Permalänk
Medlem

Dreamhack Winter 25+

Hej alla medlemmar.

Är det någon 25+:are som ska till Dreamhack i November? Är själv 30 och kommer antagligen åka dit själv och hade varit kul att träffa andra sweclockare:)

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Proffsmoddare

Jag och ett par polare kommer troligtvis vara där. Egentligen är vi på tok för gamla för DH nu, men det var ett antal år sen sist så varför inte åka dit och nörda lite.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Är lite sugen, var tio år sen sist. Men det tar tid att köra, måste fixa barnvakter osv, vetifasen om det är värt besväret

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepstreameR:

Jag och ett par polare kommer troligtvis vara där. Egentligen är vi på tok för gamla för DH nu, men det var ett antal år sen sist så varför inte åka dit och nörda lite.

Hur mycket är på tok för mycket :)?

Får höras av när biljetter är bokade så kanske vi kan ses. En öl på stan kanske?

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem
Skrivet av silvr:

Är lite sugen, var tio år sen sist. Men det tar tid att köra, måste fixa barnvakter osv, vetifasen om det är värt besväret

Det är ju nackdelen Har själv fårr "permission" av sambon och barnen

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

jag e 33 o de blir 12 året på rad på dhw:P jag e på för en öl i hotel baren

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Tanken var att åka dit med klanen och tävla i BF3, men det verkar tyvärr köra ihop sig av olika skäl.

Är 27 och skulle åkt, haha

Permalänk

Jag är sugen att hänga på. Är 35 och bor i Varberg. Tänkte isf dra dit över dagen, inte för att spela djälv men för att kolla mest.

Samåka?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

[QUOTE="zorki;12828785"]jag e 33 o de blir 12 året på rad på dhw:P jag e på för en öl i hotel baren[/QUO

Jag är på

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

[QUOTE]=Jacccuu;12872750]

Skrivet av zorki:

jag e 33 o de blir 12 året på rad på dhw:P jag e på för en öl i hotel baren[/QUO

Jag är på

gött snack

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

[QUOTE="zorki;12876374"]

Citat:

=Jacccuu;12872750]

gött snack

Var sitter du? Jag har plats D30:59, kommer dit runt 20.00 på torsdagen.

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Jacccuu;12879496"]

Skrivet av zorki:

Var sitter du? Jag har plats D30:59, kommer dit runt 20.00 på torsdagen.

d10:42 o jag e där långt innan dej

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

[QUOTE="zorki;12880052"]

Skrivet av Jacccuu:

d10:42 o jag e där långt innan dej

Som dom flesta då Fick själv inte ledigt tidigare från jobb och har 3 tim att köra.

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Jacccuu;12888577"]

Skrivet av zorki:

Som dom flesta då Fick själv inte ledigt tidigare från jobb och har 3 tim att köra.

fick ledigt torsdag o fredag så vi samlas onsdag hos mej o sen kör vi tidigt torsdag typ de 20milen:P köpte express pass så slipper man köa

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

[QUOTE="zorki;12888937"]

Skrivet av Jacccuu:

fick ledigt torsdag o fredag så vi samlas onsdag hos mej o sen kör vi tidigt torsdag typ de 20milen:P köpte express pass så slipper man köa

Perfekt ju Samma här, kan nog vara en del som ska in på kvällen med. Har aldrig varit där tidigare. Skulle egentligen åkt med en polare men han hoppade av så jag får dra dit själv, så det hade varit trevligt men el öl och snacka lite skit. En arbetskollega kommer sen på lördagen till starcraft turneringe på kinnarps arena.

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Jacccuu;12891946"]

Skrivet av zorki:

Perfekt ju Samma här, kan nog vara en del som ska in på kvällen med. Har aldrig varit där tidigare. Skulle egentligen åkt med en polare men han hoppade av så jag får dra dit själv, så det hade varit trevligt men el öl och snacka lite skit. En arbetskollega kommer sen på lördagen till starcraft turneringe på kinnarps arena.

hehe vi e 3 pers som skall dit o kör me två bilar så vi har data stolar med. tipps e köpa en bit rör isolering o sätta på kanten för den spånskivan e ej mysig mot handlederna. tar du ingen egen stol med får du sitta på en sjukt obekväm plast stol så kan du ta me 3 sitt dynor eller nå liknande. o silver tejp e aldrig fel de häller. bara lite tipps som gör de lite smidigare o bekvämare. lite över kurs e fixa en hylla som maximerar din plats du har till ditt befogande. som denna här kanske

http://www.sweclockers.com/galleri/8328-getto-fix-infor-dhw

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

[QUOTE="zorki;12893190"]

Skrivet av Jacccuu:

hehe vi e 3 pers som skall dit o kör me två bilar så vi har data stolar med. tipps e köpa en bit rör isolering o sätta på kanten för den spånskivan e ej mysig mot handlederna. tar du ingen egen stol med får du sitta på en sjukt obekväm plast stol så kan du ta me 3 sitt dynor eller nå liknande. o silver tejp e aldrig fel de häller. bara lite tipps som gör de lite smidigare o bekvämare. lite över kurs e fixa en hylla som maximerar din plats du har till ditt befogande. som denna här kanske

http://www.sweclockers.com/galleri/8328-getto-fix-infor-dhw

Hehe lite overkill för min del då jag tar min laptop, pallar inte asa på den stationära;)
Stol är förberedd och tack för tipset med något vid bordskanten, får tänka ut något. Hur lätt är det att fästa vajern till datorlåset? Är där Ben eller dylikt?

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Jacccuu;12901600"]

Skrivet av zorki:

Hehe lite overkill för min del då jag tar min laptop, pallar inte asa på den stationära;)
Stol är förberedd och tack för tipset med något vid bordskanten, får tänka ut något. Hur lätt är det att fästa vajern till datorlåset? Är där Ben eller dylikt?

där e hål i bordet me någon meters mellarum för kablar o dylikt o benen e sj pall på hög kant så du finner nog en bra fäst punkt. annars ta en liten handuk du ej e rädd om o vik ett par ggr o tejpa fast de e nice som fan med

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

[QUOTE="zorki;12901754"]

Skrivet av Jacccuu:

där e hål i bordet me någon meters mellarum för kablar o dylikt o benen e sj pall på hög kant så du finner nog en bra fäst punkt. annars ta en liten handuk du ej e rädd om o vik ett par ggr o tejpa fast de e nice som fan med

Låter bra. Hoppas på bra grannar som ser efter prylarna när man ska röka

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Jacccuu;12902092"]

Skrivet av zorki:

Låter bra. Hoppas på bra grannar som ser efter prylarna när man ska röka

jag skall ha med en låsbar låda fastskruvad i den förlägningen av min hylla för allt smått o gott som kan försvinna. ionte för jag har blivit rånad eller utsatt för tjuven där men dom finns där. grannarna e de bästa att va vän med

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Fyller 25 om 3 månader, ses nästa gång då

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Fyller 25 om 3 månader, ses nästa gång då

tror de e nära nog. bara du inte e en av de där HALLÅ typerna

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

28taggare, dyker upp.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

någon som minns irc kanalerna

#dreamhack.blackmarket

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem
Skrivet av zorki:

någon som minns irc kanalerna

#dreamhack @ irc.quakenet.org

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av DerpishCat:

#dreamhack @ irc.quakenet.org

tack för svaret

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT