så kassa att dom låter hackare fixa in sånt. Blir jag bannad nu så kommer jag bara skratta åt dom som ligger bakom arma2/DayZ. För jag har inte gjort något fel, mer än att dödat en spelare och tagit hans saker. Då får dom väl kolla i sina loggar att jag lootat vapnet och inte hackat fram det. Visst om dom tar bort det, men att banna mig..

Vem har sagt något om bann? Jag skrev att du blir flaggad i databasen. De håller alltså ett extra öga på dig framöver och ser om det försigår någonting.
Men hursomhelst så är inte vapnet legit och jag med många andra beblandar oss inte med det i trading.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingulf:

Vem har sagt något om bann? Jag skrev att du blir flaggad i databasen. De håller alltså ett extra öga på dig framöver och ser om det försigår någonting.
Men hursomhelst så är inte vapnet legit och jag med många andra beblandar oss inte med det i trading.

Okok, tack för upplysningen. Men tänker ha kvar det tills jag hittar en annan sniper.

Permalänk

Jag har NVG, Rangefinder, DMR och M4A1 CCO SD att byta, det enda jag söker efter är AS50 med magasin tillhörande ofc (Kommer såklart inte byta ALLA dessa saker mot en AS50), spelar ingen roll om det är m107 eller As50 mags, så länge det går att använda i snipern, jag ser helst att du som vill tradea är villig att komma in på våran mumble server när det ska till.

Skicka ett PM så får du info till mumble etc