SweClockers [SweC] - GW2 Guild

Permalänk
Medlem

Jag har tyvärr inte hunnit spela alls så mycket som jag velat. Måste ju ta hand om sonen också. Men förhoppningsvis hinner jag mer snart. Har bara levlat en gubbe till lvl 10 än så länge.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Inaktiv

Joinar gärna erna guild, Inte spelat så mycket. Lvl 9 thief just nu. Men man börjar komma igång. ---> Bubblor

Permalänk
Medlem

Verkar som att det inte går att skicka guild invites för tillfället. Men jag skriver upp era namn på en lista och fixar in er så fort som möjligt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Tar gärna en invite jag också, heter Char Li Sheen ingame

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lightfoot:

Tar gärna en invite jag också, heter Char Li Sheen ingame

Är du Charr? Isåfall skulle du hetat Charr Li Sheen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Skicka gärna en invite till min ele: Ashley Noir

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Precis börjat lira GW2, är gammal GW1 veteran.

Tar gärna en invite till gillet då det är mkt roligare att lira med andra(svenskar).

Lirar på Gandara då Shiverpeaks är full :/

Heter Kastro The Unborn

Permalänk

Är det bara jag som har problemet att jag endast ser 1 guild medlem, och det är jag?

Permalänk
Skrivet av rapparsven:

Är det bara jag som har problemet att jag endast ser 1 guild medlem, och det är jag?

Det blir så när servrarna är överbelastade, om man väntar ett tag brukar man kunna se medlemmarna igen.

Permalänk

Skulle gärna vilja joina.. Tyvärr bara en level 12. Lirar på Shiverpeaks namn: Rentlor

Visa signatur

PC + XBOX360 + WII U + PS4

Permalänk
Medlem

Har inte haft tid att lira så mycket men tar gärna en inv, heter Elghinnarisa i spelt. Precis som jag heter här.
Blev indragen i arma 2 life av några polare så suttit och spelat det en hel del

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Jag vill gärna ha en invite

Spelar på Far Shiverpeaks som Waerg och Loewax.

Permalänk
Medlem

Tja, skulle gärna joina guilden om det finns plats

Nickar Starcus även ingame. Spelar på Far Shiverpeaks, har skapat min karaktär så är bara lvl 2.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en invite.
Nick: Miss Blabbet

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite lirar på Far Shiverpeaks, nick: Spattten

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem

Jag har skrivit ner alla er på en lista än så länge. Var in nu bara för ett tag sedan och då funkade inte guilden alls för mig. Men ni kommer att få invite, förr eller senare.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Kalium:

Jag har skrivit ner alla er på en lista än så länge. Var in nu bara för ett tag sedan och då funkade inte guilden alls för mig. Men ni kommer att få invite, förr eller senare.

Invite plz ! server | Gandara Namn | Ylira lvl 11 necromancer

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Tar med glädje emot en invite. Heter ingame = Kissnn

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem

Tycker att det är lite dåligt med folk på mumble. Hade gärna haft någon att spela med

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte fått aktiverings mailet från hemsidan för att få igång mumble

Permalänk
Medlem

testa 84.217.226.144 det fungerar då för mig i mumble

Permalänk
Skrivet av Kastro:

Bara jag som inte fått aktiverings mailet från hemsidan för att få igång mumble

Kolla i din skräppost, ligger det inte där så testa att vänta ett par timmar. om du inte har fått något till i morgon kan du skicka ett pm till mig så fixar jag det.

Permalänk
Medlem

När folk kommer upp lite i lvl så kommer nog dungeon runs/wvwvw bli lite mer aktuellt, det är dock inget krav att folk ska göra sådant och inga tider etc att passa utan det är för skojs skull isåfall. Målet är att guilden ska rikta sig till en så bred grupp som möjligt och ha roligt tillsammans, dvs "en nice community" :)[/QUOTE]

Då vet jag!
Tack för svaret.
Hälsningar,

Visa signatur

Richard aka inkui

Permalänk
Medlem

trevligt! jag hör av mig ingame, Winterman heter min char

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus P8Z68-V/GEN3 | i5 2500K | 8 GB | Xfx Radeon HD 7970 | OCZ Agility 3 60 GB | Fractal Design 650W Newton R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBlobfish:

Kolla i din skräppost, ligger det inte där så testa att vänta ett par timmar. om du inte har fått något till i morgon kan du skicka ett pm till mig så fixar jag det.

Så sant, låg å vilade i spam. Tack för du påminde mig då jag inte visar spam i gmailen.

Server nere atm, va ju in the zone... Kul lir än så länge, Necro med 2xdaggers drool ^^

Permalänk
Medlem

Tycker dom borde matcha om wvwvw så man kan slakta lite folk!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite.

Nick: Lunartear

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk

Invita mig gärna.
Nick: Ogharis
Level 26 Warrior

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en inviteså det blir lite roligare å lira
nick: Ferilia

Permalänk
Medlem

Skulle bara säga att jag har också möjligheten att invita folk till guilden om fish inte skulle vara online.

Ingame namn: Zabellé

Syns!

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP