Tält med massa vapen etc...

Permalänk

Tält med massa vapen etc...

Tjena, jag tänkte bara ställa en fråga till er där ute.
Är det någon som vet om det finns någon server där någon har ställt ett tält med hackade vapen i tex (AS50 TWS) som man kanske skulle kunna gå till och ta ett eller liknande? Isåfall skicka mig gärna ett meddelande med plats & server!

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claritylol:

Tjena, jag tänkte bara ställa en fråga till er där ute.
Är det någon som vet om det finns någon server där någon har ställt ett tält med hackade vapen i tex (AS50 TWS) som man kanske skulle kunna gå till och ta ett eller liknande? Isåfall skicka mig gärna ett meddelande med plats & server!

Tack på förhand!

Varför skulle du villja ha hackade vapen??? Är du så kass på spelet?

Visa signatur

Cooler Master Storm Trooper,MSI Z77A-G45,ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP,Corsair 8GB 1600MHz/CL9/VENGEANCE,OCZ 750W ZS,Intel Core i5-3570K 3.4GHz,Cooler Master HYPER 212 EVO,Arctic Cooling ARCTIC F12,Be quiet ShadowWings 120mm PWM

Permalänk
Medlem

inte okej asså...

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha om någon har hittat tält med ghille/M107/m4a1 CCO tex. ^^

Någon dödade mig precis! (PÅ MIN FÖDELSEDAG, DEN JÄVELN!)

Permalänk
Medlem

Om du vill att folk ska berätta vart hackers spawnat sina saker kan du ju lika gärna börja script spawna sakerna själv.

Springer du på saker av en slump är det ju klart att man plockar på sig men....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callema:

Om du vill att folk ska berätta vart hackers spawnat sina saker kan du ju lika gärna börja script spawna sakerna själv.

Springer du på saker av en slump är det ju klart att man plockar på sig men....

Fast om det är saker som är normalt sett är i spelet så känns det lite care.
Det är så jävla många som fifflar ändå nu. Blir dödad av hackers stup i kvarten, och ända
sen dayZ blev mainstream så har alla skötet mig direkt, utan att ens fråga om man är friendly.